Fitness Seller

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .

olddutch

Monstrous Giant
Waardering
102
Lengte
1m85
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
Criminele Allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

eens kijken hoe de DBB'ers hier over denken :p

EDIT :

Crimineel is crimineel, of dat nou jatten in een winkeltje, beetje rellen of moorden en oplichten .... !!!

Een Nederlander = iedereen die vanaf zijn/haar geboorte een Nederlands passpoort heeft gekregen, de rest is allochtoon

Laatst bewerkt:
Criminele en direct, titel aangepast.

En wat doen we met crimnele autochtonen?

Ja, uiteraard. Wie zou er voorstander zijn om ze hier te houden? Mijn kameraad mss aangezien die cipier in Antwerpen is, dan zal er geen werk meer zijn in de gevangenissen zonder allochtonen en zal er meteen personeelsoverschot zijn. Amper 20% zijn daar Belgen..

als een allochtoon een Belgisch/Nederlands paspoort heeft kan het al niet meer. Anders, direct.

Definieer crimineel, definieer allochtoon. Je kan namelijk niet zomaar iemand met de Nederlandse nationaliteit het land uitgooien maar die persoon kan wel een allochtoon zijn. Tevens wat is criminaliteit? Een diefstal? Een vernieling? Een moord? Bij de eerste twee zeg ik nee, bij de laatste zeg ik ja zolang de persoon geen aanspraak maakt op een definitieve verblijfstitel. Maar dat laatste gebeurt al bij personen die hier een VTV hebben en door hun criminele gedrag hun verlenging op het spel zetten.

uitzetten

Ik vind dit trouwens een waardeloze poll hoor (met alle respect). Hoe kan je het nu zo zwart wit stellen en verwachten dat de uitkomst je iets leert?

Ik vind bijvoorbeeld niet dat allochtonen het land uit moeten als ze een kleine diefstal doen, vooral niet als ze hier geboren zijn. Maar bij grote misdaden mogen ze dat van mij wel. En als illegalen hier gearresteerd worden voor welke misdaad ook mogen ze van mij sowieso het land uit. Kortom, ik kan hier geen keuze maken en stem daarom voor de zelf toegevoegde optie 'geen mening'.

uitzetten, meteen..

Ik vind dit trouwens een waardeloze poll hoor (met alle respect). Hoe kan je het nu zo zwart wit stellen en verwachten dat de uitkomst je iets leert?

Ik vind bijvoorbeeld niet dat allochtonen het land uit moeten als ze een kleine diefstal doen, vooral niet als ze hier geboren zijn. Maar bij grote misdaden mogen ze dat van mij wel. En als illegalen hier gearresteerd worden voor welke misdaad ook mogen ze van mij sowieso het land uit. Kortom, ik kan hier geen keuze maken en stem daarom voor de zelf toegevoegde optie 'geen mening'.

Precies.. je kan helemaal niks met de stelling en de poll..

Zoals jij en Eric zeggen is het natuurlijk niet zo zwart wit.. buiten het feit dat het gewoon niet mogelijk is om zoeits door te voeren is er ook een verschil tussen crimineel en crimineel en allochtoon en allochtoon..

Daarbij hebben velen een Nederlands paspoort en zijn hier geboren (dan blijven het natuurlijk allochtonen.. ja of ze moeten in Oranje komen te spelen want dan zijn het rasechte Hollanders die geen enkele binding meer hebben met hun vaderland dus kan ook niemand begrijpen waarom ze oppeens met andere vlaggen gaan zwaaien bij het behalen van ik-zeg-maar-wat een overwinning op een jeugdtoernooi)

Naar de gevangenis.

Maar is het niet een beetje hypcriet dat de bevolking moet opdraaien voor de kosten van criminelen die niet in belgie of Nederland geboren zijn?

En als ze wel in Nederland zijn geboren mogen we er dan wel voor opdraaien? Ik betaal graag voor de kosten van de criminelen die wel hier zijn geboren namelijk :rolleyes:

Ik stem voor ja;)....eerst straf uit laten zitten en dan direct uitzetten naar het land van herkomst. Gasten die een dubbel paspoort hebben, daarbij gelijk de Nederlandse nationaliteit intrekken en registreren als ongewenste vreemdeling.

Las laatst nog een onderzoek hierover en het blijkt dus dat met deze regeling onze verzekeringspremies, belastingen etc. etc. met 20% naar beneden kunnen binnen 5 jaar:eek:. Een aantal justitiele inrichtingen zouden daardoor kunnen sluiten en het betreffende personeel + budget zou dan direct inzetbaar zijn voor de zorg:cool:.

De multiculturele samenleving blijft dus gewaarborgd in veilige en stabiele omgeving waar normen en waarden weer worden respecteerd.

Terug
Naar boven