AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

thx beesten! was zeker leuk, erg naar m'n zin gehad. mooi om te zien dat er nog flink wat werk aan de winkel is maar dat het zeker niet kansloos is :)

m'n volgende wedstrijd is muscle beach in augustus ergens, daarna cutten :sad:
Je bent zeker niet kansloos man.
Goed gericht blijven trainen, en flink aan de spuit, en voor je het weet.... ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.582
Je bent zeker niet kansloos man.
Goed gericht blijven trainen, en flink aan de spuit, en voor je het weet.... ;)

haha idd
Nee maar dat we de log zouden verliezen wisten we, verder was het doel op elk onderdeel geen laatste worden. En dat is op de powerstairs na prima gelukt dus dik tevreden. Powerstairs misten we duidelijk ervaring want daar gingen de anderen wel heel erg hard op.

Powerstairs misten we duidelijk ervaring want daar gingen de anderen wel heel erg hard op.
Dat was inderdaad te zien.
De "besten" zetten het gewicht gelijk ver weg, op zijn plaats, en springen dan meestal met twee voeten tegelijk mooi ernaast om weer verder te tillen.
Jij verstapte je nog even, en ging voetje voor voetje naar boven, dat scheelt allemaal éh.
Maar toch een mooieprestatie hoor, en al doende leert men.
Komp helemaal goed man! ;)

Die log gaat ook hard bij jou ! Je bent duidelijk gemaakt voor deze sport. Goed gepresteerd :thumb:

• #2.585
Inderdaad, als je progressie blijft boeken op de log verbaast het me niks als je volgend jaar 130+ doet. Moet je eens kijken wie je dan achter je laat.

• #2.587
Inderdaad, als je progressie blijft boeken op de log verbaast het me niks als je volgend jaar 130+ doet. Moet je eens kijken wie je dan achter je laat.

thx is zeker het doel!

massive bovenrugspierpijn trouwens.

deze week beetje rustig trainen, zondag weer knallen @ RPB meet

Jezus mijn bovenrug ook, vooral traps en gisteren voelde het alsof me rechterarm los zat van me schouder.

• #2.589
farmers, deadlift, powerstairs :)

thx is zeker het doel!

massive bovenrugspierpijn trouwens.

deze week beetje rustig trainen, zondag weer knallen @ RPB meet

Ik heb geen specifieke pijn, alleen het gevoel alsof ik een paar klappen met een voorhamer heb gehad. Het went wel, want na Zuid-Holland voelde ik me alsof ik door die 12-tons truck was overreden :D.

Wedstrijd is niet echt goed voor overall pijn want het was inderdaad veel UB werk. :p

Die powerstairs zijn volgens mij echt hard voor je traps ja. Dat was het enige wad ik op de training niet veel had gedaan en nu voel ik m'n traps wel en na de training niet zo.

Dit, én de lange wandeling met de farmers denkik :)

volgens mij is die deadlift toestel de killer voor traps
heb nu ook dikke spierpijn in de traps, en die had ik ook toen ik een keer had getraind op het deadlift toestel.

verder onderrug ook goed gaar :P

onderrug van fusten en powerstairs ook lijkt mij

Mooi die filmpjes er bij, kan ik me ook eens voorstellen wat de onderdelen zijn allemaal.

Goed aan de spierpijn nu dus? :D

• #2.598
voel het wel behoorlijk ja :)

die spierpijn komt ook omdat je alles zo snel mogelijk probeert te doen, terwijl je in training vaak niet op snelheid werkt.

Traps tot aan je oren!

Goed gedaan man, veel progressie weer geboekt.
Powerstairs zagen er helemaal niet verkeerd uit, alleen had jij die laatste er toch ook nog even erop mogen leggen. :p

Terug
Naar boven