AndroidHealthClinic

COVID 19 vaccinatiepaspoort

• Topic Starter Topic Starter
25k nederlanders per jaar krijgen trombose, er is dus een aardige kans dat iemand na het vaccin dus een trombose krijgt. Zo was er ook een case dat iemand direct na de Pfizer prik geraakt werd door onweer. Ik durf m'n geld er wel op te zetten dat het niet gerelateerd is aan het vaccin.
Sommige mensen snappen het verschil gewoon niet tussen correlatie en causaliteit.
https://www.medicusonline.nl/algemene-informatie/correlatie-causaliteit-medicus/

Kijk naar Shadow Project hier op het forum bijvoorbeeld, die weken of zelfs maanden na covid nog steeds klachten heeft. Het is niet alsof het vaccin in een schimmige badkuip gefabriceerd of bepaalde testen zijn overgeslagen.
Alle andere shit die hij neemt wel, toch?

25k nederlanders per jaar krijgen trombose, er is dus een aardige kans dat iemand na het vaccin dus een trombose krijgt. Zo was er ook een case dat iemand direct na de Pfizer prik geraakt werd door onweer. Ik durf m'n geld er wel op te zetten dat het niet gerelateerd is aan het vaccin.
Over Nederlanders die jaarlijks wat krijgen gesproken. Wat is er gebeurd met de griep?
Voor corona gingen er ook gemiddeld 8000 mensen dood aan de griep. Maar dat is er niet meer blijkbaar omdat we ons zo goed aan de maatregelen houden.
Maar we krijgen wel weer veel corona besmettingen omdat we ons niet goed aan de maatregelen houden.

Alle andere shit die hij neemt wel, toch?
Heeft dat er wat mee te maken?
Over Nederlanders die jaarlijks wat krijgen gesproken. Wat is er gebeurd met de griep?
Voor corona gingen er ook gemiddeld 8000 mensen dood aan de griep. Maar dat is er niet meer blijkbaar omdat we ons zo goed aan de maatregelen houden.
Maar we krijgen wel weer veel corona besmettingen omdat we ons niet goed aan de maatregelen houden.
Er is niks gebeurt met de griep? We hebben een positief testpercentage van +-10%(?). De overige lui testen met een reden, omdat ze niet fit zijn. Dat zullen dus griepgevallen zijn.

Niet zo zeer waar het gefabriceerd wordt maar ik dacht wel dat bepaalde middelen effect op je hart en immuunsysteem hebben en daarmee de gevolgen van virale long/hart infecties zouden kunnen verergeren.?

Kijk naar yasmine die is natty en heeft zelfs 2 keer covid gehad en voelt zich alweer fit.

Is een beetje N=1 gebla, zo ken ik er ook die maanden last hadden na gewone griep/longontsteking of pfeiffer.

Dus is corona vele malen meer besmettelijk en zijn de maatregelen dus hard nodig om het nog enigszins te beteugelen.

Er is niks gebeurt met de griep? We hebben een positief testpercentage van +-10%(?). De overige lui testen met een reden, omdat ze niet fit zijn. Dat zullen dus griepgevallen zijn.

Over het vaccin:

Er zijn volgens het CBS sinds deze crisis begon een kleine 16.000 mensen overleden aan covid 19. Hiervan was 0.7% onder de 50 jaar oud. Dit komt neer op 112 mensen ruim gerekend. 112 mensen onder de 50 die zijn overleden aan covid 19. Dan weegt het voor mij niet op om een vaccin te nemen waarvan niet alle bijwerkingen bekend zijn.

Over het vaccin:

Er zijn volgens het CBS sinds deze crisis begon een kleine 16.000 mensen overleden aan covid 19. Hiervan was 0.7% onder de 50 jaar oud. Dit komt neer op 112 mensen ruim gerekend. 112 mensen onder de 50 die zijn overleden aan covid 19. Dan weegt het voor mij niet op om een vaccin te nemen waarvan niet alle bijwerkingen bekend zijn.
Heb jij ooit enige vorm van medicatie gebruik tegen iets waaraan je niet dood zou zijn gegaan en heb je toen de bijwerkingen van die medicatie goed bekeken?

Heb jij ooit enige vorm van medicatie gebruik tegen iets waaraan je niet dood zou zijn gegaan en heb je toen de bijwerkingen van die medicatie goed bekeken?
Natuurlijk wel en ik ben ook zeker niet tegen het vaccin, het schijnt goed te werken tegen de kwaal waar het voor ontwikkeld is. Mijn oma neemt het mijn ouders nemen het en die zijn ook allemaal wat op leeftijd. Dus de mensen die het hoogste risico lopen het vaccin laten nemen en iedereen met een verwaarloosbaar risico lekker zelf laten kiezen.

Niet zo zeer waar het gefabriceerd wordt maar ik dacht wel dat bepaalde middelen effect op je hart en immuunsysteem hebben en daarmee de gevolgen van virale long/hart infecties zouden kunnen verergeren.?

Kijk naar yasmine die is natty en heeft zelfs 2 keer covid gehad en voelt zich alweer fit.

