turo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Dit heeft niks met een mode gril temaken mensen zijn het gewoon stront beu om in een onveilige wijk te wonen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit heeft niks met een mode gril temaken mensen zijn het gewoon stront beu om in een onveilige wijk te wonen.
Komt nog wel
waar ik woon deze eenvoudige regels voor "Buitenlanders met een B-Bewilligung" zoals ik en veel andere allochtonen :
geen werk meer -> opt*fen uit Zwitserland
crimineel (meer als het stelen van een appel natuurlijk) -> opt*fen uit Zwitserland
verkeers-crimineel -> rijverbod in het land
etc...
In Duitsland wordt dit blijkbaar ook ingevoerd

124 76,07%
NEE 24 14,72%
Geen mening 15 9,20%
76,07% van de mensen willen "ja eruit met die gasten"
jeetje wat zijn de NL'ers eigenlijk buitenlanderonvriendelijk.
En het land stond toch zo bekend als vriendelijk en funktionerend multi-kuluur landje
ze smijten buitenlanders er uit omdat ze uit een winkeltje gestolen hebben, dat noem ik niet alleen crimineelonvr. maar ook buitenlanderonvr.Nl'ers zijn niet buitenlanderonvriendelijk maar ze zijn crimineelonvriendelijk
Ik dacht dat we erover eens waren dat het 'eruit smijten' alleen gold voor echte criminelen(Dus die iets echt ergs doen).ze smijten buitenlanders er uit omdat ze uit een winkeltje gestolen hebben, dat noem ik niet alleen crimineelonvr. maar ook buitenlanderonvr.
of niet ?
Ik dacht dat we erover eens waren dat het 'eruit smijten' alleen gold voor echte criminelen(Dus die iets echt ergs doen).
Crimineel is crimineel, of dat nou jatten in een winkeltje, beetje rellen of moorden en oplichten .... !!!
@olddutch
Ik denk dat de ja stemmers, het niet helemaal zo bedoeld hebben. Het is gewoon een slechte poll.
Zowieso noem ik iemand die een mars uit de lokale super jat geen crimineel....
@olddutch
Ik denk dat de ja stemmers, het niet helemaal zo bedoeld hebben. Het is gewoon een slechte poll.
Zowieso noem ik iemand die een mars uit de lokale super jat geen crimineel....