AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Niet iedereen heeft zin om in het verleden te blijven hangen. Soms zijn dingen kut, soms zit het tegen en soms is het oneerlijk. Deal er mee.
Het is zeker kut.
Ik was redelijk pro vaccinatie. Ook nadat ik had gezien wat corona kon aanrichten.
Nooit anders gedaan tegen mensen die niet gevaccineerd wilde worden.
Ik heb alleen de vette pech dat ik na mijn tweede Pfizer vaccinatie ziek ben geworden.
Nu twee en een half jaar verder nog steeds een wrak en de bevestiging van zowel het Radboudumc als het CWZ Nijmegen dat dit het is.
Auto-immuunziekte die gelinkt wordt aan Pfizer.
Hierdoor neuropathie. Progressieve aandoening.
Er zal geen verbetering meer komen.
Loop met een wandelstok of rollator.
Kan eigenlijk niet meer motorrijden
Probeer te trainen maar moet oppassen dat ik geen PEM krijg want dan ben ik weken naar de klote.
Moet alles doseren. Nadenken over de weerslag wat iets heeft op mijn lichaam.
Volledig afgekeurd.

Lastig dealen.
Makkelijk praten als het je niet overkomt.

Lastig dealen.
Want snakeman en de rest zit in een soortgelijke situatie?

De vreselijke pech die jij hebt valt geenzins te vergelijken met de rest. Zo te lezen heb jij niet de keus om verder te gaan, dus waarom zou ik jou verwijten dat je in het verleden blijft hangen?

IMG_1167.jpeg

Want snakeman en de rest zit in een soortgelijke situatie?

De vreselijke pech die jij hebt valt geenzins te vergelijken met de rest. Zo te lezen heb jij niet de keus om verder te gaan, dus waarom zou ik jou verwijten dat je in het verleden blijft hangen?
Wat maak jij alles interpersoonlijk joh. Vermoeiend :roflol:
Het is zeker kut.
Ik was redelijk pro vaccinatie. Ook nadat ik had gezien wat corona kon aanrichten.
Ik heb alleen de vette pech dat ik na mijn tweede Pfizer vaccinatie ziek ben geworden.
Nu twee en een half jaar verder nog steeds een wrak en de bevestiging van zowel het Radboudumc als het CWZ Nijmegen dat dit het is.
Probeer te trainen maar moet oppassen dat ik geen PEM krijg want dan ben ik weken naar de klote.
Volledig afgekeurd.

Lastig dealen.
Ben hier echt stil van. Ik wens je alle goeds en kracht.

Niet iedereen heeft zin om in het verleden te blijven hangen. Soms zijn dingen kut, soms zit het tegen en soms is het oneerlijk. Deal er mee.

Haha het verleden, 3 jaar is niks, nul. Een beetje veroordeling door de rechter kan vele jaren duren, enig idee hoe lang je op het bankje mag zitten wachten tot gerechtigheid als je invalide gereden wordt door een dronkenlap?
Deze hele discussie gaat grotendeels om een experimenteel vaccin waarvan bijwerkingen zelfs na jaren pas kunnen worden bewezen.
Dit gebeuren is nog vele jaren urgent en kom jij met een reactie als deze. Ik had jou wel iets hoger zitten.

Haha het verleden, 3 jaar is niks, nul. Een beetje veroordeling door de rechter kan vele jaren duren, enig idee hoe lang je op het bankje mag zitten wachten tot gerechtigheid als je invalide gereden wordt door een dronkenlap?
Deze hele discussie gaat grotendeels om een experimenteel vaccin waarvan bijwerkingen zelfs na jaren pas kunnen worden bewezen.
Dit gebeuren is nog vele jaren urgent en kom jij met een reactie als deze. Ik had jou wel iets hoger zitten.
Die heb jij toch niet genomen, en dat is een keus waar je nog altijd achter staat?

Het is zeker kut.
Volledig afgekeurd.

Lastig dealen.
Verschrikkelijk man :(.

Het was een grapje @Gremlin

En ik ga nooit iemand anders zijn of haar tekortkomingen proberen goed te praten, te compenseren of ondersteunen. Al snap ik prima zijn punt.

Is dit daar nog steeds aan de gang?

Terug
Naar boven