Is een beetje N=1 gebla, zo ken ik er ook die maanden last hadden na gewone griep/longontsteking of pfeiffer.
Oh ja dat zou kunnen. Maar ik nam het meer als voorbeeld omdat hij hier bekend was. Als ik zei dat m'n broer serieus leed heeft gehad van Corona dan was het zo ver van je bed show, wat het voor velen is (en gelukkig maar ook). Het is niet het killervirus voor jongeren waar eerst over gespeculeerd werd, maar het kan wel een vervelende nasleep hebben. Ik zie iig geen reden om niet te vaccineren, en ik zie al helemaal geen reden om daarover te paniekzaaien.

Oh ja dat zou kunnen. Maar ik nam het meer als voorbeeld omdat hij hier bekend was. Als ik zei dat m'n broer serieus leed heeft gehad van Corona dan was het zo ver van je bed show, wat het voor velen is (en gelukkig maar ook). Het is niet het killervirus voor jongeren waar eerst over gespeculeerd werd, maar het kan wel een vervelende nasleep hebben. Ik zie iig geen reden om niet te vaccineren, en ik zie al helemaal geen reden om daarover te paniekzaaien.
Het kan best slim zijn om te nemen, de griepprik eigenlijk ook. Alleen dat werd nooit zo opgedrongen.

Natuurlijk wel en ik ben ook zeker niet tegen het vaccin, het schijnt goed te werken tegen de kwaal waar het voor ontwikkeld is. Mijn oma neemt het mijn ouders nemen het en die zijn ook allemaal wat op leeftijd. Dus de mensen die het hoogste risico lopen het vaccin laten nemen en iedereen met een verwaarloosbaar risico lekker zelf laten kiezen.

Het kan best slim zijn om te nemen, de griepprik eigenlijk ook. Alleen dat werd nooit zo opgedrongen.
Dus eigenlijk zijn jullie net als velen tegen het gebruik bij jezelf omdat het zo gepusht wordt.

Ik was de podcast 'virus feiten' aan het luisteren, met Gommers en Koopmans. Toch mooi dat Gommers ook al sceptisch is of er nog wel een golf komt

Dus eigenlijk zijn jullie net als velen tegen het gebruik bij jezelf omdat het zo gepusht wordt.
Nee omdat het zinloos is en lange termijn effect volstrekt onbekend zijn. Bovendien worden veel mensen na het nemen van het Pfizer vaccin voor meerdere dagen enorm ziek dus de directe bijwerkingen blijven echt niet bij een beetje spierpijn of wat dan ook. Ik vind het echt lachwekkend dat mensen elk klein minuscuul risicootje dat corona kan aanrichten op jonge gezonde mensen ineens compleet aangrijpen om dat vaccin maar te nemen. Alsof het vaccin geen gevaren met zich mee brengt, dat maakt dan weer niets uit. Alleen ziek worden van corona. Dat is erg blijkbaar. Maar nogmaals neem het vooral.

Dat vind ik sowieso vervelend en
Natuurlijke immuniteit opbouwen zou beter moeten werken dan een vaccin.

Persoonlijk zie ik het nut er niet van in om nu jaarlijks voor een verkoudheidje met merknaam te gaan vaccineren wanneer je voorheen niet ook al de griepprik nam (nodig had). Als je jezelf afzondert bij symptomen beschermt dat anderen ook beter dan letterlijk alle maatregelen die we tot nu toe hebben gehad en is dat zinvoller dan welke solidariteit dan ook.

En ook normale lichte (griepachtige) bijwerkingen heb ik geen zin in eigenlijk.
Sowieso zou ik eerst een test van mijn immuniteit willen hebben om te kijken of ik het niet al een jaar geleden ofzo heb gehad.

En ik heb ook al geen zin om getest te worden. Echt aso ben ik.

Ik zie eerlijk gezegd geen motivatie om van m'n reet af te komen om zo'n prik of test te halen. Tot ik op reis kan en het daarvoor nodig is, maar dan kom ik misschien ook niet meer terug. Of ik koop een boot en ga er lekker op eigen houtje heen zonder grenscontroles.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Om mezelf te beschermen. Draag jij ook een helm in de auto? De lange termijn effecten zijn volstrekt onbekend dus het is mij echt de vraag waarom een gezond persoon onder de 70 zich zou vaccineren.
Ten eerste hoe minder mensen zich vaccineren hoe beter gezien ze dan nooit indirect een vaccinatie bewijs kunnen eisen bij evenementen. Of dat kunnen ze dan wel maar dat zal ze een hoop omzet kosten.
Überhaupt is dit al een absurd idee, als jij denkt dat je gevaar loopt dan laat je vooral injecteren maar val een ander er niet mee lastig. De komende maanden komen er genoeg vaccins binnen waarmee je alle kwetsbaren kunnen vaccineren, dus waarom nu na een jaar (wanneer deze 'pandemie' bijna voorbij is) een app lanceren om aan te kunnen tonen dat je geen COVID hebt? Nou ik weet het wel aangezien dit dus niet voor kort termijn is. Daar hoef je inmiddels geen helderziende meer voor te zijn.
Ik draag geen helm, maar maak wel gebruik van autogordels en airbags en de kreukelzone die aanwezig is.

Daar hoef je inderdaad geen helderziende voor te zijn, gelukkig ben je wakker geworden om ons schaapjes op de goed onderbouwde feiten te wijzen.

Terug
Naar boven