XXL Nutrition

Criminele allochtonen direct uit het land zetten ja of nee ?

Peiling Peiling Criminele allochtonen direkt uit het land zetten ja of nee ?

• JA

Stemmen: 133 76,4%
  • NEE

Stemmen: 24 13,8%
  • Geen mening

Stemmen: 17 9,8%

• Totaal stemmers
    174
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Precies.. je kan helemaal niks met de stelling en de poll..

Zoals jij en Eric zeggen is het natuurlijk niet zo zwart wit.. buiten het feit dat het gewoon niet mogelijk is om zoeits door te voeren is er ook een verschil tussen crimineel en crimineel en allochtoon en allochtoon..

Daarbij hebben velen een Nederlands paspoort en zijn hier geboren (dan blijven het natuurlijk allochtonen.. ja of ze moeten in Oranje komen te spelen want dan zijn het rasechte Hollanders die geen enkele binding meer hebben met hun vaderland dus kan ook niemand begrijpen waarom ze oppeens met andere vlaggen gaan zwaaien bij het behalen van ik-zeg-maar-wat een overwinning op een jeugdtoernooi)

Wat is hier zo moeilijk. *schud met hoofd * :rolleyes::rolleyes:

Crimineel is crimineel of dat nou jatten in een winkeltje, beetje rellen of moorden en oplichten .... !!!

Een Nederlander = iedereen die vanaf zijn/haar geboorte een Nederlands passpoort heeft, de rest is allochtoon :rolleyes:

dus in de poll een JA of NEE is genoeg that's it folks.

....,,,

Illegalen worden overigens uitgezet na het uitzitten van hun straf. In de meeste gevallen dan, sommigen worden direct uitgezet als het vergrijp niet te zwaar is.

Zoals gezegd heb je dan nog bij personen die jaarlijks hun verblijfstitel verlengen wat mogelijkheden tot uitzetting. Verder is er geen mogelijkheid om zomaar een staatsburgerschap te ontnemen en daarmee over te gaan tot uitzetting. Ook al zijn degenen met een dubbel paspoort daarbij wel enigzins in het nadeel aangezien ze niet statenloos worden als hun staatsburgerschap wordt ontnomen. Maar dan nog vallen ze onder het gelijkheidsbeginsel van Artikel 1 van de grondwet.

Wat is hier zo moeilijk. *schud met hoofd * :rolleyes::rolleyes:

Crimineel is crimineel of dat nou jatten in een winkeltje, beetje rellen of moorden en oplichten .... !!!

Een Nederlander = iedereen die vanaf zijn/haar geboorte een Nederlands passpoort heeft, de rest is allochtoon :rolleyes:

dus in de poll een JA of NEE is genoeg that's it folks.

....,,,

NEE.. had dat dan meteen gezegd dat het een multiple choice vraag was dan had het mij wat denkwerk gescheelt.. aangezien dit een discussie forum is had ik gedacht dat het jou ook om die discussie ging...

P.S. blijft een waardeloose stelling.. iemand die op latere leeftijd een Nederlands paspoort krijgt kan je niet meer uitzetten op basis van de vraagstelling van dit Topic.

En als ze een Nederland paspoort hebben? .. en als een crimineel wel hier geboren is maar van allochtonen afkomst is?... weg stelling!

Nee, want als je een Nederland geboren bent dan ben je Nederlander ongeacht je afkomst.

Mensen die bv Irak geboren zijn naar hier komen en een Nederlands paspoort aanvragen blijven buitenlanders.

NEE.. had dat dan meteen gezegd dat het een multiple choice vraag was dan had het mij wat denkwerk gescheelt.. aangezien dit een discussie forum is had ik gedacht dat het jou ook om die discussie ging...

P.S. blijft een waardeloose stelling.. iemand die op latere leeftijd een Nederlands paspoort krijgt kan je niet meer uitzetten op basis van de vraagstelling van dit Topic.

Het gaat er niet om of het kan, maar wat de DBB'er het liefst zou willen en hoe hij/zij daarover denkt.

