Wanneer dat zich voordoet?Benieuwd welke groep vandaag aan de beurt is, en wanneer krijgen ze iemand als gast die akelige bijwerkingen aan het vaccin heeft overgehouden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer dat zich voordoet?Benieuwd welke groep vandaag aan de beurt is, en wanneer krijgen ze iemand als gast die akelige bijwerkingen aan het vaccin heeft overgehouden.

12 maanden na de 3e. Klinkt alsof ze vergeten dat er al elke 6 maanden boosters nodig zijn.
Of toch wel nog een extra dosis?
![]()
Ik houd me na de fabrieksgarantie ook niet aan de onderhoudsintervallen van mijn auto.
Of toch wel nog een extra dosis?
![]()
Jeetje,... Wat een deugniet ben jij!Ik houd me na de fabrieksgarantie ook niet aan de onderhoudsintervallen van mijn auto.
Dat weet jij toch.
Wat ga je doen wanneer je bij achterstallig onderhoud niet meer mag werken?Ik houd me na de fabrieksgarantie ook niet aan de onderhoudsintervallen van mijn auto.
Mezelf ziek melden.Wat ga je doen wanneer je bij achterstallig onderhoud niet meer mag werken?

gelukkig nietOf de Omicron variant blijkt met z'n HCoV mutatie letterlijk niet meer dan een verkoudheid te geven en eindigt de poppenkast door alle andere varianten te verdringen.
Omicron and common cold
Omicron has insertion mutation ins214EPE (From the common cold, HCoV-229E coronavirus)
Could have been acquired by switching
Involving the genomes of other viruses that infect the same host cells as SARS-CoV-2
Haha, nu is ineens de 3e prik al na 3 maanden veilig om te nemen.
Wordt een flinke strippenkaart met 4 keer per jaar een prikje halen.
Goede """journal""" ookMortality risk of vaccination is 7 times higher than that of COVID-19 in 20s

'waarschijnlijk'Een boosterprik zou waarschijnlijk het grootste deel van de bescherming herstellen, denken de onderzoekers. Er werd bloed getest van volledig gevaccineerden die aan een virus dat vergelijkbaar is aan de omikronvariant werden blootgesteld. Zij bleken weinig antistoffen aan te maken. De wetenschappelijke studie is nog niet beoordeeld door andere vakgenoten.

Waarom niet aan de omikronvariant? Vaag artikel weer van RTL.die aan een virus dat vergelijkbaar is aan de omikronvariant werden blootgesteld.
Waarschijnlijk is dat normaal. Een standaard virus dat gebruikt wordt voor dergelijke experimenten modificeren zou zomaar makkelijker kunnen werken en betere data kunnen opleveren dan wanneer je de omicron variant zelf zou gebruiken.Waarom niet aan de omikronvariant? Vaag artikel weer van RTL.
We worden doodgegooid met tegenstrijdige- misinformatie. Na een tijdje zie je door de bomen het bos niet meer.Grappig gisteren las ik nog dat 10% van de omikron besmette ook een booster had echter nergens lees ik dat iemand er doodziek van wordt.