XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Tuuurlijk enigste die dit leuk vind is steks😂. Wanneer worden jullie eens wakker uit die prikdroom of blijf je voor altijd lekker boosteren🤣
Je kan natuurlijk ook door een kort uit context getrokken fragment jezelf laten misleiden, daar helpt geen vaccin tegen.

EDIT:
De roze rebellen club over deze kwestie, leest weer lekker weg.

Laatst bewerkt:
Zero covid?

Hoe pakte dat uit in Australië?
In het begin redelijk. Eigenlijk tot deze maand. Met veel
Besmettelijker varianten nu lastiger. 18k besmettingen nu eigenlijk pas laatste maand minder goed gegaan.

Wel enorm strenge lockdowns en een dunbevolkt land. Als je hier de maatregelen al ver vindt gaan…

In context klinkt precies hetzelfde. :o

Als het vergeleken met milieugezeik en ebola peanuts is, dan is het in absolute zin ook peanuts.

Behalve als je +/-80 bent met obesitas en 3 dodelijke comorbiditeiten. En als je je land decennia lang al z'n zorg capaciteit afgenomen hebt kun je van een peanut een enorme teringzooi maken, maar dat ligt niet zo zeer aan die peanut.

In het begin redelijk. Eigenlijk tot deze maand. Met veel
Besmettelijker varianten nu lastiger. 18k besmettingen nu eigenlijk pas laatste maand minder goed gegaan.

Wel enorm strenge lockdowns en een dunbevolkt land. Als je hier de maatregelen al ver vindt gaan…
Dus uiteindelijk is het voor niks geweest.
Straatje schoonvegen.

In context klinkt precies hetzelfde. :o

Als het vergeleken met milieugezeik en ebola peanuts is, dan is het in absolute zin ook peanuts.

Behalve als je +/-80 bent met obesitas en 3 dodelijke comorbiditeiten. En als je je land decennia lang al z'n zorg capaciteit afgenomen hebt kun je van een peanut een enorme teringzooi maken, maar dat ligt niet zo zeer aan die peanut.
Nee, dat ligt aan de kiezers.

Wat vinden jullie van deze?

Ik ga niet zeggen dat ik het beter weet, maar andere denken toch iets anders over aangeboren immuniteit en antistoffen. Na een minuut of zes gaat zijn betoog steeds verder afwijken van het onderstaande.

Die gaat voorbij aan het feit dat een imuum systeem, zeker dat van een kind, in ontwikkeling is

Ik ben wel voorstander dat dit soort mensen in het openbaar de discussie aangaan met “de experts waar wel naar geluisterd wordt”, die maken namelijk gehakt van dit soort mensen.

Gedurende de tiende minuut kwam hij erachter dat hij eigenlijk niet antilichamen bedoelde waar hij antistoffen zei.

Ik ben trouwens wel blij dat hij afsluit met de opmerking dat je je eigen research moet blijven doen, dan is het posten van mijn filmpje namelijk legitiem.

Ik ga niet zeggen dat ik het beter weet, maar andere denken toch iets anders over aangeboren immuniteit en antistoffen. Na een minuut of zes gaat zijn betoog steeds verder afwijken van het onderstaande.

Wtf niks in dit filmpje is relevant of in strijd met wat hij zegt.

Ik ben wel voorstander dat dit soort mensen in het openbaar de discussie aangaan met “de experts waar wel naar geluisterd wordt”, die maken namelijk gehakt van dit soort mensen.

Gedurende de tiende minuut kwam hij erachter dat hij eigenlijk niet antilichamen bedoelde waar hij antistoffen zei.
Weer lekker irrelevant struikelen over woorden gebruikt om het aan een naïef publiek uit te leggen.

Ben wel benieuwd wat hij precies met concurrentie van die antistoffen bedoelt, meer epidemiologisch of echt binnen je lichaam. Komt verder wel overeen met de bedenkingen in studies die ik heb gezien, wat betreft kinderen overigens al vanaf het begin van de uitbraak.

Terug
Naar boven