XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Betekent dat dan dat er helaas ook 200 doden tegenover x die er baat bij hadden zijn geweest, of is al die baat die het volgens sommige studies destijds had helemaal fout gebleken?

En gold het voor alle toediening van het medicijn of maakte het nog uit hoe het toegepast werd? Op welke cohort patiënten en welk moment van de opname dosering etc.
Was al vanaf bijna dag 1 bekend dat het in de eerste lijn toegediend moet worden. Dokter Rob Elens was hier bekend mee.

nog even opdat we nooit vergeten

Ik kan die man niet meer zien. Wat een clown is dat toch. :clown:

Zou het niet mooi zijn als onze Hugo burgemeester van Rotterdam wordt? Ik gun het hem van harte:joint:

Hoe kun je nu iets vinden van iemand die jou een vraag stelt..? :o
Mijn vraag was serieus.
ok dan trek ik mijn opmerking in maar heb jij dan gemist hoe er druk werd uitgoefend die spuiten te nemen, van dansen met Jansen tot uitsluiting?

ok dan trek ik mijn opmerking in maar heb jij dan gemist hoe er druk werd uitgoefend die spuiten te nemen, van dansen met Jansen tot uitsluiting?

Nee, die heb ik niet gemist (nja in werkelijkheid wel want hier in Engeland was dat niet zo, geen QR codes of wat dan ook verplicht), maar dan is de vaccinatie wel een keuze.
Dat is een feit.
Dat de een zich onder druk gezet voelt omdat diegene anders restaurant niet in komt, dat is niet hetzelfde als 'het is verplicht' of 'het is geen keuze'.

Dat ze op zoveel plekken/plaatsen hadden dat je er niet in kwam zonder een vaccinatie of herstel bewijs of wat dan ook, was natuurlijk gewoon krankzinnig. Maar wel een keuze helaas.

Nee, die heb ik niet gemist (nja in werkelijkheid wel want hier in Engeland was dat niet zo, geen QR codes of wat dan ook verplicht), maar dan is de vaccinatie wel een keuze.
Dat is een feit.
Dat de een zich onder druk gezet voelt omdat diegene anders restaurant niet in komt, dat is niet hetzelfde als 'het is verplicht' of 'het is geen keuze'.

Dat ze op zoveel plekken/plaatsen hadden dat je er niet in kwam zonder een vaccinatie of herstel bewijs of wat dan ook, was natuurlijk gewoon krankzinnig. Maar wel een keuze helaas.
Drang en dwang heette dat.

Gaan we weer :roflol:

1704968685440.png

Gratis en voor niets, graag gedaan.

Ja maar alsnog een keuze, hoe klote het ook is.
Net zoals dat het een keuze is om enkel met contant geld te betalen.
Word je veelal gedwongen met pinpas te betalen? Alleen als JIJ hetgeen je wilt kopen/betalen wilt en daarvoor je 'ik betaal alleen contant' opzij wilt zetten.

Terug
Naar boven