MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Hoe is haar gezondheid eigk? Hoe ging ze zo snel achteruit?
Geen onderliggend lijden of iets dergelijks. Geen overgewicht en ook niet op leeftijd oid. Haar dochter (15) is ook heel erg ziek ervan, maar niet zo erg dat ze opgenomen moet worden.

Als jij een foto van je gezicht laat zien, dan bepaal ik wel of je man, vrouw of wellicht iets anders bent.
Ja daaaag. Dan plaats ik een foto, en dan ben ik of uit op aandacht, of nep, of ik wordt vergeleken met een of ander gestoord wijf, of weet ik veel wat je dan weer verzint. Op dat alles zit ik niet te wachten.
Blijf jij maar lekker denken dat ik een man ben 😊 als er een meet komt, dan ben ik er graag bij. En thats it.

Ja daaaag. Dan plaats ik een foto, en dan ben ik of uit op aandacht, of nep, of ik wordt vergeleken met een of ander gestoord wijf, of weet ik veel wat je dan weer verzint. Op dat alles zit ik niet te wachten.
Blijf jij maar lekker denken dat ik een man ben 😊 als er een meet komt, dan ben ik er graag bij. En thats it.
Tot dan, broer.

Ik vraag het toch aan jou? Dan is het toch niet hetzelfde als jij het post zonder enige aanleiding. Gestoord ben je sowieso wel, daar gaat geen foto verandering in brengen.

Het zal wel niet veel voorstellen anders zou je wel elke kans aangrijpen om het te posten.

Ik vraag het toch aan jou? Dan is het toch niet hetzelfde als jij het post zonder enige aanleiding. Gestoord ben je sowieso wel, daar gaat geen foto verandering in brengen.

Het zal wel niet veel voorstellen anders zou je wel elke kans aangrijpen om het te posten.
Ik post geen foto van mijn gezicht.

Wat gaan jullie dan meten?

Meer en meer wordt duidelijk dat Corona primair helemaal geen gezondheidscrisis is maar een machtsspel.

Grotere agenda, dat lachen we weg want dat is onzin. Toch hoor je ditzelfde geluid steeds vaker en op steeds meer plekken opduiken. Bijzonder want in verkiezingsprogramma's ging het er niet over. Er lijkt ook geen publieke discussie over te zijn. Normaal in een democratie zou je verwachten dat er één of meerdere partijen zijn die het vanuit hun achterban horen en het daarom richting het publieke debat trekken. Er zijn wat partijen die klimaat hoog hebben staan, maar niet op een BBB manier. Deze manier van denken lijkt juist vanuit de andere kant (elite) te komen.

In dat opzicht hebben de VVD en D66 de schijn tegen. Rutte van z'n gesloten manier van handelen (met de toeslagenaffaire tot gevolg) en D66 heeft de afgelopen jaren snel afscheid genomen van democratische invloeden. Beide partijen regeren met een 'wij bepalen voor u' manier.

Los van waar dit vandaan komt: de grote vraag is, als bezit door het volk niet meer wenselijk is, wie gaat het dan bezitten? Overheden, corporates/tech, banken? Het lijkt meer een machtsstrijd om de touwtjes in handen te houden (je wilt mensen afhankelijk van je houden) dan om iets daadwerkelijk te bereiken.

Misschien is dit niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar dit verhaal komt onder meer van het World Economic Forum. Een elitair clubje, dat veel invloed lijkt te hebben.

Ik hoop dat het decentrale geldstelsel echt van de grond komt. Dat zou de machtsverhoudingen kunnen veranderen, waardoor de burger meer macht krijgt en de overheid de burger meer als klant gaat beschouwen dan als onderdaan. Bestuurlijke laag/elite kan dan ook flink uitgedund worden.

Grotere agenda, dat lachen we weg want dat is onzin. Toch hoor je ditzelfde geluid steeds vaker en op steeds meer plekken opduiken.
Arjen Lubach heeft eens haarfijn uitgelegd hoe zo'n bubbel werkt. Uiteindelijk lees je alleen nog maar wat je graag wilt lezen en wat jouw wereldbeeld bevestigd.

Misschien is dit niet helemaal het juiste topic hiervoor, maar dit verhaal komt onder meer van het World Economic Forum. Een elitair clubje, dat veel invloed lijkt te hebben.

Ik hoop dat het decentrale geldstelsel echt van de grond komt. Dat zou de machtsverhoudingen kunnen veranderen, waardoor de burger meer macht krijgt en de overheid de burger meer als klant gaat beschouwen dan als onderdaan. Bestuurlijke laag/elite kan dan ook flink uitgedund worden.
Ik ben bang dat de macht hooguit zal verschuiven tussen overheid en het bedrijfsleven en dat de burger in het verdomhoekje blijft zitten. In dat geval heb ik meer vertrouwen in de overheid dan in het bedrijfsleven.

Uiteindelijk lees je alleen nog maar wat je graag wilt lezen en wat jouw wereldbeeld bevestigd.

Het gaat er niet zozeer om wat er wel en niet gelezen wordt, maar een interpretatie en opeenstapeling van alle recente gebeurtenissen.
Banken en valuta vanuit overheden is een doodlopend verhaal. Eigen schuld na de bankencrisis (gierigheid ten top, loslaten goud was een domme zet voor de lange termijn). Bitcoin zette de boel ineens op scherp toen bleek dat het ongrijpbaar was.
Belasting heffen gaat in de toekomst ook steeds lastiger worden, qua werk is men binnen de IT al minder afhankelijk van landsgrenzen. Bij techbedrijven zie je al lang dat ze rondshoppen voor wetten en regelgeving. Overheden hebben dus al minder grip op bedrijven voor het innen van belasting. Wat je ziet is dat overheden met elkaar concurreren.
Banken en overheden verliezen dus de grip op het volk en op bedrijven. Als we producten/diensten betalen met decentraal geld en belasting op inkomsten geen vast gegeven meer is, dan is er paniek en moet er iets voor in de plaats komen. Zelfvoorzienende zijn (wonen, vervoer, bezit in algemeen) past dus niet in dat plaatje.

Zodra je over het WEF begint is dat theoretisch maar een denktank voor politiek leiders en captains of industrie, en ome Klaus die zijn zakken vult met zijn vergaderingen.
Een deel van de ideeën op die site zijn heus zo verkeerd nog niet, maar een deel is zo dystopisch als de pest
En zowel Rutte als Kaag hebben daar lekker staan koketteren, en dan is de vraag of hier wat centrale planning wordt uitgevoerd zo gek nog niet.

Soms denk ik was ik maar een jaar of 20-25 vroeger geboren

Terug
Naar boven