MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Maar ligt dat dan aan onszelf of aan een slechte communicatie en voorlichting? Schijnt dat vooral in achterstandswijken veel mensen bang zijn geworden voor het Astra-Zeneca vaccin of zelfs voor alle corona-vaccins.

Er gaan 10 vaccinaties uit een flesje. Het duurt ongeveer een kwartiertje om zo'n vaccin klaar te maken. Dus je houdt vrijwel altijd iets over.

Of een huisarts nu 2 vaccins over had, of 50 vaccins over: hij mocht ze niet toedienen aan 60 minners. Ook niet als die mensen tekenden dat het op eigen risico was.
Nou ja, dat mocht wel.. Maar als hij dan een schadeclaim kreeg, moest hij die uit eigen zak betalen.

Dus wat hebben "we" aan ons zelf te danken?

Blijkbaar blijven we op onze eigen verantwoording hameren als we onze vrijheden terugwillen, maar als er mensen niet gehoor geven aan een vaccinatieoproep is het weer de schuld van een andere partij.

Aan wie of wat ligt het dan volgens jullie?

Blijkbaar blijven we op onze eigen verantwoording hameren als we onze vrijheden terugwillen, maar als er mensen niet gehoor geven aan een vaccinatieoproep is het weer de schuld van een andere partij.

Dus onze vrijheden worden afgepakt die niet afgepakt hadden mogen worden, en dan is het onze eigen verantwoording om deze terug te krijgen, en onze eigen schuld als we die niet terug krijgen? Door middel van achterlijke maatregelen, testbewijzen en vaccinatie?

Ben jij belazerd ofzo?

Je mist 't hele punt waarom huisartsen de overige vaccins niet zomaar op kunnen/durven maken. Nevermind. Ik ga lekker trainen

Ook dit hebben we toch voornamelijk aan “onszelf” te danken als de mensen die opgeroepen worden gewoon hun vaccin komen halen en men op de priklocatie vial voor vial prikken en niet tientallen spuitjes vooraf vullen hoeft er toch zo goed als niets weg gegooid te worden?
Waarom ga jij automatisch uit van een opkomst van 100%?

Dus onze vrijheden worden afgepakt die niet afgepakt hadden mogen worden, en dan is het onze eigen verantwoording om deze terug te krijgen, en onze eigen schuld als we die niet terug krijgen? Door middel van achterlijke maatregelen, testbewijzen en vaccinatie?

Ben jij belazerd ofzo?
Wat heeft dat met het weggooien van vaccins te maken?

Wat heeft dat met het weggooien van vaccins te maken?
Ik reageerde op dit onderstaande stukje. Ik heb je vaker dingen horen zeggen zoals “het is onze eigen verantwoording” of “we hebben dit aan onszelf te danken”.

Wat ben jij een ongelooflijk mak lammetje zeg, als je dat echt geloofd :roflol: Ze hebben jou heel goed te pakken.

Blijkbaar blijven we op onze eigen verantwoording hameren als we onze vrijheden terugwillen,

Ik reageerde op dit onderstaande stukje. Ik heb je vaker dingen horen zeggen zoals “het is onze eigen verantwoording” of “we hebben dit aan onszelf te danken”.

Wat ben jij een ongelooflijk mak lammetje zeg, als je dat echt geloofd :roflol: Ze hebben jou heel goed te pakken.
Laat ik mijn energie maar niet verdoen door uit te leggen dat je een heel verkeerd beeld van mij hebt en ik slechts aangeef hoe we imo het beste met de huidige randvoorwaarden om kunnen gaan en dat die randvoorwaarden niet zomaar zullen veranderen.

Vertel jij als wakkere alfa man dan eens hoe jij er voor gaat zorgen dat we zo snel mogelijk uit deze situatie zullen geraken.

Laat ik mijn energie maar niet verdoen door uit te leggen dat je een heel verkeerd beeld van mij hebt en ik slechts aangeef hoe we imo het beste met de huidige randvoorwaarden om kunnen gaan en dat die randvoorwaarden niet zomaar zullen veranderen.

Vertel jij als wakkere alfa man dan eens hoe jij er voor gaat zorgen dat we zo snel mogelijk uit deze situatie zullen geraken.
Jij bent helemaal niet de aangewezen persoon om anderen te vertellen hoe we met situaties om moeten gaan. Ik ben ook niet de aangewezen persoon om de bevolking uit deze situatie te halen.

Je begint discussies over nutteloze dingen alleen maar omdat je de drang hebt om te discussieren. Je komt met argumenten alleen maar omdat je van jezelf perse een argument moet hebben.

En wat komt er uiteindelijk uit zo’n discussie? Helemaal niks. Ik zie dat andere leden vaak ook zoiets hebben van “pfff laat maar zitten, dit schiet niet op”.

Who gives a f**k wat ze met die vaccins doen? Als je zo graag staat te springen om je vaccin: wacht op je beurt en shut the f**k up.

Jij bent helemaal niet de aangewezen persoon om anderen te vertellen hoe we met situaties om moeten gaan. Ik ben ook niet de aangewezen persoon om de bevolking uit deze situatie te halen.

Je begint discussies over nutteloze dingen alleen maar omdat je de drang hebt om te discussieren. Je komt met argumenten alleen maar omdat je van jezelf perse een argument moet hebben.

En wat komt er uiteindelijk uit zo’n discussie? Helemaal niks. Ik zie dat andere leden vaak ook zoiets hebben van “pfff laat maar zitten, dit schiet niet op”.

Who gives a f**k wat ze met die vaccins doen? Als je zo graag staat te springen om je vaccin: wacht op je beurt en shut the f**k up.
Zeg dat dan ook lekker dan tegen de mensen die zinloze opmerkingen plaatsen of vragen stellen. Dan zijn we snel klaar.

Ik kom jullie even waarschuwen dat wij, de Belgen hebben ontdekt dat muziek boven 80dB het virus aantrekt. Opletten dus.
1B3972E2-91BE-4DE8-B8B1-F0EFDBBA147D.jpeg

Aan een virus.

En voor de mensen die weer zeggen: Komt door de maatregelen

En voor de mensen (en Fauci) die zeggen dat de mensen in open staten zich beter houden aan de maatregelen:

go fuck yourself middle finger GIF by IFC

Terug
Naar boven