XXL Nutrition

COVID 19 vaccinatiepaspoort

Zal wel zijn waar Haga naar refereert

Alle data die gebruikt is om tot deze berekening te komen komt van pubmed. Wou je zeggen dat dat geen betrouwbare data is?
Moving the goalposts. Haga claimt dat dit getal komt van de WHO, ik zeg dat dat niet klopt. Jij komt met een publicatie van iemand die niet verbonden is aan de WHO als reactie daarop. Nu je (waarschijnlijk) inziet dat dat getal inderdaad niet van de WHO komt, kom je nu met dit. Ik voel er weinig voor om nu hier ook weer op in te gaan.

Voor de rest hier: https://wwwnc.cdc.gov/eid/article/27/2/20-2999_article
Dit is de meest recente en toepasselijke data voor de Nederlandse situatie. Als je over de IFR spreekt m.b.t. Nederland, is dit simpelweg de beste data die er momenteel voor handen is.

We used a ratio of ≈14-fold higher expected excess deaths (134,000, or 0.78% of the population) in the absence of mitigation measures.

:eek:

Laatst bewerkt:
Waarom zou het dan niet meer nodig zijn???

Gaan de ic's dan nog vol lopen als 80% het vaccin heeft en de overige 20% neemt ook deel aan festivals, vakanties etc?
Als het nee is, is het toch ook niet nodig deze groep uit te sluiten van deelname via zo'n paspoort?

Gaan de ic's dan nog vol lopen als 80% het vaccin heeft en de overige 20% neemt ook deel aan festivals, vakanties etc?
Als het nee is, is het toch ook niet nodig deze groep uit te sluiten van deelname via zo'n paspoort?
De vraag is dan hoe lang het vaccin werkt?

Verwacht toch weinig covid patienten einde 2021, wie niet?
Als de vaccins hun werk goed doen verwacht je toch snel een enorme afname in sterfgevallen (groep 75-100+ is gevaccineerd) en zal je straks een enorme afname in IC-opnames zien als de groep 60-75 gevaccineerd is. Denk dat het half 2021 wel zo'n beetje voorbij moet zijn.

Als de vaccins hun werk goed doen verwacht je toch snel een enorme afname in sterfgevallen (groep 75-100+ is gevaccineerd) en zal je straks een enorme afname in IC-opnames zien als de groep 60-75 gevaccineerd is. Denk dat het half 2021 wel zo'n beetje voorbij moet zijn.

Daarom lijkt mij het paspoort niet nodig of uitsluitend tot dit jaar. Maar ik verwacht daarna eerder uitbreiding, nu "het paspoort er toch al is".

Moet toch ergens je jaarlijkse shots in bijhouden

Nee, maar in de meeste gevallen zegt hij gewoon dingen die aantoonbaar kloppen. Als hij heeft beweerd dat de IFR van COVID-19 vergelijkbaar is met de griep, dan heeft hij duidelijk een andere definitie van het woord vergelijkbaar dan ik. Daarom spreek ik liever over de concrete getallen, die ik daarom ook hierboven heb aangehaald.

Misschien dat hij na 1000x drammen van debiele kamerleden het ook een keer zat is.
Ben dan toch benieuwd wat jouw mening is van hetgeen wat Maurice de hond allemaal over hem zegt?

Daarom lijkt mij het paspoort niet nodig of uitsluitend tot dit jaar. Maar ik verwacht daarna eerder uitbreiding, nu "het paspoort er toch al is".

En paar jaartjes verder kan dat beter vervangen worden voor een onderhuidse chip. Beter te controleren. Allemaal om onze veiligheid te waarborgen, wie wilt dat nou niet?

ik word helemaal niet goed van die van haga en al zijn adepten, wie de f**k zit er te wachten op wat een of andere afvallige, zetelrovende, huurders uitknijpende huisjesmelker van sjopperdepop bv heeft te melden over virale infecties

ik word helemaal niet goed van die van haga en al zijn adepten, wie de f**k zit er te wachten op wat een of andere afvallige, zetelrovende, huurders uitknijpende huisjesmelker van sjopperdepop bv heeft te melden over virale infecties

Alle ondernemers :D (misschien wordt ook zijn huur niet meer betaald)

Pak ff een broodje bal met mayo jij en word weer rustig :rolleyes:

Terug
Naar boven