MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
:roflol: je kan toch niet serieus zijn hiermee
Wie hou je voor de gek, als je deze antwoorden denkt te vinden

Hoogstwaarschijnlijk zullen we dergelijke antwoorden nooit vinden, dat ben ik met je eens.
Ik maak me aan de ene kant echt wel eens druk om dingen, maar ik relativeer het ook weer net zo makkelijk.
Als iemand er al stellig van overtuigd is dat er een soort "ultieme openbaring" gaat komen, dan houd die zichzelf waarschijnlijk zwaar voor de gek.
Tenzij de wonderen nog niet de wereld uit zijn, maar daar geloof ik zelf ook niet in.

Maar als er iets NOG zekerder is, dan is het dat wegkijken, passieve onverschilligheid en je kop als een struisvogel in het zand steken ook niet zal helpen.
(als het je überhaupt al iets kan schelen natuurlijk wat er om je heen gebeurt)
Ik vind het interessant om het nieuws hierover te volgen. Het vergt weinig inspanning verder. Trek het niet te zwaar.

Dat is ook mijn insteek, grotendeels interesse, deels een uitlaatklep om ff te klagen.
Een gebbetje en geintje, beet je trollen af en toe (en de draak steken met @Steks natuurlijk. :emo:)

En af en toe komen er ook best interessante stukjes informatie en opinies voorbij.
Dus inderdaad, trek het niet te zwaar. :)

Maar als er iets NOG zekerder is, dan is het dat wegkijken, passieve onverschilligheid en je kop als een struisvogel in het zand steken ook niet zal helpen.
(als het je überhaupt al iets kan schelen natuurlijk wat er om je heen gebeurt)
Ja want er is natuurlijk geen middenweg. Het is zwart of wit :o

Ze zit denk ik niet zo lekker in dr vel, mn vader gedraagd zich dan ook zo.

Ik vind het interessant, daarom post ik hier.
Het lijkt me veel zieliger dat je op een zondag je tijd spendeert in een topic dat je als het verleden beschouwd om anderen op belerende toon te wijzen dat ze zielig zijn, terwijl die wel de info willen lezen.

Hahahahaha! En dan ben ik hier de struisvogel :roflol:
barack obama GIF

Mooi man, gevoelig puntje hier :roflol:

Terug
Naar boven