AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Ja, hoe lang geleden ook alweer?

Jij bepaald een beetje de lengte over hoe lang een ander bepaald nieuws wel of niet mag volgen? Terwijl er, als je het nieuws goed volgt er juist nu over onderzoeken gedebatteerd wordt en dát de info is die hier wordt besproken...

Mooi man, gevoelig puntje hier :roflol:
Nee totaal niet, het is gewoon irritant als iemand in dit topics steeds met verheven toon anderen neerspreekt dat ze zielig bezig zijn. Nogal neerbuigend.

Ga je dan lekker bezig houden met je zoveelate repetatieve discussie in het tinder topic. Dat is, .i.t.t. dit topic, namelijk totaal niet zielig :roflol:.

Nee totaal niet, het is gewoon irritant als iemand in dit topics steeds met verheven toon anderen neerspreekt dat ze zielig bezig zijn. Nogal neerbuigend.

Ga je dan lekker bezig houden met je zoveelate repetatieve discussie in het tinder topic. Dat is, .i.t.t. dit topic, namelijk totaal niet zielig :roflol:.
Zelfde soort vermaak idd

Dat leest weg alsof major side effects dus common zijn :rolleyes:

Niets-aan-de-hand-doorlopen-mensen-meme-45811.jpg

Nog een mooie: `Quite playing games with my heart`

FnMqKbyWQAIq82c?format=jpg&name=small.jpg

• Haha
Waarderingen: Vonk

Dacht dat de omnitrondinges variant al ge-engineerd was om ons te redden door als sterker verspreidende veel mildere variant de dodelijke varianten te verdrukken, maarja dat kan natuurlijk alle kanten op gedaan worden.

Laatst bewerkt:

Dacht dat de omnitrondinges variant al ge-engineerd was om ons te redden door als sterker verspreidende veel mildere variant de dodelijke varianten te verdrukken.

Liever een gevaarlijkere variant zodat ze die miljoenen spuitjes kunnen blijven pushen. Er is immers rekening mee gehouden in budget '23, de aandeelhouders moet je wel tevreden houden. En zonder angst geen spuitjes, zonder spuitjes geen extra miljarden en zonder extra miljarden geen tevreden aandeelhouders. Voor je het weet kun je op zoek naar een nieuwe job.

Goldman Sachs asks in biotech research report: 'Is curing patients a sustainable business model?' :thinking:

• Haha
Waarderingen: Vonk

Verschrikkelijk accent die Ad, maar mag graag naar hem luisteren. Vanaf 34:00 over oversterfte.

Waar wij nog reclame spotjes hebben om iedereen de booster te laten nemen zijn ze in UK wat wakker aan het worden. Maar...je deed het toch voor een ander?

Oude koeien uit de sloot halen vind ik in dit geval trouwens niet verkeerd, hoe je het ook wendt of keert en of je nu voor- of tegenstander was van de maatregelen, iedereen heeft in meer of mindere mate hinder ondervonden van het virus en alles wat dat getriggerd heeft. Wat ik nu mis in het publieke debat is niet zozeer een nabespreking van deze specifieke aanpak, maar vooral een gesprek hoe we als samenleving op meerdere niveaus (lokaal, nationaal, mondiaal) met lastige vraagstukken en de te nemen maatregelen om willen gaan. Dan doel ik niet alleen op nieuwe ziektes, maar ook op zaken als klimaat, energie, privacy, enz. Ik ben niet een persoon die daar het voortouw in neemt, ik ben heel erg adaptief en zoek binnen de gesteld regels altijd voor de minste weerstand en de meeste winst, maar het lijkt wel alsof zelf de meest kritische personen er ook geen energie in willen steken, of het nut er niet van inzien.

Terug
Naar boven