Kan je in een paar zinnen mij uitleggen hoe het echt zit?Wie weet hoe het daadwerkelijk zit laat zich niet boosteren![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je in een paar zinnen mij uitleggen hoe het echt zit?Wie weet hoe het daadwerkelijk zit laat zich niet boosteren![]()
Ja, je vaccins helpen niet. Laat het woekeren, net als bij de griep.Kan je in een paar zinnen mij uitleggen hoe het echt zit?
Kan je in een paar zinnen mij uitleggen hoe het echt zit?
Helpen niet is wat overdreven, maar tegen besmet raken werkt het maar zweer beperkt.Ja, je vaccins helpen niet. Laat het woekeren, net als bij de griep.
Dit is wel erg makkelijk om te zeggen, kan je beide standpunten wat verduidelijken? Gaat dat bijvoorbeeld op voor de hele populatie of alleen voor een deel?Of booster jezelf plat en ga uiteindelijk kapot aan een zwakke versie door ADE, terwijl ongevaccineerden hoogstens een snotneus hebben.
JaDit is wel erg makkelijk om te zeggen, kan je beide standpunten wat verduidelijken?
Volgens mij laten ze zulke gevallen expres dood gaan.Herstel NL-oprichter en vaccinscepticus Robin Fransman aan corona overleden
Robin Fransman, initiatiefnemer van actiegroep Herstel NL die zich tegen lockdowns verzet, is dinsdag overleden aan de gevolgen van corona. Dat meldt Het Parool op basis van bronnen. Bijna vier weken geleden maakte Fransman via Twitter bekend COVID-19 te hebben. "Coronapositief. Het werd ook een keer tijd", twitterde hij op 3 december.
Niet veel later werd Fransman opgenomen in het ziekenhuis. Dinsdag overleed hij in het OLVG (locatie Oost) ten gevolge van de besmetting. Fransman was bewust ongevaccineerd en liet zich op sociale media zeer kritisch uit over de werking en wenselijkheid van vaccins.
Dit gaat er in als zoete koek natuurlijk 🤣
Maken ze ze dan extra ziek? Mijn bejaarde ouders heb het ook zonder medische hulp overleefd na een vaccinatie.Volgens mij laten ze zulke gevallen expres dood gaan.
Bewust ongevaccineerden heb ik het over, vooral die publiekelijke figuren die ze als voorbeelden kunnen stellen.Maken ze ze dan extra ziek? Mijn bejaarde ouders heb het ook zonder medische hulp overleefd na een vaccinatie.
Van mij mogen ze.

Volgens mij laten zulke gevallen zichzelf express doodgaan, zoeken te laat zorg, want het is allemaal niet zo erg.Volgens mij laten ze zulke gevallen expres dood gaan.
Ik dacht dat die deels tot inkeer was gekomen.Kan niet wachten tot Babs Baarsma weer op tv met haar onzinnige plannen komt.

Terwijl de epidemiologie er op wijst dat een samenleving geen ladenkast is waar iedereen alleen in z'n eigen hokje beweegt.*door het hele land in submissie was gehatemobt.
Blijft toch apart dat je niet mag voorstellen om zwakkeren gericht te beschermen en natuurlijke immuniteit onder jongere mensen te gebruiken, maar wel om iedereen op te sluiten.
Terwijl de epidemiologie er op wijst dat een buffer van natuurlijke immuniteit toch het meest voor de hand liggende is of we überhaupt weinig tot geen andere keuze hebben.
Of voor altijd bij elke opleving van een verkoudheid het hele land in lockdown te gooien om nooit meer dan 1000 ic bedden nodig te hebben, nee dat mag wel.![]()
Wat betekend dit nou weer? Ladenkast?Terwijl de epidemiologie er op wijst ds
at een samenleving geen ladenkast is waar iedereen alleen in z'n eigen hokje beweegt.
Dat is wat Baarsma en vele anderen maar niet willen of kunnen inzien. Het bljjft toch apart dat ze er toch in persisteren.
Amrish Badjoe, een echte epidemioloog, want jij bent zo lovend over de epidemiologie, legt met dit voorbeeld uit dat dat hele idee van verschillende regels voor verschillende groepen niet werkt.
Ik vind dat dat prima uitgewerkt mag worden. Ik heb dan wel een paar vragen.Blijft toch apart dat je niet mag voorstellen om zwakkeren gericht te beschermen en natuurlijke immuniteit onder jongere mensen te gebruiken, maar wel om iedereen op te sluiten.