Samenleving bestaat niet alleen uit 25 jarigen. Versoepelingen willen, geen lockdown of avondklok, economische argumenten, gezondheidszorg die weer op adem kan komen, voor een groep is het mentaal ook zwaar dus die wat lucht geven, kunnen sporten, kunnen werken, ondernemingen de kans geven te overleven, kunnen reizen, met meerdere mensen je ouders of anderen kunnen bezoeken, scholen open, geen mondluiers meer om, niet 50 keer per dag de hele zooi ontsmetten. In hoeverre verspreiding/besmetting wordt tegen gegaan met vaccins is geloof ik nog niet helemaal in kaart gebracht, ook heb je met mutaties te maken, maar ook al helpt het iets of niet ziek worden lijkt mij dat een argument. Deel van de oplossing zijn. De wetenschap biedt op dit moment de beste oplossing om het virus de baas te kunnen zijn, met in het vooruitzicht alle verregaande maatregelen op termijn te versoepelen, is voor mij voldoende. Welke argumenten heb jij, bij voorbaat, om te zeggen dat je je sowieso niet laat vaccineren? Heb het niet over de groep die liever nog wil wachten en twijfels heeft, die groep is over het algemeen sowieso als laatste aan de beurt.