AndroidHealthClinic

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Maar al die argumenten gaan dus niet op in het geval van een gezonde 25-jarige man. Het massaal vaccineren van deze groep draagt niet(nauwelijks) bij aan het verlagen van de druk op de zorg, n.b. deze groep komt nauwelijks met coronaklachten in het ziekenhuis terecht.
Het nemen van een vaccin met die redenen (lockdown, andere maatregelen) is dus onzinnig, dan blijft over het niet ziek worden en die kans is al nihil.
De groep waar je over schrijft is ook als laatste aan de beurt, niet zonder reden.
Wellicht rem op verspreiding. Zou je dat een argument vinden om wel te kiezen voor vaccinatie? Het wordt nog in kaart gebracht is nog te weinig over bekend zover ik weet.

IMG_20210207_104850.jpg

Inderdaad, ouderen die geen vaccin krijgen overlijden niet.

Inderdaad, ouderen die geen vaccin krijgen overlijden niet.
Ach man jij ben ook van de doom and gloom. Gewoon alles open pleuren net als in Italie, terug naar normaal normaal. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die even een stapje terug doet en dan de wereld ziet die hij/zij/het wil.

O nee dan komt de hockeystick grafiek weer :D

Ach man jij ben ook van de doom and gloom. Gewoon alles open pleuren net als in Italie, terug naar normaal normaal. Kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand is die even een stapje terug doet en dan de wereld ziet die hij/zij/het wil.

O nee dan komt de hockeystick grafiek weer :D
Hij heeft wel de feiten als basis. Gewoon een sterk punt.

Kan prima idd. Maar ik reageer op het stukje "En de 70-80% die het vaccin gaat halen". Worden hier wel vaker afgeschilderd als de dombo's, de beta's en wat nog niet meer.
Verder lijkt het mij dat de soep niet zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend. Het kabinet is helemaal niet voor verplicht vaccineren en een paspoort.
Langzaam wordt er in het nieuws af en toe gestrooid met de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort MAARRR "het kabinet is er geen voorstander van". Toch planten ze ondertussen de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort in iedereens hoofd zodat we ons daar onbewust op voor gaan bereiden.

Het kabinet was ook niet voor een avondklok en je ziet wat er daarna gebeurde. Als je denkt dat die verplichting niet gaat komen, hetzij direct of indirect, ben je echt een beetje naïef.

:roflol: tuurlijk laten we vooral geen paniek zaaien onder de bevolking over het fantastische vaccin
Dit is toch wel echt een cringewaardig nieuwsbericht hoor hey. t*ring zeg.

"Hoogst waarschijnlijk zijn deze mensen overleden aan hun onderliggende gezondheidsproblemen"
- Is dat ook niet het geval met het virus? Maar ze worden wel als corona sterfgeval geregistreerd.

"Die bijwerkingen zijn in geen enkel geval de doodsoorzaak, maar kunnen wel hebben bijgedragen aan het verslechteren van de al fragiele gezondheidstoestand van deze ouderen."
-
Uhm... nogmaals, is dat ook niet zo met het virus? Ook hier worden ze wel geregistreerd als corona sterfgeval

"Ook als er niet wordt gevaccineerd overlijden er ouderen"
-
Ook als mensen het virus niet krijgen overlijden er ouderen.

"Dat geldt ook zeker voor de ouderen bij wie hun toestand verslechterde, maar bij wie geen bijwerkingen zijn gemeld die typerend zijn voor het vaccin dat ze kregen"
-
Hier ga je je toch afvragen hoe goed er is getest? Hoe kan het je het woord "typerend" gebruiken als het vaccin nog te nieuw is om iets "typisch" te hebben.

"Ook hij ziet geen relatie tussen het overlijden van deze mensen en de vaccinatie"
- Oke er is geen relatie. Punt. Klaar. Bek houden en je laten vaccineren dus.

"In de onderzoeken die zijn uitgevoerd voordat de vaccins op de markt kwamen zaten wel ouderen, maar relatief weinig van hen waren zo fragiel als onze verpleeghuisbewoners. We krijgen dus continu meer informatie over de werkzaamheid en ook over de bijwerkingen bij deze groep."
-
Ah, dus het zijn inderdaad proefkonijnen.

Laatst bewerkt:

Weet niet of dit al gepost is. Toch wel grappig dat ik dit al sinds dag 1 van corona zeg tegen vrienden en ze allemaal lachen en het nu mooi boven water komt
Woon je in Duitsland dan of gewoon een trouwe lezer van Die Welt?

Weet niet of dit al gepost is. Toch wel grappig dat ik dit al sinds dag 1 van corona zeg tegen vrienden en ze allemaal lachen en het nu mooi boven water komt
Slechts het topje van de ijsberg.

Langzaam wordt er in het nieuws af en toe gestrooid met de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort MAARRR "het kabinet is er geen voorstander van". Toch planten ze ondertussen de woorden vaccinatieplicht en vaccinatiepaspoort in iedereens hoofd zodat we ons daar onbewust op voor gaan bereiden.

Het kabinet was ook niet voor een avondklok en je ziet wat er daarna gebeurde. Als je denkt dat die verplichting niet gaat komen, hetzij direct of indirect, ben je echt een beetje naïef.
Conditionering.

Zou er iets mis mee moeten zijn dan? Ik vroeg ernaar omdat je schreef dat je min of meer hetzelfde riep als uitgelekte stukken in een Duitse krant. Dus ik dacht woon je daar of lees je vanuit NL die krant.
Hij had gewoon al vorig jaar Maart door dat het een complot was!

/s

Zelfs als het boven water komt lachen ze nog steeds. Niemand zal toegeven dat je gelijk had.

Ik was ook "achterdochtig" toen ik beweerde dat smartphones getracked worden, totdat Edward Snowden een beerput open trok. Toen ik er daarna over begon veranderden mijn collega's snel van onderwerp.

Laatst bewerkt:
Zelfs als het boven water komt lachen ze nog steeds. Niemand zal toegeven dat je gelijk had.

Ik was ook "achterdochtig" toen ik beweerde dat smartphones getracked worden, totdat Edward Snowden een beerput open trok. Toen ik er daarna over begon veranderde ze snel van onderwerp.
Heb je vaker dit soort gesprekken met jezelf en identificeert je andere ik zich als vrouw?

Terug
Naar boven