XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Het RKI, het Duitse RIVM, stelde voor met hun inschatting te werken van 0,56 procent van de besmette personen, maar een medewerker van het RWI, een invloedrijk economisch onderzoeksinstituut, pleitte voor het sterftepercentage van 1,2 procent.
...
In het uiteindelijke strategiedocument van het ministerie zijn beide sterftepercentages opgenomen. Voor het worstcasescenario gebruikten ze het percentage dat het RWI voorstelde. Als de regering niet ingrijpt zou 70 procent van de bevolking besmet kunnen raken en meer dan een miljoen mensen kunnen overlijden
Hier is toch precies hetzelfde gezegd? Maar hier gaat alles eerlijk hoor :o

Voorrang bij vaccinatie voor mensen met zwaar overgewicht

Mensen met zwaar overgewicht krijgen voorrang bij coronavaccinatie. Huisartsen, die de prikken gaan zetten, mogen binnen een paar dagen al beginnen met het bestellen van vaccins.

Wat vinden we hier van? :o

Werd tijd

Schandalig als het niet door een ziekte komt oid

En dan straks ook nog de rokers voorrang geven

Mensen met zwaar overgewicht krijgen voorrang bij coronavaccinatie. Huisartsen, die de prikken gaan zetten, mogen binnen een paar dagen al beginnen met het bestellen van vaccins.

Alle powerlifters en strongmen zijn dus binnenkort aan de beurt. :D

Schandalig als het niet door een ziekte komt oid

En dan straks ook nog de rokers voorrang geven
Wat heb je liever?

Dat fat fucks de IC bedden bezet houden, of dat zij eerder een vaccin krijgen onder het mom van "liever zij dan ik"?

Ik kies het tweede, lol.

En die obese mensen kunnen straks met hun vaccinatiepaspoort eerder terug naar de gym dan wij. :trollface:

Wat heb je liever?

Dat fat fucks de IC bedden bezet houden, of dat zij eerder een vaccin krijgen onder het mom van "liever zij dan ik"?

Ik kies het tweede, lol.
Op de IC houwe op eigen kosten. Jij kiest ervoor dan betaal je ook maar.

29.1 :sad:

BMI moet boven de 40 zijn, zo heel veel mensen zijn dat toch niet in NL? 40 is wel echt heel dik

Schermafbeelding-2016-07-15-om-17.19.25-700x400.png

BMI moet boven de 40 zijn, zo heel veel mensen zijn dat toch niet in NL? 40 is wel echt heel dik

Schermafbeelding-2016-07-15-om-17.19.25-700x400.png
0,9% van de bevolking in 2017. Dat is ca. 150.000. Lijkt me wel heel veel.

Hier nog een dikke strongman met BMI boven de 40?

Ach ja die mensen zie ja natuurlijk ook nooit, die kunnen het huis niet eens uit. Wel veel meer dan ik had verwacht. (volgende keer zal ik het artikel iets verder lezen dan de eerste regel :D )

Terug
Naar boven