XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Dat snap ik, als je dat overal mee doet heb je op den duur geen leven meer.
Echter, discussie/debat over en evaluatie van iets -van dergelijke omvang als het gebeuren rondom corona- heeft niets te maken met in in het verleden blijven hangen.
Wegkijken, doorgaan alsof er niets gebeurd is en je kop in het zand steken vind ik dan eerder een vorm van blijven hangen.
D.i. blijven hangen in onverschilligheid, bagatellisering of zelfs ontkenning, iets waar mensen doorgaans maar al goed in zijn zoals het verleden heeft laten zien.

Dit is helemaal waar, het merendeel is een kwestie van gewoon accepteren en er verder niet wakker van liggen.

Zeker, maar in dit geval pas nadat er een gewetensvolle en genuanceerde poging is ondernomen om zaken aan de kaak te stellen.
Opdat we daar hopelijk nog wat van leren met het oog op de toekomst.
Dat dit nog steeds onvoldoende of niet gebeurt in deze kwestie is een slecht teken.
“De waarheid” in dit dossier zal toch nooit door de andere partij worden geaccepteerd dus het laten rusten is waarschijnlijk het beste, dat betekent niet dat het vergeten moet worden.

Ik weet niet meer hoe jij er in stond maar het is ook wel logisch dat mensen die het opdringende standpunt hadden het er liever niet meer over hebben. Dat brengt hen dan ook niets goeds meer om daar nog aandacht op te richten. Maar misschien zou het wel goed zijn als daar eens gevolgen aan hangen.

Anders leren we er ook niets van toch? Om toekomstige herhaling te voorkomen. Maar men wil die macht/mogelijkheid natuurlijk wel houden. Dan graag vergeven en vergeten, wat ze zelf nooit voor de andere kant zouden doen.

Kunnen anderen ook zo'n opt-out krijgen? :lol:
Ah ja, dat je destijds alleen maar thuis kon zitten, zal - zeker voor jou- vast heel zwaar zijn geweest? Je sociale netwerk is nooit meer hetzelfde geworden? Je hebt nog dagelijks last van de keuzes die je destijds hebt gemaakt? En met de kennis van nu had je natuurlijk een totaaaaaaaaal andere keus gemaakt!

Ah ja, dat je destijds alleen maar thuis kon zitten, zal - zeker voor jou- vast heel zwaar zijn geweest? Je sociale netwerk is nooit meer hetzelfde geworden? Je hebt nog dagelijks last van de keuzes die je destijds hebt gemaakt?
Ah natuurlijk de complete side-step van de kwestie waar het om gaat met zeer positieve feminine persoonlijke aanval. Bedankt dat je mijn punt op beide vlakken bevestigt.

En met de kennis van nu had je natuurlijk een totaaaaaaaaal andere keus gemaakt!
Ik denk dat je in je cope reactie de draad helemaal kwijt bent geraakt. Ik heb toen juist de keuzes gemaakt waar ik nog altijd achter sta en waar juist de andere partij(en) met de kennis van nu (die ik door rationeel naar feiten te kijken toen al had) niet anders meer kunnen dan voor te wijken.

Ah ja, dat je destijds alleen maar thuis kon zitten, zal - zeker voor jou- vast heel zwaar zijn geweest? Je sociale netwerk is nooit meer hetzelfde geworden? Je hebt nog dagelijks last van de keuzes die je destijds hebt gemaakt? En met de kennis van nu had je natuurlijk een totaaaaaaaaal andere keus gemaakt!

Huh dit heeft toch helemaal niks te maken met wat hij zei? ..

Ik heb toen juist de keuzes gemaakt waar ik nog altijd achter sta en [b{waar juist de andere partij(en) met de kennis van nu (die ik door rationeel naar feiten te kijken toen al had) niet anders meer kunnen dan voor te wijken.[/b]
Jij begrijpt mijn posts van gisteren dus echt niet. Die partijen zien feiten die hun toenmalige keuze rechtvaardigen, net als jij ik en vele anderen.

Ongelooflijk hoe snel men vergeet of het gaat bagatelliseren….

We mogen nooit, maar dan ook echt nooit, vergeten hoeveel menselijke- en financiële schade diverse personen/ondernemers/generaties is berokkend door de niet onderbouwde maatregelen en dan met name de lockdowns, QR-codes, etc. ;

- Ouderen en andere zieken die alleen moesten sterven omdat er geen bezoek werd toegestaan.

- Naderhand de uitvaarten die maar door x personen bezocht mochten worden.

- Hele generatie waarvan de jeugd (deels) ontnomen is en werden opgesloten in een sociaal isolement. Een grote groep ondervindt hierdoor nog altijd mentale problemen, tot zelfs zelfdodingen aan toe.

- De ronduit gevaarlijke en opgedrongen vaccins, waarvan de gevolgen totaal niet duidelijk waren en waar veel mensen nu en in de toekomst mee te kampen (lijken) te krijgen.

- Bedrijven die ten onder gaan en zijn gegaan door de willekeurige lockdowns, met zelfs zelfdodingen tot gevolg.
Hoe is het te verklaren dat de slijterijen en fast-food ketens mochten open blijven onder het mom van ‘eerste levensbehoeften’, terwijl alle andere (sociale) gelegenheden gedwongen hun deuren gesloten moesten houden, waaronder ook de sport-instellingen.
Goed, er gold een max van toegestane personen in de winkel, maar erbuiten mocht je elkaar in de rij de bek vol blaffen.

