MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Nee, die heb ik niet gemist (nja in werkelijkheid wel want hier in Engeland was dat niet zo, geen QR codes of wat dan ook verplicht), maar dan is de vaccinatie wel een keuze.
Dat is een feit.
Dat de een zich onder druk gezet voelt omdat diegene anders restaurant niet in komt, dat is niet hetzelfde als 'het is verplicht' of 'het is geen keuze'.
In het filmpje zegt hij toch meteen al dat ze niet zouden dwingen zelfs geen gevoel van dwang zouden geven.

Nou dat gevoel is dus inderdaad wel gegeven.

Dat ze op zoveel plekken/plaatsen hadden dat je er niet in kwam zonder een vaccinatie of herstel bewijs of wat dan ook, was natuurlijk gewoon krankzinnig. Maar wel een keuze helaas.
Zo is die politici in leven laten helaas ook een keuze. :eek:

Gaan we weer :roflol:

1704968685440.png

Gratis en voor niets, graag gedaan.
Worden ze daar rustig van?

• Heart
Waarderingen: Vonk
In het filmpje zegt hij toch meteen al dat ze niet zouden dwingen zelfs geen gevoel van dwang zouden geven.

Nou dat gevoel is dus inderdaad wel gegeven.

Zo is die politici in leven laten helaas ook een keuze. :eek:

Ja dát zou dan inderdaad wel iets zijn dat gelogen was/uiteindelijk dus wel gedaan werd van de video.

Brought to by Pf...aarghh

:rolleyes:

Tuurlijk niet

1706739284656.png

Zomaar een recente annecdote van het 'slagveld'

vooral dit stukje vind ik op jou van toepassing

I find the whole encounter disorienting, suggesting a fragmented belief structure that I believe must be common amongst those getting their news from corrupted sources—the smoldering ruins of a collapsed mass formation event.

Zomaar een recente annecdote van het 'slagveld'

vooral dit stukje vind ik op jou van toepassing

I find the whole encounter disorienting, suggesting a fragmented belief structure that I believe must be common amongst those getting their news from corrupted sources—the smoldering ruins of a collapsed mass formation event.

Kan je ook uitleggen waarom?

Terug
Naar boven