MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Peiling Peiling Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?

• Totaal stemmers
    64
Dat is van juni vorig jaar, heeft Dela recent nog uitspraken gedaan wat betreft oversterfte?
Dela is vast druk uitkeringen te verstrekken voor al die overlijdens van de 2e 3e en aan het voorweken voor de 4e golf, en dan komt de Indiaase variant hier ook nog heen gevaren.

Steks een vraagje, als jij nu in de situatie had gekomen dat je geld had moeten bijlenen van je ouders om je kinderen nog normaal eten te geven, dus niet de luxe die jouw werkgever je nu verstrekt.

Had jij dan denk je niet iets kritischer geweest op de gebeurtenissen?

Dela is vast druk uitkeringen te verstrekken voor al die overlijdens van de 2e 3e en aan het voorweken voor de 4e golf, en dan komt de Indiaase variant hier ook nog heen gevaren.
Jij komt met een artikel over een uitspraak van Dela van bijna een jaar geleden.

Jij komt met een artikel over een uitspraak van Dela van bijna een jaar geleden.
Juist een jaar geleden al :roflol:

Hier nog een mooie, conclusie we weten het niet whahahaa nou mijn bullshit filter wist het vanaf dag 1

Steks een vraagje, als jij nu in de situatie had gekomen dat je geld had moeten bijlenen van je ouders om je kinderen nog normaal eten te geven, dus niet de luxe die jouw werkgever je nu verstrekt.

Had jij dan denk je niet iets kritischer geweest op de gebeurtenissen?
Ik heb altijd gezegd dat de beperkende maatregelen ons veel meer geld (zullen gaan) kosten dan wat de mensenlevens waard zijn die we er mee gaan redden.
Ik vind dat veel meer dan afstand houden niet aan ons opgelegd zou mogen worden, volle voetbalstadions en een bruisend nachtleven gaat dan ook lastig worden. Maar als de politiek besluit om stengere maatregelen in te voeren op basis van besmettingscijfers en ziekenhuisopnames ben ik van mening dat je dan ook die cijfers goed moet interpreteren en nu met de haven in het zicht al helemaal anders zijn alle offers van het afgelopen jaar ook zinloos geweest.

Ik heb altijd gezegd dat de beperkende maatregelen ons veel meer geld (zullen gaan) kosten dan wat de mensenlevens waard zijn die we er mee gaan redden.
Ik vind dat veel meer dan afstand houden niet aan ons opgelegd zou mogen worden, volle voetbalstadions en een bruisend nachtleven gaat dan ook lastig worden. Maar als de politiek besluit om stengere maatregelen in te voeren op basis van besmettingscijfers en ziekenhuisopnames ben ik van mening dat je dan ook die cijfers goed moet interpreteren en nu met de haven in het zicht al helemaal anders zijn alle offers van het afgelopen jaar ook zinloos geweest.
Gozer, vorig jaar eind April was de haven ook in zicht. Enige cijfers die boeiend zijn: IC en ziekenhuis opnames en bij een echte pandemie kun je sterfte cijfers ook meenemen.

Gozer, vorig jaar eind April was de haven ook in zicht. Enige cijfers die boeiend zijn: IC en ziekenhuis opnames en bij een echte pandemie kun je sterfte cijfers ook meenemen.
Als je even de IC - en ziekenhuisopnames opzoekt zie je dat je onzin verkondigt.

Aan een virus.

En voor de mensen die weer zeggen: Komt door de maatregelen

En voor de mensen (en Fauci) die zeggen dat de mensen in open staten zich beter houden aan de maatregelen:

go fuck yourself middle finger GIF by IFC
Wat de maatregelen in TX betreft zal ik morgen eens vragen aan een collega in Houston waarom haar zoon niet naar school gaat, misschien is het hun eigen keuze, maar ik dacht dat zijn school al maanden gesloten was.

Wat de maatregelen in TX betreft zal ik morgen eens vragen aan een collega in Houston waarom haar zoon niet naar school gaat, misschien is het hun eigen keuze, maar ik dacht dat zijn school al maanden gesloten was.
Mijn vriend (Joe Rogan) wonend in Austin moest hard lachen toen ik hem zei dat de mensen in Texas zich goed aan de maatregelen houden :D

Maar ik hou er weer over op nu. vind het jammer dat we ons zo laten uitspelen en afleiden door een vrij onschuldig virus. Imo leven we op een planeet waar we momenteel allerlei ander belangrijke gesprekken met elkaar moeten gaan voeren.

Texas is wel wat warmer en ik geloof verder met vaccineren dan hier. ps. veel grote steden zijn ook daar al een links bolwerk geworden.

Wie denkt dat er straks wanneer iedereen aan de beurt is geweest mensen gaan weigeren af te spreken met vrienden die zich niet hebben laten vaccineren?

Het RIVM kan niet met zekerheid zeggen of deze veilig zijn voor mens en milieu. Er is nog geen onderzoek afgerond waarin gekeken is of bij het dagelijks gebruik van niet-medische mondkapjes of tijdens de verwerking tot afval, nanomaterialen vrijkomen. In België hebben de eerste onderzoeksresultaten geleid tot het afraden van het gebruik van 1 type stoffen mondkapje met nanozilver. Er zullen ook andere mondkapjes met nanozilver in de studie meegenomen worden. Voor een definitief oordeel of de onderzochte mondkapjes veilig zijn, zal het onderzoek in België verder afgerond moeten zijn. Het RIVM is hierbij betrokken. Verder deelt het RIVM de genoemde zorgen van de internationale organisaties.
Nogal bizar he dat dit dus bij wet verplicht is om op je smoel te houden.

Wie denkt dat er straks wanneer iedereen aan de beurt is geweest mensen gaan weigeren af te spreken met vrienden die zich niet hebben laten vaccineren?

Al was ik wel gevaccineerd en ik kom erachter dat bepaalde mensen deze gedachte hebben ben ik wel het type dat juist zou zeggen geen vaccin te hebben genomen, kijken hoe men reageert.

Terug
Naar boven