Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Toen moest je het voor een ander doen, want ja er kunnen toch enkele doden vallen als jij je niet laat vaccineren blabla.
Om vervolgens met Covid naar je werk, waar je oude kwetsbaren gaat behandelen en je er opeens schijt aan hebt omdat je zelf dan niet je reisje kan maken.

Stiekem, hypocriet, bah! Je zal in 2021 maar ontslagen zijn door zo'n figuur.
Als de klimaatdrammer die iedereen op de vingers tikt over zijn gedrag maar zelf wel 3 keer per jaar naar Thailand vliegt. Is dat dan goed, dat hij met vliegen niet zo'n klimaatdrammer is?
Voortschrijdend inzicht, verzwakking van het virus? :grinny:

Voortschrijdend inzicht, verzwakking van het virus? :grinny:

Ah, hij kon geen patiënten meer in gevaar brengen. Als mijn vriendin het straks weer heeft en ze verteld het doodleuk einde werkdag zal hij het vast niet erg vinden en de eerlijkheid waarderen. :D

Vorige week zat ik in de wagen met een collega die nogal veel propaganda zat te pushen mijn richting op over dat ik mezelf moest laten vaccineren.
Hij was zelf door Covid in kritieke toestand in een coma terecht gekomen. "kwam volledig door de covid".

Paar uur later pakt ie wat pillen, dus ik vroeg: "waarvoor zijn die pillen"?
Hij: "Deze 2 voor mijn COPD, deze 2 voor mijn diabetes en deze laatste is om mijn lichaamsgewicht wat te laten zakken. Die werkt overigens kei goed, ben van 180kg naar 160kg afgevallen in 3 maanden tijd."

Uhuh, die kritieke toestand "kwam volledig door de covid" :roflol:
Spuug je nu op waar je zelf vandaan komt?
:trollface:

Vorige week zat ik in de wagen met een collega die nogal veel propaganda zat te pushen mijn richting op over dat ik mezelf moest laten vaccineren.
Hij was zelf door Covid in kritieke toestand in een coma terecht gekomen. "kwam volledig door de covid".

Paar uur later pakt ie wat pillen, dus ik vroeg: "waarvoor zijn die pillen"?
Hij: "Deze 2 voor mijn COPD, deze 2 voor mijn diabetes en deze laatste is om mijn lichaamsgewicht wat te laten zakken. Die werkt overigens kei goed, ben van 180kg naar 160kg afgevallen in 3 maanden tijd."

Uhuh, die kritieke toestand "kwam volledig door de covid" :roflol:
pillen tegen copd

........en die coma was een hypo, als diabeet, want bij die pillen eet je minder/weinig :(

Onder die noemen zou je ook kunnen claimen dat er aroma's zijn die worden gemaakt van paashaas-oortjes en eenhoorn-hoorntjes
Het heet ftnf (from the native fruit). Dus natuurlijk aardbeienearoma moet minstens 70% (tenminste dat was ooit zo) aroma uit aardbeien bevatten. 30% mag dan uit andere natuurlijke aroma’s bestaan. Waaronder die bevergeil of iets anders uit banaan of een andere plant.

Maar niet alle natuurlijke extracten zijn toegestaan mbt veiligheid. Giftige planten etc mag dus niet. Ook worden sommige stoffen omgezet met enzymen en dat is dan ook ‘natuurlijk’. De regels worden elke keer strenger dus dat zal al wel niet meer mogen.

Natuurlijk aroma mag alle natuurlijke aroma’s bevatten. Daarom staat er vaak: natuurlijk aardbeienearoma (bevat dus echt veel aroma uit aardbei) en natuurlijk aroma (wat dus van alles kan zijn).

Overigens hoef je je geen zorgen te maken over veiligheid, dat is best streng gereguleerd en de bedrijven die dit soort smaakjes maken zijn groot en kunnen zich geen foutjes veroorloven. Een bedrijf als Unilever accepteert geen leveranciers die onbetrouwbaar zijn. Wat dat betreft is de nog bad food industry nog niet zo slecht. Ze zullen over het algemeen wel de grenzen opzoeken, maar de boel belazeren gebeurt vooral door kleine bedrijven.

Het heet ftnf (from the native fruit). Dus natuurlijk aardbeienearoma moet minstens 70% (tenminste dat was ooit zo) aroma uit aardbeien bevatten. 30% mag dan uit andere natuurlijke aroma’s bestaan. Waaronder die bevergeil of iets anders uit banaan of een andere plant.

Maar niet alle natuurlijke extracten zijn toegestaan mbt veiligheid. Giftige planten etc mag dus niet. Ook worden sommige stoffen omgezet met enzymen en dat is dan ook ‘natuurlijk’. De regels worden elke keer strenger dus dat zal al wel niet meer mogen.

Natuurlijk aroma mag alle natuurlijke aroma’s bevatten. Daarom staat er vaak: natuurlijk aardbeienearoma (bevat dus echt veel aroma uit aardbei) en natuurlijk aroma (wat dus van alles kan zijn).

Overigens hoef je je geen zorgen te maken over veiligheid, dat is best streng gereguleerd en de bedrijven die dit soort smaakjes maken zijn groot en kunnen zich geen foutjes veroorloven. Een bedrijf als Unilever accepteert geen leveranciers die onbetrouwbaar zijn. Wat dat betreft is de nog bad food industry nog niet zo slecht. Ze zullen over het algemeen wel de grenzen opzoeken, maar de boel belazeren gebeurt vooral door kleine bedrijven.
Helder. Dank voor je uitleg 😊

In Boston werken ze aan een 80% lethal variantje.

Behoorlijk controversieel. Maar je vergeet wel te zeggen dat het hybride virus minder dodelijk was dan het origineel. Wel een stuk besmettelijker. Ze doen dit soort onderzoek om te zien of het Spike eiwit de ziekte zelf ook minder ernstig laat verlopen of dat er andere oorzaken zijn.

Probleem is wmbt niet zozeer dit lab, maar een kwaadwillende ‘actor’ kan van dit soort shit gebruik maken. Met name omdat er veel mensen niet zijn ingeënt en updates ook pas nu worden uitgerold.

Met de huidige anti-vaccinatie gevoelens van veel mensen is het wachten op uitbraken van veel ernstigere ziektes zoals polio.

Mag hem opstropen voor de griepprik, voor het coronavaccin heb ik geen uitnodiging ontvangen. :(

Is voor de griepprik, maar als het het coronavaccin was had het nummer 4 geweest.
Nu ook de uitnodiging voor het coronavaccin binnen! Feestje!

Terug
Naar boven