MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.141
1 november mag ik weer mijn mouw opstropen.
Zal je tere gestel vast goed doen.

Best een aardig boek zegt mn wappie geworden vader

1666547721370.png

• #7.145
Vorige week zat ik in de wagen met een collega die nogal veel propaganda zat te pushen mijn richting op over dat ik mezelf moest laten vaccineren.
Hij was zelf door Covid in kritieke toestand in een coma terecht gekomen. "kwam volledig door de covid".

Paar uur later pakt ie wat pillen, dus ik vroeg: "waarvoor zijn die pillen"?
Hij: "Deze 2 voor mijn COPD, deze 2 voor mijn diabetes en deze laatste is om mijn lichaamsgewicht wat te laten zakken. Die werkt overigens kei goed, ben van 180kg naar 160kg afgevallen in 3 maanden tijd."

Uhuh, die kritieke toestand "kwam volledig door de covid" :roflol:

Ik mag morgen om mijn herfstprik gaan, na 2 maal AstraZeneca, 1 keer moderna is nu Pfizer aan de beurt.

• #7.153
  • #7.154
Peiling gereset en nu staat het openbaar.

Wat goed van je dan heb je zo'n beetje het hele pretpakket naar binnen gewerkt. Geen virus dat jou meer te grazen zal nemen.

steve o jackass GIF

Bij de praktijk van mijn vriendin (huisarts) liep er deze week weer eens een gewoon te werken met Covid.

2021: Druk op vaccinatie zo groot dat mijn vriendin daar geen leven meer zou hebben als niet zou jokken het te hebben genomen. Alles kwam immers door de weigeraars.

Begin 2022: Huisarts himself loopt gewoon met Covid te werken (heeft alle symptomen en dat is duidelijk te merken voor aanwezigen, kinderen zijn positief maar meneer kan niet testen want dan gaat de wintersport er aan).

Opmerkelijk dat er niemand naar kraait, maar in 2021 jij dé klootzaak was als je het vaccin niet voor een ander nam.

Bij de praktijk van mijn vriendin (huisarts) liep er deze week weer eens een gewoon te werken met Covid.

2021: Druk op vaccinatie zo groot dat mijn vriendin daar geen leven meer zou hebben als niet zou jokken het te hebben genomen. Alles kwam immers door de weigeraars.

Begin 2022: Huisarts himself loopt gewoon met Covid te werken (heeft alle symptomen en dat is duidelijk te merken voor aanwezigen, kinderen zijn positief maar meneer kan niet testen want dan gaat de wintersport er aan).

Opmerkelijk dat er niemand naar kraait, maar in 2021 jij dé klootzaak was als je het vaccin niet voor een ander nam.
Is toch beter dan tot in de treure blijven hangen in dat onzinnige testen en gedoe? Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald ofzoiets?

Is toch beter dan tot in de treure blijven hangen in dat onzinnige testen en gedoe? Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald ofzoiets?

Toen moest je het voor een ander doen, want ja er kunnen toch enkele doden vallen als jij je niet laat vaccineren blabla.
Om vervolgens met Covid naar je werk, waar je oude kwetsbaren gaat behandelen en je er opeens schijt aan hebt omdat je zelf dan niet je reisje kan maken.

Stiekem, hypocriet, bah! Je zal in 2021 maar ontslagen zijn door zo'n figuur.
Als de klimaatdrammer die iedereen op de vingers tikt over zijn gedrag maar zelf wel 3 keer per jaar naar Thailand vliegt. Is dat dan goed, dat hij met vliegen niet zo'n klimaatdrammer is?

Toen moest je het voor een ander doen, want ja er kunnen toch enkele doden vallen als jij je niet laat vaccineren blabla.
Om vervolgens met Covid naar je werk, waar je oude kwetsbaren gaat behandelen en je er opeens schijt aan hebt omdat je zelf dan niet je reisje kan maken.

Stiekem, hypocriet, bah! Je zal in 2021 maar ontslagen zijn door zo'n figuur.
Als de klimaatdrammer die iedereen op de vingers tikt over zijn gedrag maar zelf wel 3 keer per jaar naar Thailand vliegt. Is dat dan goed, dat hij met vliegen niet zo'n klimaatdrammer is?
Zo hé, het zit hoog?

Terug
Naar boven