Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Veel wappiër dan jij ben ik nog niet tegengekomen, dus ja. :grinny:
Vroeger was ik net als jij. Jong, skinny, naïef, wist niet wat mijn doel was in het leven.

Tot ik op een dag mijn sensei ontmoette. Hij leerde me hoe ik moest bewegen, maar vooral hoe de wereld in elkaar zat. Hij leerde mij het verschil tussen waarheid en waanzin. Sindsdien zie ik het en ben ik verlicht.

Ik zal mijn rasta dansleraar altijd dankbaar zijn.

Moet je nagaan als er geen vaccin was geweest 😌
Inderdaad. Dan waren er nóg meer besmettingen geweest en was het aantal ziekenhuisopnames exorbitant hoog. Nu is het natuurlijk wel zo dat de regering dan ongetwijfeld veel strengere maatregelen in een vroeger stadium had afgekondigd om dat voor te zijn.

Inderdaad. Dan waren er nóg meer besmettingen geweest en was het aantal ziekenhuisopnames exorbitant hoog. Nu is het natuurlijk wel zo dat de regering dan ongetwijfeld veel strengere maatregelen in een vroeger stadium had afgekondigd om dat voor te zijn.
I find your fate faith in the government disturbing.

Of m'n sarcasme-detectie staat uit.

EDIT: verbeterd na een terechte tik op de vingers met een lineaal van meester T.

Laatst bewerkt:
I find your fate in the government disturbing.

Of m'n sarcasme-detectie staat uit.
Oh nee, dat was geen sarcasme. Je kunt er dan wel vrij zeker van zijn dat de regering eerder en strengere maatregelen had aangekondigd als niemand was gevaccineerd. Maar hiermee suggereer ik natuurlijk niet dat ze zondermeer een noodsituatie in de zorg hadden kunnen voorkomen of dat ik me in alle maatregelen zou kunnen vinden.

Ik vind jouw noodlot in de regering ook verontrustend @Galen

Een half jaar geleden zou deze man door iedereen Wappie genoemd zijn. Hij was behoudend over het vaccin. Dat mag niet. Ontslagen!

Het vaccin laat nu al een verdubbeling zien van ineffectiviteit.

Ook bij mensen die jonger dan 70 zijn, zwakt de bescherming iets af. Bij hen zijn de vaccins voor 94 procent effectief tegen ziekenhuisopnames, terwijl dit eerder zo’n 97 procent was.

Lucy Liu Vomit GIF

Beetje bij beetje, stapje voor stapje, worden de doelpaaltjes steeds iets verder verzet en glijden we langzaam af naar een totalitaire superstaat. Een staat waarin we al onze soeveriniteit hebben overgedragen aan een stel ongekozen fascisten in Brussel.

Het voordeel is wel dat dit soort maatregelen kunnen zorgen dat de EU implodeert wanneer sommige lidstaten zich hiertegen verzetten en besluiten om het moloch te verlaten.

Terug
Naar boven