AndroidHealthClinic

corpaul's trainingslog

supersetjes cor - very nice man

Zo hé wat een training :thumbs: Mooie supersets zeg en flinke intensiteit!

Damn, flink wat gedaan binnen een uur man! :thumb:
Goede gewichten ook.
En ja, als je sterk bent, zijn die 'fitness' shoulder press machines al vlug wat 'licht' ja... ;)
BEESTE! :bow:

Mooie training weer. met dat warme weer supersetjes, zweten als een beest. Heerlijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.706
Zo hé wat een training :thumbs: Mooie supersets zeg en flinke intensiteit!
thx!

Damn, flink wat gedaan binnen een uur man! :thumb:
Goede gewichten ook.
En ja, als je sterk bent, zijn die 'fitness' shoulder press machines al vlug wat 'licht' ja... ;)
BEESTE! :bow:
haha, ja het was zo'n side raise geval... daar ben ik niet zo sterk op maar dit was wel heel extreem

Mooie training weer. met dat warme weer supersetjes, zweten als een beest. Heerlijk!
thx! haha ja er kwamen ook mensen naar me toe om te zeggen dat ik wat rustiger moest doen met dit weer haha!

circuit is meer dan 2 oefeningen ;)

nice pendlay

Er zijn weinig onzinapparaten CP alleen onzin voorstellingen van een apparaat. Als je je eerst kapot maakt op een free weight oefening kan een apparaat prima dienst doen als afmaker.

Goed getraind.

Is het raar als ik zeg dat je aan free weight oefeningen genoeg hebt zodat je geen apparaat hoeft te gebruiken? :p

Is het raar als ik zeg dat je aan free weight oefeningen genoeg hebt zodat je geen apparaat hoeft te gebruiken? :p
Het is niet raar (meer) want het wordt zo vaak gezegd, maar

Er zijn weinig onzinapparaten CP alleen onzin voorstellingen van een apparaat. Als je je eerst kapot maakt op een free weight oefening kan een apparaat prima dienst doen als afmaker.
als je 'even' en beetje de BB kant op wilt gaan, zijn app. zeker geen gekke keuze. ;)

Voor herstel kan ik me ook voorstellen dat je naar apparaten afwijkt.

CP zie ik vaak bijvoorbeeld Leg Presses doen maar in my opinion biedt het geen ondersteuning aan voor andere oefeningen en is het (voor mij gevoel als ik het doe) een zeer blessuregevoelige oefening.

CP zie ik vaak bijvoorbeeld Leg Presses doen maar in my opinion biedt het geen ondersteuning aan voor andere oefeningen en is het (voor mij gevoel als ik het doe) een zeer blessuregevoelige oefening.
Welnee toch..?
Hoezo dan..?
Ik heb nog nooit iets opgelopen met leg presses hoor, en ik ging ook redelijk all=out ermee.

In mijn ogen niks mis met machine werk, iemand met knieklachten kan bijvoorbeeld mooi leg extensions voor hij gaat squatten om ze knieen op te warmen. Verder is het ook gewoon lekker om na je compounds volgepompt naar huis te gaan.
Er is nog nooit iemand dood gegaan van machinewerk, deed meer goed
dat slecht lijkt mij.

Krijg niet echt een prettig gevoel tijdens het Leg Pressen, misschien dat ik de plateau te diep laat zakken? :dunno:

• #2.718
circuit is meer dan 2 oefeningen ;)

nice pendlay
o, ik dacht dat circuit betekende dat je alles achter elkaar deed. superset zonder rust tussen de sets dan :P

(en thx)

Klopt G! Ik zal het nog eens proberen als ik weer kan pressen om af te pompen. Als enige oefening voor de schouders was het in elk geval niet veel :)

Klopt maar ik vind het als afwisseling wel lekker. Heb niet altijd zin om alleen maar zware compounds te doen, + je CNS wordt meestal wat blijer van apparaten.

Krijg er flinke spierpijn van in m'n quads hoor... en epic weights verplaatsen in de gym is natuurlijk goed voor je status :cool:

In mijn ogen niks mis met machine werk, iemand met knieklachten kan bijvoorbeeld mooi leg extensions voor hij gaat squatten om ze knieen op te warmen. Verder is het ook gewoon lekker om na je compounds volgepompt naar huis te gaan.
Er is nog nooit iemand dood gegaan van machinewerk, deed meer goed
dat slecht lijkt mij.
Dit dus!

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Krijg niet echt een prettig gevoel tijdens het Leg Pressen, misschien dat ik de plateau te diep laat zakken? :dunno:

Ik doe ze nooit zo diep, als ik dieper dan 'par' ga met m'n benen krijg ik last van m'n knieen bij legpresses.. dus misschien helpt dat.

Ja uiteindelijk doe ik Leg Presses bijna nooit maar was best nieuwsgierig. :)
Ik krijg dus ook last van me knieen als ik doorga tot ik met me knieen me borst raak. Dan voel ik een soort knak wat niet echt prettig is. :p (heb ze nooit anders gedaan dus misschien maar eens proberen)

• #2.720
Die ochtendtrainingen worden steeds lekkerder :roflol: Vandaag met Ray samen LB ME. En ja het was weer warm.

Squats
10x60kg
8x100kg
5x140kg
3x190kg 3e lichte spot, werd te snel geholpen
2x190kg
15x120kg :roflol:
50x bar :roflol:
Sets met 190kg zijn PR. Die laatste sets hebben me volledig getrasht... kop knalde uit elkaar en helemaal wazig. Best geinig om eens te doen :D Laatste set was zonder pauzes trouwens ook.

Zittende legpress
15x100kg
15x150kg
15x200kg
Ff bijkomen.

Romanian deadlift
10x100kg
8x140kg
3x170kg benen wilden niet meer.

Pullthroughs
15x30kg
15x30kg