olddutch
Monstrous Giant
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 15%
Precies.. je kan helemaal niks met de stelling en de poll..
Zoals jij en Eric zeggen is het natuurlijk niet zo zwart wit.. buiten het feit dat het gewoon niet mogelijk is om zoeits door te voeren is er ook een verschil tussen crimineel en crimineel en allochtoon en allochtoon..
Daarbij hebben velen een Nederlands paspoort en zijn hier geboren (dan blijven het natuurlijk allochtonen.. ja of ze moeten in Oranje komen te spelen want dan zijn het rasechte Hollanders die geen enkele binding meer hebben met hun vaderland dus kan ook niemand begrijpen waarom ze oppeens met andere vlaggen gaan zwaaien bij het behalen van ik-zeg-maar-wat een overwinning op een jeugdtoernooi)
Wat is hier zo moeilijk. *schud met hoofd *

Crimineel is crimineel of dat nou jatten in een winkeltje, beetje rellen of moorden en oplichten .... !!!
Een Nederlander = iedereen die vanaf zijn/haar geboorte een Nederlands passpoort heeft, de rest is allochtoon

dus in de poll een JA of NEE is genoeg that's it folks.
....,,,

. (punt)
Of zullen we ze gewoon een ster opnaaien? Waarom niet iedere criminele Chinees, Senegalees, Indier etc dan?

Ik zeg elke criminele moslim het land uit.Ik heb nog niks gezegd over chinezen enzo.Als je mijn mening daarover wilt weten ? ook het land uit.