Ongelooflijk hoe snel men vergeet of het gaat bagatelliseren….
We mogen nooit, maar dan ook echt nooit, vergeten hoeveel menselijke- en financiële schade diverse personen/ondernemers/generaties is berokkend door de niet onderbouwde maatregelen en dan met name de lockdowns, QR-codes, etc. ;
- Ouderen en andere zieken die alleen moesten sterven omdat er geen bezoek werd toegestaan.
- Naderhand de uitvaarten die maar door x personen bezocht mochten worden.
- Hele generatie waarvan de jeugd (deels) ontnomen is en werden opgesloten in een sociaal isolement. Een grote groep ondervindt hierdoor nog altijd mentale problemen, tot zelfs zelfdodingen aan toe.
- De ronduit gevaarlijke en opgedrongen vaccins, waarvan de gevolgen totaal niet duidelijk waren en waar veel mensen nu en in de toekomst mee te kampen (lijken) te krijgen.
- Bedrijven die ten onder gaan en zijn gegaan door de willekeurige lockdowns, met zelfs zelfdodingen tot gevolg.
Hoe is het te verklaren dat de slijterijen en fast-food ketens mochten open blijven onder het mom van ‘eerste levensbehoeften’, terwijl alle andere (sociale) gelegenheden gedwongen hun deuren gesloten moesten houden, waaronder ook de sport-instellingen.
Goed, er gold een max van toegestane personen in de winkel, maar erbuiten mocht je elkaar in de rij de bek vol blaffen.
Momenteel gaat het gewoon nog steeds door met de onverklaarbare oversterfte en plotselinge aandoeningen die de kop opsteken onder, met name, gevaccineerde. Persoonlijk zie ik in mijn omgeving teveel gevolgen en ik vermoed dat de meeste mensen inmiddels wel voorbeelden kennen van onverklaarbare zaken.
Alles lijkt teveel op 1 groot (wellicht kwaadaardig) experiment op de geestelijke-, mentale- en fysieke welzijn van de bevolking, waarvan de onderste steen boven moet komen en, indien er aantoonbaar strafbaar en misleidend is gehandeld, de verantwoordelijken ter verantwoording moeten worden geroepen en navenant berecht dienen te worden!
Dit zou weleens het grootste schandaal in de moderne geschiedenis kunnen zijn en dat dient tot de bodem uitgezocht te worden!