Ik word nooit meer wakker, dat zit namelijk ingebakken in het mRNA van de vaccins.Tuuurlijk enigste die dit leuk vind is steks😂. Wanneer worden jullie eens wakker uit die prikdroom of blijf je voor altijd lekker boosteren🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word nooit meer wakker, dat zit namelijk ingebakken in het mRNA van de vaccins.Tuuurlijk enigste die dit leuk vind is steks😂. Wanneer worden jullie eens wakker uit die prikdroom of blijf je voor altijd lekker boosteren🤣
Je zal er maar trots op zijn.Ik word nooit meer wakker, dat zit namelijk ingebakken in het mRNA van de vaccins.
Jij vond het boosteren toch ook leuk?
Je kan natuurlijk ook door een kort uit context getrokken fragment jezelf laten misleiden, daar helpt geen vaccin tegen.Tuuurlijk enigste die dit leuk vind is steks😂. Wanneer worden jullie eens wakker uit die prikdroom of blijf je voor altijd lekker boosteren🤣
In het begin redelijk. Eigenlijk tot deze maand. Met veel

Dus uiteindelijk is het voor niks geweest.In het begin redelijk. Eigenlijk tot deze maand. Met veel
Besmettelijker varianten nu lastiger. 18k besmettingen nu eigenlijk pas laatste maand minder goed gegaan.
Wel enorm strenge lockdowns en een dunbevolkt land. Als je hier de maatregelen al ver vindt gaan…
Straatje schoonvegen.![]()
Gommers pleit ineens voor compleet ander coronabeleid: 'De hele covid is peanuts'
www.hartvannederland.nl
Huh is het geen killer virus?!??
Ik wou niet minachtend doen!
Nee, dat ligt aan de kiezers.In context klinkt precies hetzelfde.
Als het vergeleken met milieugezeik en ebola peanuts is, dan is het in absolute zin ook peanuts.
Behalve als je +/-80 bent met obesitas en 3 dodelijke comorbiditeiten. En als je je land decennia lang al z'n zorg capaciteit afgenomen hebt kun je van een peanut een enorme teringzooi maken, maar dat ligt niet zo zeer aan die peanut.
Ik ga niet zeggen dat ik het beter weet, maar andere denken toch iets anders over aangeboren immuniteit en antistoffen. Na een minuut of zes gaat zijn betoog steeds verder afwijken van het onderstaande.
Ik denk niet dat de voorstanders van vaccineren dat ontkennen.Die gaat voorbij aan het feit dat een imuum systeem, zeker dat van een kind, in ontwikkeling is
So? De laatste publicatie van Osterhaus gaat over honden?Samenvatting?
Voor een viroloog of vaccinoloog heeft hij wel heel weinig gepubliceerd, sinds 1995 niks meer ook: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/?term=Vanden+Bossche+g[au]&sort=date
Ik ga niet zeggen dat ik het beter weet, maar andere denken toch iets anders over aangeboren immuniteit en antistoffen. Na een minuut of zes gaat zijn betoog steeds verder afwijken van het onderstaande.
Weer lekker irrelevant struikelen over woorden gebruikt om het aan een naïef publiek uit te leggen.Ik ben wel voorstander dat dit soort mensen in het openbaar de discussie aangaan met “de experts waar wel naar geluisterd wordt”, die maken namelijk gehakt van dit soort mensen.
Gedurende de tiende minuut kwam hij erachter dat hij eigenlijk niet antilichamen bedoelde waar hij antistoffen zei.