apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De groep waar je over schrijft is ook als laatste aan de beurt, niet zonder reden.Maar al die argumenten gaan dus niet op in het geval van een gezonde 25-jarige man. Het massaal vaccineren van deze groep draagt niet(nauwelijks) bij aan het verlagen van de druk op de zorg, n.b. deze groep komt nauwelijks met coronaklachten in het ziekenhuis terecht.
Het nemen van een vaccin met die redenen (lockdown, andere maatregelen) is dus onzinnig, dan blijft over het niet ziek worden en die kans is al nihil.
tuurlijk laten we vooral geen paniek zaaien onder de bevolking over het fantastische vaccinAch man jij ben ook van de doom and gloom. Gewoon alles open pleuren net als in Italie, terug naar normaal normaal. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die even een stapje terug doet en dan de wereld ziet die hij/zij/het wil.Inderdaad, ouderen die geen vaccin krijgen overlijden niet.

Hij heeft wel de feiten als basis. Gewoon een sterk punt.Ach man jij ben ook van de doom and gloom. Gewoon alles open pleuren net als in Italie, terug naar normaal normaal. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die even een stapje terug doet en dan de wereld ziet die hij/zij/het wil.
O nee dan komt de hockeystick grafiek weer![]()
Welke corona grafiek is dat?
Langzaam wordt er in het nieuws af en toe gestrooid met de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort MAARRR "het kabinet is er geen voorstander van". Toch planten ze ondertussen de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort in iedereens hoofd zodat we ons daar onbewust op voor gaan bereiden.Kan prima idd. Maar ik reageer op het stukje "En de 70-80% die het vaccin gaat halen". Worden hier wel vaker afgeschilderd als de dombo's, de beta's en wat nog niet meer.
Verder lijkt het mij dat de soep niet zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend. Het kabinet is helemaal niet voor verplicht vaccineren en een paspoort.
Dit is toch wel echt een cringewaardig nieuwsbericht hoor hey. t*ring zeg.![]()
Vijftien ouderen overleden na coronaprik, waarschijnlijk door onderliggende problemen
Vooralsnog lijkt het niet nodig om andere keuzes te maken bij het vaccineren van kwetsbare ouderen. Bijwerkingen melden en nader onderzoeken blijft wel nodig.nos.nl
tuurlijk laten we vooral geen paniek zaaien onder de bevolking over het fantastische vaccin
Woon je in Duitsland dan of gewoon een trouwe lezer van Die Welt?![]()
'Duits ministerie schakelde wetenschappers in om corona-angst op te wekken'
Dat schrijft Die Welt. De krant heeft een mailwisseling in handen gekregen tussen wetenschappers en het ministerie van Binnenlandse Zaken.nos.nl
Weet niet of dit al gepost is. Toch wel grappig dat ik dit al sinds dag 1 van corona zeg tegen vrienden en ze allemaal lachen en het nu mooi boven water komt
Woon niet meer in Duitsland, maar wat is er mis met Die Welt?Woon je in Duitsland dan of gewoon een trouwe lezer van Die Welt?
Slechts het topje van de ijsberg.![]()
Dat schrijft Die Welt. De krant heeft een mailwisseling in handen gekregen tussen wetenschappers en het ministerie van Binnenlandse Zaken.nos.nl
Weet niet of dit al gepost is. Toch wel grappig dat ik dit al sinds dag 1 van corona zeg tegen vrienden en ze allemaal lachen en het nu mooi boven water komt
Conditionering.Langzaam wordt er in het nieuws af en toe gestrooid met de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort MAARRR "het kabinet is er geen voorstander van". Toch planten ze ondertussen de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort in iedereens hoofd zodat we ons daar onbewust op voor gaan bereiden.
Het kabinet was ook niet voor een avondklok en je ziet wat er daarna gebeurde. Als je denkt dat die verplichting niet gaat komen, hetzij direct of indirect, ben je echt een beetje naïef.
![]()
Zou er iets mis mee moeten zijn dan? Ik vroeg ernaar omdat je schreef dat je min of meer hetzelfde riep als uitgelekte stukken in een Duitse krant. Dus ik dacht woon je daar of lees je vanuit NL die krant.Woon niet meer in Duitsland, maar wat is er mis met Die Welt?
Hij had gewoon al vorig jaar Maart door dat het een complot was!Zou er iets mis mee moeten zijn dan? Ik vroeg ernaar omdat je schreef dat je min of meer hetzelfde riep als uitgelekte stukken in een Duitse krant. Dus ik dacht woon je daar of lees je vanuit NL die krant.
Zelfs als het boven water komt lachen ze nog steeds. Niemand zal toegeven dat je gelijk had.![]()
Heb je vaker dit soort gesprekken met jezelf en identificeert je andere ik zich als vrouw?Zelfs als het boven water komt lachen ze nog steeds. Niemand zal toegeven dat je gelijk had.
Ik was ook "achterdochtig" toen ik beweerde dat smartphones getracked worden, totdat Edward Snowden een beerput open trok. Toen ik er daarna over begon veranderde ze snel van onderwerp.
FixedHeb je vaker dit soort gesprekken met jezelf en identificeert je andere ik zich als vrouw?