- Waardering
- 12.367
Net niet de volle 100% inderdaad

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net niet de volle 100% inderdaad

Geen onderliggend lijden of iets dergelijks. Geen overgewicht en ook niet op leeftijd oid. Haar dochter (15) is ook heel erg ziek ervan, maar niet zo erg dat ze opgenomen moet worden.Hoe is haar gezondheid eigk? Hoe ging ze zo snel achteruit?
Als jij een foto van je gezicht laat zien, dan bepaal ik wel of je man, vrouw of wellicht iets anders bent.@th0maz je bent niet de enige die zijn twijfels heeft of ik wel een vrouw ben. Ik vind het mooi hahahaha![]()
Ja daaaag. Dan plaats ik een foto, en dan ben ik of uit op aandacht, of nep, of ik wordt vergeleken met een of ander gestoord wijf, of weet ik veel wat je dan weer verzint. Op dat alles zit ik niet te wachten.Als jij een foto van je gezicht laat zien, dan bepaal ik wel of je man, vrouw of wellicht iets anders bent.
Tot dan, broer.Ja daaaag. Dan plaats ik een foto, en dan ben ik of uit op aandacht, of nep, of ik wordt vergeleken met een of ander gestoord wijf, of weet ik veel wat je dan weer verzint. Op dat alles zit ik niet te wachten.
Blijf jij maar lekker denken dat ik een man ben 😊 als er een meet komt, dan ben ik er graag bij. En thats it.
Ik vraag het toch aan jou? Dan is het toch niet hetzelfde als jij het post zonder enige aanleiding. Gestoord ben je sowieso wel, daar gaat geen foto verandering in brengen.Ja daaaag. Dan plaats ik een foto, en dan ben ik of uit op aandacht, of nep, of ik wordt vergeleken met een of ander gestoord wijf, of weet ik veel wat je dan weer verzint. Op dat alles zit ik niet te wachten.
Blijf jij maar lekker denken dat ik een man ben 😊 als er een meet komt, dan ben ik er graag bij. En thats it.
Ik post geen foto van mijn gezicht.Ik vraag het toch aan jou? Dan is het toch niet hetzelfde als jij het post zonder enige aanleiding. Gestoord ben je sowieso wel, daar gaat geen foto verandering in brengen.
Het zal wel niet veel voorstellen anders zou je wel elke kans aangrijpen om het te posten.
Lichaam? Ik vraag het voor een vriend
Wat gaan jullie dan meten?Ja daaaag. Dan plaats ik een foto, en dan ben ik of uit op aandacht, of nep, of ik wordt vergeleken met een of ander gestoord wijf, of weet ik veel wat je dan weer verzint. Op dat alles zit ik niet te wachten.
Dat gaat ook op voor de platte aarde theorie.Grotere agenda, dat lachen we weg want dat is onzin. Toch hoor je ditzelfde geluid steeds vaker en op steeds meer plekken opduiken.
Arjen Lubach heeft eens haarfijn uitgelegd hoe zo'n bubbel werkt. Uiteindelijk lees je alleen nog maar wat je graag wilt lezen en wat jouw wereldbeeld bevestigd.Grotere agenda, dat lachen we weg want dat is onzin. Toch hoor je ditzelfde geluid steeds vaker en op steeds meer plekken opduiken.
Ik ben bang dat de macht hooguit zal verschuiven tussen overheid en het bedrijfsleven en dat de burger in het verdomhoekje blijft zitten. In dat geval heb ik meer vertrouwen in de overheid dan in het bedrijfsleven.Misschien is dit niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar dit verhaal komt onder meer van het World Economic Forum. Een elitair clubje, dat veel invloed lijkt te hebben.
Ik hoop dat het decentrale geldstelsel echt van de grond komt. Dat zou de machtsverhoudingen kunnen veranderen, waardoor de burger meer macht krijgt en de overheid de burger meer als klant gaat beschouwen dan als onderdaan. Bestuurlijke laag/elite kan dan ook flink uitgedund worden.
Uiteindelijk lees je alleen nog maar wat je graag wilt lezen en wat jouw wereldbeeld bevestigd.
Je bedoelt pre-internet?Soms denk ik was ik maar een jaar of 20-25 vroeger geboren
Inderdaad geboren jaren 50-55