Fitness Seller

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Anno nu getuige ook weer de verzonnen klimaatcrisis... 'vervuilende' auto en je bent in veel kringen weer persona non grata.
Dan maken ze weer zo'n kliklijn. Ken jij iemand die zijn verwarming te hoog heeft staan? Bel dan de kliklijn en ontvang €7,50.

Voor wie denkt "what a load of bullcrap", dit bestond al vorig jaar in Le Suisse.

Monsterboetes tot 3.000 Zwiterse Frank (3.105 euro, op 16 september) tot zelfs celstraffen van drie jaar. Dat kunnen de Zwitsers volgens de krant Blick deze winter verwachten als ze hun verwarming boven de 19 graden Celsius draaien of te warm water gebruiken.

IMG_9580.jpeg

Jij begrijpt mijn posts van gisteren dus echt niet. Die partijen zien feiten die hun toenmalige keuze rechtvaardigen, net als jij ik en vele anderen.
Klopt dat ze die zo zien, maar dat er rationele standpunten te vinden zijn die te rechtvaardigen waren is nou net niet hetgeen waar ik op reageerde. 'het' ging daar aan voorbij.

Ik had het over hetgeen waar ze het niet meer over willen hebben, dat brengt ze niets goeds. Dan kun je met punten komen waar ze het ongetwijfeld nog wel over willen hebben en willen dat ik in die discussie mee ga. Maar daar had ik het niet over.

Laatst bewerkt:
Waar willen “ze” het dan niet meer over hebben? Hoe hebben “ze” je dat duidelijk gemaakt?
Wellicht geeft de uitwisseling waarop ik reageerde teruglezen je meer van de context die je zoekt. De posts erna gaan er ook nog over.

Dat ze het er nog steeds over willen hebben.
Gegeven is dat er dingen zijn waar "ze" het niet over willen hebben.

En nu zwijgt iedereen weer alsof het nooit is gebeurd. Ook op m’n werk.
Niet iedereen heeft zin om in het verleden te blijven hangen.

En uit hetgeen waarop ik direct reageerde
er zijn meer redenen waarom mensen daarover zwijgen alsof er niets gebeurd is.

Dat was de context waar ik op in ging. Mijn "het" ging daarover, niet over alles rond covid waarover mensen standpunten kunnen innemen en het al dan niet over willen hebben.

Gegeven is dat er dingen zijn waar "ze" het niet over willen hebben.

En uit hetgeen waarop ik direct reageerde

Dat was de context waar ik op in ging. Mijn "het" ging daarover, niet over alles rond covid waarover mensen standpunten kunnen innemen en het al dan niet over willen hebben.
Dan heb jij het over andere "ze".

Dan heb jij het over andere "ze".
Zou het? In die lijnen op personen te scheiden zijn?

Overigens geloof ik ook niet dat alles maar was om een kleinere kans op longcovid te krijgen, als dat al klopt, dat dat het hele circus zou hebben gerechtvaardigd. Of dat nu het standpunt is.

Was je het wel eens met mijn gezondheidsadvies voor de conditie opbouwen bij longcovid?

Ik heb daar geen mening over, maar in het artikel wat ík daaronder plaatse stond een ander advies.
Ik heb er geen tegenstrijdigheden met mijn standpunt in gevonden.

Er komen me wel wat kritische vragen over het laatste tebinnen, over de reactie alsof burnout niet fysiek zou zijn, en alsof er niks gedaan kan worden tegen fysieke aandoeningen in het algemeen of deze specifiek.

Ik heb er geen tegenstrijdigheden met mijn standpunt in gevonden.

Er komen me wel wat kritische vragen over het laatste tebinnen, over de reactie alsof burnout niet fysiek zou zijn, en alsof er niks gedaan kan worden tegen fysieke aandoeningen in het algemeen of deze specifiek.
Van je luie reet afkomen en cardio opbouwen is imo niet gelijk aan bewegen blijft noodzakelijk, maar zeer gedoseerd.

Van je luie reet afkomen en cardio opbouwen is imo niet gelijk aan bewegen blijft noodzakelijk, maar zeer gedoseerd.
Bij cardio opbouwen dacht ik zelfs letterlijk nog aan desnoods beginnen met wandelen. Bovendien hadden ik en het artikel het mogelijk niet over uitsluitend dezelfde cohorten patiënten, beiden spraken niet exhaustief van de gehele groep aan longcovid patienten.

Als het de kans op longcovid kan verlagen snap ik niet waarom het logisch is dat mensen die het opdringende standpunt hadden het er liever niet meer over hebben.
Volgens het RIVM is er geen bewijs dat vaccinatie de kans op longcovid verkleint.

Terug
Naar boven