- Waardering
- 7.124
Het is nu trouwens @Onslow met een haast onuitputtelijke lijst met vragen.
Nou ja, dat zijn toch de vraagstukken waar de 7000 posts in dit topic over gaan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is nu trouwens @Onslow met een haast onuitputtelijke lijst met vragen.

je kan toch niet serieus zijn hiermee
Wie hou je voor de gek, als je deze antwoorden denkt te vinden
Ik vind het interessant om het nieuws hierover te volgen. Het vergt weinig inspanning verder. Trek het niet te zwaar.
)
Ja want er is natuurlijk geen middenweg. Het is zwart of witMaar als er iets NOG zekerder is, dan is het dat wegkijken, passieve onverschilligheid en je kop als een struisvogel in het zand steken ook niet zal helpen.
(als het je überhaupt al iets kan schelen natuurlijk wat er om je heen gebeurt)

Ja want er is natuurlijk geen middenweg. Het is zwart of wit![]()
Ja want er is natuurlijk geen middenweg. Het is zwart of wit![]()
Dat niet. Meer soort medelijden, als in, zieligVindt je het soms vervelend dat sommigen er nog mee bezig zijn? Je stoort je er overduidelijk aan telkens als je in dit topic komt spieken.
Veel bloed verloren vandaag?
Origineel. Helemaal zelf bedacht?
Ze zit denk ik niet zo lekker in dr vel, mn vader gedraagd zich dan ook zo.Echt een vreemde kijk heb je. Hoeveel posts heb jij zelf in dit soort topics wel niet geplaatst?
Vast niet was t eerste dat in me opkwam

Ja @Gremlin, jij was vrij actief in de corona topics.Echt een vreemde kijk heb je. Hoeveel posts heb jij zelf in dit soort topics wel niet geplaatst?
Ze zit denk ik niet zo lekker in dr vel, mn vader gedraagd zich dan ook zo.
eens.Ik vind het interessant, daarom post ik hier.
Het lijkt me veel zieliger dat je op een zondag je tijd spendeert in een topic dat je als het verleden beschouwd.
Hahahahaha! En dan ben ik hier de struisvogelZe zit denk ik niet zo lekker in dr vel, mn vader gedraagd zich dan ook zo.
Echt een vreemde kijk heb je. Hoeveel posts heb jij zelf in dit soort topics wel niet geplaatst?
Ja, hoe lang geleden ook alweer?Ja @Gremlin, jij was vrij actief in de corona topics.
en dat uit jouw mond met je oestrogeen piek.
Wel bijzonder dat je vader menstrueert