Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft de energy departement te maken met covid? Niet hun vakgebied?Lab Leak Most Likely Origin of Covid-19 Pandemic, Energy Department Now Says![]()
WSJ News Exclusive | Lab Leak Most Likely Origin of Covid-19 Pandemic, Energy Department Now Says
The U.S. agency’s revised assessment of how the pandemic started is based on new intelligence.www.wsj.com
U.S. agency’s revised assessment is based on new intelligence
WASHINGTON—The U.S. Energy Department has concluded that the Covid pandemic most likely arose from a laboratory leak, according to a classified intelligence report recently provided to the White House and key members of Congress.
The shift by the Energy Department, which previously was undecided on how the virus emerged, is noted in an update to a 2021 document by Director of National Intelligence Avril Haines’s office.
The new report highlights how different parts of the intelligence community have arrived at disparate judgments about the pandemic’s origin. The Energy Department now joins the Federal Bureau of Investigation in saying the virus likely spread via a mishap at a Chinese laboratory. Four other agencies, along with a national intelligence panel, still judge that it was likely the result of a natural transmission, and two are undecided.
Heeft te maken met het bepalen van huidige energieprijzen, toch ?Wat heeft de energy departement te maken met covid? Niet hun vakgebied?
De FBI is er ook niet de meest logische instantie voor.Wat heeft de energy departement te maken met covid? Niet hun vakgebied?
Geen idee. Zal in Amerika wel anders geregeld zijn qua takenpakket dan hier.Wat heeft de energy departement te maken met covid? Niet hun vakgebied?
Juist wel. Aangezien het gain of function onderzoek in de Wuhan institute for virology in opdracht door Fauci werd uitgevoerd, hetgeen het een binnenlandse aangelegenheid maakt.De FBI is er ook niet de meest logische instantie voor.
De FBI is er ook niet de meest logische instantie voor.
Ik dacht dat FBI voornamelijk binnen de VS opereert en als kerntaak heeft het beschermen van de Amerikaan.
Ik dacht dat FBI voornamelijk binnen de VS opereert en als kerntaak heeft het beschermen van de Amerikaan.
Als je de daar de grenzen van opzoekt zou je kunnen zeggen dat het binnen hun takenpakket valt, maar dan nog zullen er andere instanties zijn die daar een logischere keuze voor zijn.
Dat ligt eraan wat je als dreiging in dit geval definieert.Uiteindelijk is "de dreiging" toch binnenlands in de vorm van Fauci en c.s.?
Dat ligt eraan wat je als dreiging in dit geval definieert.
Maar uitspraken doen over de uitbraak van een virus in een ander land lijkt mij nog steeds niet tot de taken van de FBI behoren. Ze zijn toch ook niet bezig met de risico’s van het naar de aarde halen van materiaal van Mars?
Onderwijsinspectie?
Nu weet ik het zeker
Voor mijn verwerking van het coronatrauma is het van belang dat je de waarheid spreekt. Nu is het weer onzin, dat helpt mij niet echt met het verwerken ervan.Het werd trouwens ook net verteld tijdens het nieuws op radio538, nou dan weet je wel dat het onzin is.
Voor mijn verwerking van het coronatrauma is het van belang dat je de waarheid spreekt. Nu is het weer onzin, dat helpt mij niet echt met het verwerken ervan.

www.theepochtimes.com