AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.542
thx maar was een deload dus lightweight allemaal :p

vandaag op afdelingsuitje een halve dag over het strand geslenterd en een halve dag jonge bomen gerooid in de volle zon... lekker opgewarmd dus :thumbs:

dickriders, wat de **** is er nou weer sweet aan een deload training :rolleyes:

of zijn dit gewoon "laat ik niet lezen en gelijk goeie training posten" posts waar onze vriend Niels Lubach ook zo goed in was

vandaag op afdelingsuitje een halve dag over het strand geslenterd en een halve dag jonge bomen gerooid in de volle zon... lekker opgewarmd dus :thumbs:

leuk uitje... normaal zuipt men zich klem om vervolgens dingen te doen waardoor ze hun collega's een week niet normaal aan kunnen kijken... maar jullie... jullie gaan over het strand lopen en jonge bomen rooien... tijd voor een carriereswitch? ;)

Laatst bewerkt:

??? Apart afdelingsuitje! Was vast niet te Scheveningen...

• #2.545
leuk uitje... normaal zuipt men zich klem om vervolgens dingen te doen waardoor ze hun collega's een week niet normaal aan kunnen kijken... maar jullie... jullie gaan over het strand lopen en jonge bomen rooien... tijd voor een carriereswitch? ;)

??? Apart afdelingsuitje! Was vast niet te Scheveningen...

dit mag dankzij de bezuinigingen niets kosten :) maar ach, het was lekker weer dus heb me wel vermaakt.

Cheapskates ;) Maar was zeker lekker weer voor!

Zo dat is niet niks! Nice training! :cool:

was dat een deload? hahaha ... ik dacht dat je gewoon je 'eerste' training wat lichter had gedaan :p

• #2.550
  • #2.556
monster goed in 1rms dan ofzo? 3x180 tegenover 1x210 is toch vrij weinig

Ben met squatten vooral de eerste 2-3 reps heel sterk, en dan is het afgelopen. maar ben er aan aan het werken. En vergeet niet dat m'n 1RM van 160kg naar 210kg schoot dus heb wat extra tijd nodig om m'n sets ertussen te maken :P

lekker sweet uitje cor;)
succes zondag

• #2.559
Met Roy (Hyped) 5e geworden in de B-klasse, zoals verwacht want sterke concurrentie. Ons doel was op elk onderdeel geen laatste worden en dat is bijna gelukt :)

Loglift
opwarmen 3x50kg 2x90kg
1x95kg
1x105kg PR
1x110kg PR yey!
Roy hetzelfde met ook een PR op de 110. Helaas wel laatste op dit onderdeel. Het schoot helaas wel weer in m'n triceps, zelfde als na de NCC dus ff fysio bezoeken binnenkort.

Farmers 2x110kg, 28m turn
Ik ruim 50m , Roy ong. 35m dus totaal 85m.
Ben hier best tevreden mee, eerste keer 110kg farmers. 4e plaats uiteindelijk.

Fusten
Ik had de 85kg, 105kg en 135kg geladen, Roy de andere drie. Ging snel, geloof in 49 secs en een 2e tijd.

Bakdeadlift
1x400kg
1x440kg
1x460kg
1x480kg
1x500kg
1x520kg
Fx540kg
Kreeg er geen beweging in. Had misschien m'n schoenen uit moeten trekken maar ik haat deadlift op m'n sokken... toch maar eens wat vaker doen. Roy trok een mooie 580kg welke een 3e plaats opleverde. Vind het maar een onding trouwens dit, heeft niet zoveel met een deadlift te maken. Het is belangrijker dat je goed gaat staan en een sterke grip hebt voglens mij.

Powerstairs
Ik deed 4x175kg en 3x225kg, Roy de 4x150kg en 4x200kg en laatste 225kg. Was wat aan het rommelen met techniek waardoor het niet echt snel ging (ook al ging dat voor m'n gevoel wel zo). Uiteindelijk 1 min 16 ofzo? En laatste plaats hierop. Dat was eigenlijk de enige teleurstelling van de dag want we hadden gehoopt wat meer voordeel uit onze lengte te halen. Maar verder eigenlijk de eerste keer dat we dit onderdeel deden dus ach ja.

Was een leuke dag, goed georganiseerd dus thx iedereen!

Terug
Naar boven