MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Met de huidige anti-vaccinatie gevoelens van veel mensen is het wachten op uitbraken van veel ernstigere ziektes zoals polio.
Haha wat loop jij nou weer te lullen joh. Polio komt al 27 jaar niet meer voor in Nederland. Alleen nog in delen van Afghanistan en Pakistan komt de ziekte voor.

Door de huidige deugmenschgevoelens is het weer wachten op de uitbraak van allerlei ziektes omdat we die importeren in de vorm van kansloze armoedzaaiers die potentieel drager zijn van dit soort pathogenen.

Haha wat loop jij nou weer te lullen joh. Polio komt al 27 jaar niet meer voor in Nederland. Alleen nog in delen van Afghanistan en Pakistan komt de ziekte voor.

Door de huidige deugmenschgevoelens is het weer wachten op de uitbraak van allerlei ziektes omdat we die importeren in de vorm van kansloze armoedzaaiers die potentieel drager zijn van dit soort pathogenen.
De Antroposofische Steiner-sletjes moet je in deze niet onderschatten, maar de door jou genoemde invasieve exoten ook niet. In beide gevallen zijn de deugdeernes de oorzaak, datdanweerwel.

De Antroposofische Steiner-sletjes moet je in deze niet onderschatten, maar de door jou genoemde invasieve exoten ook niet. In beide gevallen zijn de deugdeernes de oorzaak, datdanweerwel.
Je zag/ziet het al met de uitbraak van ziektes zoals schurft.

Iedereen die gehurkt kakt omdat ie niet snapt hoe een toilet werkt zou sowieso linea recta retour afzender gestuurd moeten worden.

Reden: Compatibiliteitsproblemen met non-geretardeerde beschaving.

Je zag/ziet het al met de uitbraak van ziektes zoals schurft.

Schurft waart ook rond onder de Nederlandse studentenpopulatie.

Schurft waart ook rond onder de Nederlandse studentenpopulatie.
I know en ik zat er al op te wachten totdat iemand dit ging posten.

Maar studenten zijn over het algemeen linkse kutjes die nat worden van woeste primitieve exotische mannen met exotische culturele en religieuze achtergronden die misunderstood worden door de slechte blanke westerse samenleving. Ik kan wel een logische causatie bedenken hoe die uitbraak tot stand is gekomen.

Daarnaast zijn veel studenten extreem smerige wezens.

Laatst bewerkt:
I know en ik zat er al op te wachten totdat iemand dit ging posten.

Maar studenten zijn over het algemeen linkse kutjes die nat worden van woeste primitieve exotische mannen met exotische culturele en religieuze achtergronden die misunderstood worden door de slechte blanke westerse samenleving. Ik kan wel een logische causatie bedenken hoe die uitbraak tot stand is gekomen.

Daarnaast zijn veel studenten extreem smerige wezens.
Ben jij al student af?

Met de huidige anti-vaccinatie gevoelens van veel mensen is het wachten op uitbraken van veel ernstigere ziektes zoals polio.

Ik zie eigenlijk geen anti-vaccinatie gevoelens in het algemeen m.b.t. tot echt ernstige ziekten, zoals polio, difterie, tetanus etc.
(afgezien van diegenen die hier altijd al niet aan mee deden natuurlijk, d.i. de "echte" antivaxxers.)

Vermoedelijk verwar je dit met het feit dat veel mensen klaar zijn met de overheid, specifiek in relatie tot het covid-vaccinatie-beleid.
Men weigert zich opnieuw te laten "boosteren" omdat ze het zat zijn om voortdurend voorgelogen en gemanipuleerd te worden.
Het vertrouwen is op dit punt bij velen gewoon weg..

Ik ben weer up2date :cool:

Als dit daadwerkelijk klopt, dan wordt het verhaal nog een stuk triester.
Je doet het dan alleen nog voor jezelf wanneer je -als gevaccineerde- de kans wilt vergroten om in het ziekenhuis terecht te komen.

Je doet het dan alleen nog voor jezelf wanneer je -als gevaccineerde- de kans wilt vergroten om in het ziekenhuis terecht te komen.

Dat is wel erg kort door de bocht goochelen met cijfers.

Hier zit toch een soort valse tegenstelling in?

De meeste mensen die in het ziekenhuis komen zijn al zwakker. De meesre zwakkeren hebben wel hun vaccinatie.

Dan is het toch een logische fout?

Even los van mogelijke bijwerkingen die terecht of ten onrechte niet aan het vaccin worden gelinkt.

Dat is wel erg kort door de bocht goochelen met cijfers.

Zou best kunnen, maar waarom dan? "goochelen met cijfers" in jouw optiek omdat?
Ik kan het namelijk verder nog niet goed beoordelen.

Wellicht ook moeilijk te geloven dat het op dit moment echt waar is dat je juist mét vaccinatie sneller in het ziekenhuis terecht komt?

Zou best kunnen, maar waarom dan? "goochelen met cijfers" in jouw optiek omdat?
Ik kan het namelijk verder nog niet goed beoordelen.

Wellicht ook moeilijk te geloven dat het op dit moment echt waar is dat je juist mét vaccinatie sneller in het ziekenhuis terecht komt?
Wat Mentat zegt, verder ben ik niet bekend met het percentage gevaccineerden en is het niet ondenkbaar dat ongevaccineerden koppiger zijn wat betreft ziekenhuisopname als gevolg van Corona. De ongevaccineerde zwakkeren kunnen allemaal al dood zijn.

Hier zit toch een soort valse tegenstelling in?

De meeste mensen die in het ziekenhuis komen zijn al zwakker. De meesre zwakkeren hebben wel hun vaccinatie.

Dan is het toch een logische fout?

Even los van mogelijke bijwerkingen die terecht of ten onrechte niet aan het vaccin worden gelinkt.

Er zijn aan de ene kant meer mensen wel gevaccineerd dan niet, dus dan kun je verwachten dat het absolute aantal gevaccineerden die in het ziekenhuis tercht komen ook groter kunnen zijn.
Aan de andere kant werd al die tijd aangenomen dat je als gevaccineerde niet (of in ieder geval veel minder snel) in het ziekenhuis terecht zou komen.
Inderdaad, een soort van valse tegenstelling.

Eigenlijk, om dat goed te beoordelen zou je meer moeten weten over de mensen (gevaccineerd of ongevaccineerd) in de kwestie.
Leeftijd, medische status etc.

Even los van dit alles, de grafiek en percentatieve trend over de afgelopen 8 maanden geven toch ernstig te denken..

Wat Mentat zegt, verder ben ik niet bekend met het percentage gevaccineerden en is het niet ondenkbaar dat ongevaccineerden koppiger zijn wat betreft ziekenhuisopname als gevolg van Corona. De ongevaccineerde zwakkeren kunnen allemaal al dood zijn.

Dat is ook zo, te weinig (meta)informatie om goed te kunnen interpreteren en conclusies trekken.

Terug
Naar boven