- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
t*ring 210 - tja kan niet alles bijhouden he
op dan maar naar de 240 of zoiets

Waarom stoppen bij 240..?
Of bedoelde je dat niet Cor?
Op naar de 500!

Idd ik zag ergens staan dat je de 250 voor het eind van het jaar ging squatten![]()

Waarom stoppen bij 240..?
Of bedoelde je dat niet Cor?
Op naar de 500!

haha, damn dat is wel een heel kleine ROM. ook al is het 1250lbs

Ik denk dat mijn liezen bij eender welke stand uit zouden scheuren met 500kg...Wat wil je die vent heeft vast uberdikke benen en dan zo wijd staan. Mijn liesen scheuren spontaan af als ik zo wijd met 500kg in mijn nek moest zakken![]()

Hahaha, ik ging ooit eens 'ongetraind' onder een 300+ kilo's staan, en pakte de halter uit de steunen...

Hahaha, ik ging ooit eens 'ongetraind' onder een 300+ kilo's staan, en pakte de halter uit de steunen...
Man mijn rug leek wel een rubberen slang zo ging ie tekeer!
Dat leer je wel af met ouder worden...
Overmoed was/is my middle name (soms...)![]()
In die tijd dat ik dat deed was ik een jaar of 19, en deed nooit Squats en Deadlifts, en al helemaal geen Yoke!haha, dat zal wel lukken want die 300kg yoke blijft ook makkelijk liggen... maar 500 is nog wel erg veel.

In die tijd dat ik dat deed was ik een jaar of 19, en deed nooit Squats en Deadlifts, en al helemaal geen Yoke!
Ik had staan kijken naar een stel anabolenmonsters die daar mee bezig waren, en even iets gingen drinken aan de bar.
Ik dacht: "why not..?"![]()

Tsja, het verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens.
Ik ben benieuwd wanneer in mijn geval...![]()

Ik scheur sowieso spontaan als ik 500kg in m'n nek moet leggen.