olddutch
Monstrous Giant
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Klopt, wat ik overigens ook een goed uitgangspunt vind. De nederlandse belastingbetaler zou niet op hoeven draaien voor 3 maaltijden per dag voor een illegaal Joegoslavisch zakkenrollertje. Dat deze dan ook direct wordt uitgezet naar het land van herkomst vind ik zeer positief.
Op deze poll heb ik wel JA gestemd, ook al hangt het van veel meer factoren af. Ik ben namelijk zelf ook allochtoon en heb ook wel eens als jochie van 15 wat gestolen bij de HEMA. Als ze mij echter hadden teruggestuurd naar Indonesie (waar ik overigens nooit ben geweest), had ik dat wel een bijzonder heftige 'straf' gevonden.
Vermoedelijk had jij dan niets gestolen als je had geweten wat er in Nederland voor belachellijke regels (voor een appel en een ei uit het land zetten) zou bestaan ?....
Ps. ja die straf zou idd heftig zijn...en ook tegen mijn principes.
Ps 2, Mijn ouders zijn toen der tijd (45 jaar geleden) naar Indonesie/Jakarta geimmigreerd.., en als ze daar hadden gebleven was ik ook Indo allochtoon geweest
, werd zelf 1 maand later in Nederland geboren 
Mijn ouders en mijn zusters (+ alle Medewerkers van de KLM) zijn trouwens toen der tijd daar uit het land gezet
, of tenminste aanbevolen om te gaan uit politsche Gründe

sorry als ik je gekwetst hebt lover.