Momenteel gaat het gewoon nog steeds door met de onverklaarbare oversterfte en plotselinge aandoeningen die de kop opsteken onder, met name, gevaccineerde. Persoonlijk zie ik in mijn omgeving teveel gevolgen en ik vermoed dat de meeste mensen inmiddels wel voorbeelden kennen van onverklaarbare zaken.

Alles lijkt teveel op 1 groot (wellicht kwaadaardig) experiment op de geestelijke-, mentale- en fysieke welzijn van de bevolking, waarvan de onderste steen boven moet komen en, indien er aantoonbaar strafbaar en misleidend is gehandeld, de verantwoordelijken ter verantwoording moeten worden geroepen en navenant berecht dienen te worden!

Dit zou weleens het grootste schandaal in de moderne geschiedenis kunnen zijn en dat dient tot de bodem uitgezocht te worden!

Ongelooflijk hoe snel men vergeet of het gaat bagatelliseren….

We mogen nooit, maar dan ook echt nooit, vergeten hoeveel menselijke- en financiële schade diverse personen/ondernemers/generaties is berokkend door de niet onderbouwde maatregelen en dan met name de lockdowns, QR-codes, etc. ;

- Ouderen en andere zieken die alleen moesten sterven omdat er geen bezoek werd toegestaan.

- Naderhand de uitvaarten die maar door x personen bezocht mochten worden.

- Hele generatie waarvan de jeugd (deels) ontnomen is en werden opgesloten in een sociaal isolement. Een grote groep ondervindt hierdoor nog altijd mentale problemen, tot zelfs zelfdodingen aan toe.

- De ronduit gevaarlijke en opgedrongen vaccins, waarvan de gevolgen totaal niet duidelijk waren en waar veel mensen nu en in de toekomst mee te kampen (lijken) te krijgen.

- Bedrijven die ten onder gaan en zijn gegaan door de willekeurige lockdowns, met zelfs zelfdodingen tot gevolg.
Hoe is het te verklaren dat de slijterijen en fast-food ketens mochten open blijven onder het mom van ‘eerste levensbehoeften’, terwijl alle andere (sociale) gelegenheden gedwongen hun deuren gesloten moesten houden, waaronder ook de sport-instellingen.
Goed, er gold een max van toegestane personen in de winkel, maar erbuiten mocht je elkaar in de rij de bek vol blaffen.

Momenteel gaat het gewoon nog steeds door met de onverklaarbare oversterfte en plotselinge aandoeningen die de kop opsteken onder, met name, gevaccineerde. Persoonlijk zie ik in mijn omgeving teveel gevolgen en ik vermoed dat de meeste mensen inmiddels wel voorbeelden kennen van onverklaarbare zaken.

Alles lijkt teveel op 1 groot (wellicht kwaadaardig) experiment op de geestelijke-, mentale- en fysieke welzijn van de bevolking, waarvan de onderste steen boven moet komen en, indien er aantoonbaar strafbaar en misleidend is gehandeld, de verantwoordelijken ter verantwoording moeten worden geroepen en navenant berecht dienen te worden!

Dit zou weleens het grootste schandaal in de moderne geschiedenis kunnen zijn en dat dient tot de bodem uitgezocht te worden!

Ik vergeet het ook nooit meer. En als dit slechts een test voor het grote werk was dan weten in elk geval sommigen van ons direct hoe het spelletje gespeeld wordt.

Ik vergeet het ook nooit meer. En als dit slechts een test voor het grote werk was dan weten in elk geval sommigen van ons direct hoe het spelletje gespeeld wordt.
En bij wie we verhaal kunnen halen.

Maar vooral, wie in onze kringen we duidelijk niet kunnen vertrouwen.

En bij wie we verhaal kunnen halen.

Maar vooral, wie in onze kringen we duidelijk niet kunnen vertrouwen.

Die zijn inmiddels geen onderdeel meer van mijn kring hoor. Ik vind sociale contacten leuk als ze er zijn, maar mis ze niet als ze er niet zijn. Dus dat was heel makkelijk voor mij om het contact te verbreken met een paar van die hooggeleide linkse G's. Sterf gewoon zonder mij in je kring dan.

Die zijn inmiddels geen onderdeel meer van mijn kring hoor. Ik vind sociale contacten leuk als ze er zijn, maar mis ze niet als ze er niet zijn. Dus dat was heel makkelijk voor mij om het contact te verbreken met een paar van die hooggeleide linkse G's. Sterf gewoon zonder mij in je kring dan.
Je komt toch nog wel bij mij rond de vuurkring zitten? Ben nog aan het twijfelen om te investeren in zelf bouw blokhutten of een ondergronds zeecontainer bunker stelsel.
Zo iets.
1704452858919.png

• Heart
Waarderingen: Vonk
Je komt toch nog wel bij mij rond de vuurkring zitten? Ben nog aan het twijfelen om te investeren in zelf bouw blokhutten of een ondergronds zeecontainer bunker stelsel.

Sowieso maat, ik weet waar ik heen scheur als de pl**ris hier uitbreekt. :cool:

Terug
Naar boven