- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thx!Zo hé wat een trainingMooie supersets zeg en flinke intensiteit!
haha, ja het was zo'n side raise geval... daar ben ik niet zo sterk op maar dit was wel heel extreemDamn, flink wat gedaan binnen een uur man!
Goede gewichten ook.
En ja, als je sterk bent, zijn die 'fitness' shoulder press machines al vlug wat 'licht' ja...
BEESTE!![]()
thx! haha ja er kwamen ook mensen naar me toe om te zeggen dat ik wat rustiger moest doen met dit weer haha!Mooie training weer. met dat warme weer supersetjes, zweten als een beest. Heerlijk!
Het is niet raar (meer) want het wordt zo vaak gezegd, maarIs het raar als ik zeg dat je aan free weight oefeningen genoeg hebt zodat je geen apparaat hoeft te gebruiken?![]()
als je 'even' en beetje de BB kant op wilt gaan, zijn app. zeker geen gekke keuze.Er zijn weinig onzinapparaten CP alleen onzin voorstellingen van een apparaat. Als je je eerst kapot maakt op een free weight oefening kan een apparaat prima dienst doen als afmaker.

Als je 'puur' als Powerlifter denkt, dan heb je niet snel app. nodig, da's waar.Voor herstel kan ik me ook voorstellen dat je naar apparaten afwijkt.

Welnee toch..?CP zie ik vaak bijvoorbeeld Leg Presses doen maar in my opinion biedt het geen ondersteuning aan voor andere oefeningen en is het (voor mij gevoel als ik het doe) een zeer blessuregevoelige oefening.
CP zie ik vaak bijvoorbeeld Leg Presses doen maar in my opinion biedt het geen ondersteuning aan voor andere oefeningen en is het (voor mij gevoel als ik het doe) een zeer blessuregevoelige oefening.
Krijg niet echt een prettig gevoel tijdens het Leg Pressen, misschien dat ik de plateau te diep laat zakken?![]()

o, ik dacht dat circuit betekende dat je alles achter elkaar deed. superset zonder rust tussen de sets dan

Er zijn weinig onzinapparaten CP alleen onzin voorstellingen van een apparaat. Als je je eerst kapot maakt op een free weight oefening kan een apparaat prima dienst doen als afmaker.

Is het raar als ik zeg dat je aan free weight oefeningen genoeg hebt zodat je geen apparaat hoeft te gebruiken?![]()
CP zie ik vaak bijvoorbeeld Leg Presses doen maar in my opinion biedt het geen ondersteuning aan voor andere oefeningen en is het (voor mij gevoel als ik het doe) een zeer blessuregevoelige oefening.

Dit dus!In mijn ogen niks mis met machine werk, iemand met knieklachten kan bijvoorbeeld mooi leg extensions voor hij gaat squatten om ze knieen op te warmen. Verder is het ook gewoon lekker om na je compounds volgepompt naar huis te gaan.
Er is nog nooit iemand dood gegaan van machinewerk, deed meer goed
dat slecht lijkt mij.
Krijg niet echt een prettig gevoel tijdens het Leg Pressen, misschien dat ik de plateau te diep laat zakken?![]()
Vandaag met Ray samen LB ME. En ja het was weer warm.

Laatste set was zonder pauzes trouwens ook.