AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
1632929835423.jpg

Weet niet of deze hier al gepost is?

Voornamelijk vechtsport-sportscholen, lastig op 1,5 meter, kansloos.

Al zou je hopen dat bijvoorbeeld het fitnessen wel als zodanig wordt erkend.

Ze doen tenminste iets. Dat kan je van de branche of de grote ketens niet zeggen

Nee want de maatschappij is geen sokkenlade, er komen allerlei groepen bij de fitness.

Ze doen tenminste iets. Dat kan je van de branche of de grote ketens niet zeggen
Eigenlijk denk ik dat de branche en/of de grote ketens slimmer zijn. Die zijn druk aan het lobbyen en laten zich pas horen als er al bijna een akkoord is.

Je wint als de sportscholen open mogenm niet als je in de media komt.

Eigenlijk denk ik dat de branche en/of de grote ketens slimmer zijn. Die zijn druk aan het lobbyen en laten zich pas horen als er al bijna een akkoord is.

Je wint als de sportscholen open mogenm niet als je in de media komt.
Enne, welk belang hebben de grote ketens dan, om weer open te gaan?

Abonnement incasseren ze veelal gewoon, meeste contracten zijn 0-uren, now regeling ontvangen ze gewoon.

Ik voorspel dat als Lange Frans of Robert Jensen ooit eens naar het ziekenhuis moeten ze komen te overlijden. Hugo trekt persoonlijk de stekker eruit. :trollface:

Hij heeft wel gelijk, dat groepsimmuniteit ons gaat redden, na besmetting ga je of dood of niet en als je niet dood gaat ben je redelijk immuun.

Abonnement incasseren ze veelal gewoon, meeste contracten zijn 0-uren, now regeling ontvangen ze gewoon.

Basic fits vinden het denk ik geen enkel probleem dat de kleine zelfstandige nu in een snel tempo uitgerookt worden.

Om over thuisbezorgd en bol.com nog maar te zwijgen.

Als je open bent maak je wel winst, dat vinden je aandeelhouders prettig.

Basic fits vinden het denk ik geen enkel probleem dat de kleine zelfstandige nu in een snel tempo uitgerookt worden.
Totaal andere doelgroep.

Toen de normale sportschool bij een maat van mij in de buurt werd overgenomen door een grote keten werd het een stuk drukker in de wat duurdere kleine sportschool.

Totaal andere doelgroep.

Toen de normale sportschool bij een maat van mij in de buurt werd overgenomen door een grote keten werd het een stuk drukker in de wat duurdere kleine sportschool.

Ligt er helemaal aan wat die kleine sportschool te bieden heeft. Geen Sauna en andere wellness shit? Dan slokt basic fit je juist op omdat je inderdaad, (onnodig) duurder bent.

Om over thuisbezorgd en bol.com nog maar te zwijgen.
Ja, absoluut :(

Als je open bent maak je wel winst, dat vinden je aandeelhouders prettig.
Meeste ketens hebben abonnementen waarbij alles inclusief is, dus qua omzet zal het wel niet veel uitmaken.
Gelijke omzet - lagere kosten kan ook voor een winststijging zorgen?

Ligt er helemaal aan wat die kleine sportschool te bieden heeft. Geen Sauna en andere wellness shit? Dan slokt basic fit je juist op omdat je inderdaad, (onnodig) duurder bent.
Je hebt deels gelijk, maar voor sommige mensen is het feit dat ze niet in de allergoedkoopste sportschool zitten en daarmee grote groepen jongeren kunnen mijden en medewerkers tegenkomen die niet ongeïnteresseerd op hun telefoon zitten te kijken al genoeg.

Je hebt deels gelijk, maar voor sommige mensen is het feit dat ze niet in de allergoedkoopste sportschool zitten en daarmee grote groepen jongeren kunnen mijden en medewerkers tegenkomen die niet ongeïnteresseerd op hun telefoon zitten te kijken al genoeg.

Dat groepje bestaat wel, maar is helaas te klein om die ondernemer (die vaak juist van passie zijn werk gemaakt heeft) overeind te houden. Alleen de budget ketens of hele luxe gyms zullen overblijven.
Wat mensen allemaal wel niet doen om ergens een tientje goedkoper te zijn.

Ja, absoluut :(

Meeste ketens hebben abonnementen waarbij alles inclusief is, dus qua omzet zal het wel niet veel uitmaken.
Gelijke omzet - lagere kosten kan ook voor een winststijging zorgen?
Als je omzet gelijk is, dan krijg je dus geen NOW regeling, die moet minstens een flink percentage lager zijn.

Niemand sluit een nieuw abbo af, dus je omzet daalt. Niemand koopt een shake of een drankje. Begin januari worden veel goede voornemens abbos afgesloten, dat heb je nu (weer) niet.

Dat groepje bestaat wel, maar is helaas te klein om die ondernemer (die vaak juist van passie zijn werk gemaakt heeft) overeind te houden. Alleen de budget ketens of hele luxe gyms zullen overblijven.
Wat mensen allemaal wel niet doen om ergens een tientje goedkoper te zijn.
De goedkoopste gym hier in de buurt heeft het nieuwste materiaal. Een Biggym. Is nog groot ook. 3 flat benches, 3 incline benches, 2 declines benches, 2 lift platforms, iets van 8 racks om in te squatten. Vrijwel alle machines 2 of 3x. Bijv. chest press staan er 2 en 2 plate loaded en nog 2 liggende plate loadea chess presses.

Khoef nooit ergens op te wachten. Het is er ook nooit druk.

Kost me €35 per maand voor 2 personen.
De duurste heeft minder materiaal maar heeft wel sauna. €110 per persoon per maand.

Tja

Terug
Naar boven