AndroidHealthClinic

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
Komt nog wel ;)

waar ik woon deze eenvoudige regels voor "Buitenlanders met een B-Bewilligung" zoals ik en veel andere allochtonen :

geen werk meer -> opt*fen uit Zwitserland
crimineel (meer als het stelen van een appel natuurlijk) -> opt*fen uit Zwitserland
verkeers-crimineel -> rijverbod in het land
etc...

In Duitsland wordt dit blijkbaar ook ingevoerd

Heel veel van de criminaliteit die wordt begaan door buitenlanders in Zwitserland is van mensen die allang hun status van 'Buitenlanders met een B-Bewilligung" zijn ontstegen.. (al moet ik zeggen dat ik dit wel een mooi systeem vind)

Is het dan ook nog zo dat je maar 9 maanden kan weken in Zwitserland met je " B-Bewilligung" ?

124 76,07%
NEE 24 14,72%
Geen mening 15 9,20%

76,07% van de mensen willen "ja eruit met die gasten"
jeetje wat zijn de NL'ers eigenlijk buitenlanderonvriendelijk.
En het land stond toch zo bekend als vriendelijk en funktionerend multi-kuluur landje

Nl'ers zijn niet buitenlanderonvriendelijk maar ze zijn crimineelonvriendelijk

• Topic Starter Topic Starter
Nl'ers zijn niet buitenlanderonvriendelijk maar ze zijn crimineelonvriendelijk
ze smijten buitenlanders er uit omdat ze uit een winkeltje gestolen hebben, dat noem ik niet alleen crimineelonvr. maar ook buitenlanderonvr.

of niet ?

Van mij moet het niet alleen bij de criminele allochtonen blijven, JA dus :)

ze smijten buitenlanders er uit omdat ze uit een winkeltje gestolen hebben, dat noem ik niet alleen crimineelonvr. maar ook buitenlanderonvr.

of niet ?
Ik dacht dat we erover eens waren dat het 'eruit smijten' alleen gold voor echte criminelen(Dus die iets echt ergs doen).

@olddutch
Ik denk dat de ja stemmers, het niet helemaal zo bedoeld hebben. Het is gewoon een slechte poll.
Zowieso noem ik iemand die een mars uit de lokale super jat geen crimineel....

@olddutch
Ik denk dat de ja stemmers, het niet helemaal zo bedoeld hebben. Het is gewoon een slechte poll.

idd, goed opgemerkt
weet (hoop) ook de meeste hebben dit overlezen.

@olddutch

De mensen die ja hebben gestemd kunnen dus of niet lezen, of niet nadenken :D

Niet dat een dergelijke conclusie nodig is om degenen die hebben gepoogd de cijfers als representatief aan te prijzen te doen belanden in het 'nevermind' hokje.

voor een simpel diefstalletje of vernielinkje is nog niet zo erg, maar roven moorden oplichten en mensen verkrachten die moeten opdonderen niemand heeft daarom gevraagt. Bovendien wat geeft deze mensen het recht om boven de wet te leven? Ik laat mij niet itimideren door zo een groepje low lifes die een beetje stoer kijken met hun petjes en capuchon over hun rot koppen met een jointje of blikje bier alleen een grote waffel durven geven als ze in een groepje zijn.

Terug
Naar boven