XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Dan maken ze weer zo'n kliklijn. Ken jij iemand die zijn verwarming te hoog heeft staan? Bel dan de kliklijn en ontvang €7,50.

Voor wie denkt "what a load of bullcrap", dit bestond al vorig jaar in Le Suisse.

Fakenews, en bewerkte stockfoto.

Fakenews, en bewerkte stockfoto.

Hmmm fake news dus..
Zoals de werking van de vaccins en mondkapjes? :D

The document with proposed measures does not include any penalties or fines. The misleading headlines talking about 3 years of jail for not complying with the rules refer to the Federal Act of National Economic Supply, which regulates the security of the national supply of essential goods and services in times of severe shortages. The law defines “severe shortages” as “a supply situation in which there is an extreme risk of immediate, major damage to the economy or considerable disruption to national economic supply.”

Those who violate this law are “liable to a custodial sentence not exceeding three years or a monetary penalty”. This however only applies when the violation is intentional and if it’s committed in an emergency situation of “severe shortages”, which is currently non-existent.
T plaatje met de kliklijn bleek dan misschien photoshopped, maar de mogelijke boetes in 'noodgevallen' niet.

Bijlagen

Ik ben al voor veel ellende gevaccineerd, en begrijp niet waarom er regio's (lees: de bible belt) zijn waar ze kinderen niet vaccineren met alle gevolgen van dien. Als ik met die vaccinatie veilig op een normale manier verder kan leven twijfel ik er niet aan dat te doen. Wel ben ik van mening dat we onze maatschappij anders moeten gaan inrichten. Nu blijkt maar weer hoe slecht de volksgezondheid en het milieu waren/zijn. Dus niet alleen symptoom bestrijding met vaccineren maar ook de ware kern van dit soort problemen aanpakken.
Een typische doorsnee domme kaaskop die praat... Man, man, man wat zit jij diep in de kont van de overheid zeg

Een typische doorsnee domme kaaskop die praat... Man, man, man wat zit jij diep in de kont van de overheid zeg
Hier nog zo 1
Ja, verder ben ik van mening dat als je het niet doet dat je ook wel een beetje op de blaren mag zitten als je daardoor ziek wordt en andere aansteekt.
Niet geholpen worden gaat wel heel ver, maar waarom zou de samenleving de last dragen van jouw corona besmetting als je bewust kiest om een vaccin te weigeren als die er is?

:popcorn2:
Was mooi hè hoe iedereen het wel eventjes wist te vertellen dat mensen zich moesten laten vaccineren.
En hoe vervolgens achteraf bleek dat ze het allemaal fout hadden.

Ik heb achteraf nog steeds dezelfde mening. Zeker met de kennis van toen.

Is dit hetzelfde als het vaccin niet nemen en hopen dat iemand die het wel neemt toch heel erg ziek wordt, misschien wel van het vaccin zelf zodat je je gelijk haalt?
Een beetje als gelovigen die niet alleen denken, maar ook hopen dat ongelovigen zullen branden in de hel.

Is dit hetzelfde als het vaccin niet nemen en hopen dat iemand die het wel neemt toch heel erg ziek wordt, misschien wel van het vaccin zelf zodat je je gelijk haalt?
Een beetje als gelovigen die niet alleen denken, maar ook hopen dat ongelovigen zullen branden in de hel.
Zo kan je jezelf veel gekkigheid aanpraken, maar dat wil niet zeggen dat hij - of ieder ander - het zo slecht met je voor heeft.

1676013642000.jpg

Honderden mensen dood aan het wappie medicijn

Nou veel plezier vandaag, lief zijn hé :kiss:

:trollface:

Lekker bezig pik, een bericht citeren van 3,5 jaar geleden. :roflol:

Misschien moet jij jezelf eens de vraag stellen waarom je nu nog zo'n hyperfocus hebt op corona. Ga lekker door met je leven, net als de rest van de wereld.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.077

Ik neem al 5 jaar dagelijks Chloroquine :dunno:

Bron: de Omvolkskrant.
Klinkt plausibel.

Hoeveel klimaatschade en globalwarming heeft hydroxychloroquine veroorzaakt?

Bron: de Omvolkskrant.
Klinkt plausibel.

Hoeveel klimaatschade en globalwarming heeft hydroxychloroquine veroorzaakt?
Ook volgens DPG. :D

Terug
Naar boven