AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin (1 bezoeker)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

“The edge of the pool” staat voor?
Ivermectine

image.jpg


image.jpg
 
Waar is het RR voor, welk eindpunt?
 
Je hebt dus eigenlijk geen idee wat je plaatst? :o
De conclusies zijn door anderen uitgezocht, ik geef alleen een voorzetje, de rest van het onderzoek mag je zelf doen.
 
Op NPO1 Over de vaccinatieverplichting, waarom in Duitsland wel en Nederland nog niet.

"Duitsland heeft een geschiedenis van collectieve verantwoordelijkheid."
I did nazi that coming.
 
Op NPO1 Over de vaccinatieverplichting, waarom in Duitsland wel en Nederland nog niet.

"Duitsland heeft een geschiedenis van collectieve verantwoordelijkheid."
I did nazi that coming.
Je doet het niet voor de zorg, maar voor elkaar. Die arts gaat gewoon na zijn dienst naar huis.
 

Oh oh wat is COVID toch een onschuldig griepje. Die vaccinatie is echt alleen voor de schaapjes….

Deze cijfers komen dus niet terecht in de doden door COVID. De vraag is of dat terecht is. Nou gaan er sowieso vrij weinig jongeren (alles onder de 65) dood, maar 3x zo veel binnen een jaar na ernstige Corona.
 

Oh oh wat is COVID toch een onschuldig griepje. Die vaccinatie is echt alleen voor de schaapjes….

Deze cijfers komen dus niet terecht in de doden door COVID. De vraag is of dat terecht is. Nou gaan er sowieso vrij weinig jongeren (alles onder de 65) dood, maar 3x zo veel binnen een jaar na ernstige Corona.
Bij een verdrievoudiging van de kans de jackpot van de Staatsloterij te winnen ga ik nog geen nieuwe keuken uitzoeken.

Het is jammer dat vaccinatie minder goed werkt dan in de advertentie, maar ik ben blij met mijn prikjes.
 
Back
Naar boven