Eruit !

Nee, want als je een Nederland geboren bent dan ben je Nederlander ongeacht je afkomst.

Mensen die bv Irak geboren zijn naar hier komen en een Nederlands paspoort aanvragen blijven buitenlanders.

Moet je even de topics hier gaan nalezen want de meningen zijn hierover op z'n minst heeeeel erg verdeelt...

Mensen die uit een ander land komen en op latere leeftijd een Nederlands paspoort krijgen worden Nederlandse burgers met dezelfde rechten en plichten dus dat is geen discussiemateriaal.

Moet je even de topics hier gaan nalezen want de meningen zijn hierover op z'n minst heeeeel erg verdeelt...

Mensen die uit een ander land komen en op latere leeftijd een Nederlands paspoort krijgen worden Nederlandse burgers met dezelfde rechten en plichten dus dat is geen discussiemateriaal.

Repeat : het gaat er niet om wat KAN of wat de WET is, maar wat de DBB'er er van vind , of graag zou willen ;) . (punt)

Het gaat er niet om of het kan, maar wat de DBB'er het liefst zou willen en hoe hij/zij daarover denkt.

Wordt het nu een open vraag? wat wil je nou olddutch? eerst vraag je alléén om een ja of nee antwoord wanneer de vraagstelling aan de kaak wordt gesteld en nu wil je oppeens wel een mening weten? make up your mind my friend

Elke moslim die een misdaad pleegt direct het land uit.

Wordt het nu een open vraag? wat wil je nou olddutch? eerst vraag je alléén om een ja of nee antwoord wanneer de vraagstelling aan de kaak wordt gesteld en nu wil je oppeens wel een mening weten? make up your mind my friend

:janken::headbang::yell::splat:

Ik probeer het nog 1 keer met je, dan geef ik het op
lees nog eens posting 1, reageer op de pol en posting Nr. 1 (of niet ;) ), en schrijf je mening (of niet ;)

das ist alles ;)

Illegalen worden overigens uitgezet na het uitzitten van hun straf. In de meeste gevallen dan, sommigen worden direct uitgezet als het vergrijp niet te zwaar is.

Klopt, wat ik overigens ook een goed uitgangspunt vind. De nederlandse belastingbetaler zou niet op hoeven draaien voor 3 maaltijden per dag voor een illegaal Joegoslavisch zakkenrollertje. Dat deze dan ook direct wordt uitgezet naar het land van herkomst vind ik zeer positief.

Op deze poll heb ik wel JA gestemd, ook al hangt het van veel meer factoren af. Ik ben namelijk zelf ook allochtoon en heb ook wel eens als jochie van 15 wat gestolen bij de HEMA. Als ze mij echter hadden teruggestuurd naar Indonesie (waar ik overigens nooit ben geweest), had ik dat wel een bijzonder heftige 'straf' gevonden.

:roflol: Of zullen we ze gewoon een ster opnaaien? Waarom niet iedere criminele Chinees, Senegalees, Indier etc dan?

:D Ik zeg elke criminele moslim het land uit.Ik heb nog niks gezegd over chinezen enzo.Als je mijn mening daarover wilt weten ? ook het land uit.;)

Klopt, wat ik overigens ook een goed uitgangspunt vind. De nederlandse belastingbetaler zou niet op hoeven draaien voor 3 maaltijden per dag voor een illegaal Joegoslavisch zakkenrollertje. Dat deze dan ook direct wordt uitgezet naar het land van herkomst vind ik zeer positief.

Op deze poll heb ik wel JA gestemd, ook al hangt het van veel meer factoren af. Ik ben namelijk zelf ook allochtoon en heb ook wel eens als jochie van 15 wat gestolen bij de HEMA. Als ze mij echter hadden teruggestuurd naar Indonesie (waar ik overigens nooit ben geweest), had ik dat wel een bijzonder heftige 'straf' gevonden.

Je kunt het ook zien als een beloning.

enkeltje aruba of malediven klinkt wel leuk

Ik heb ja gestemd, ook al zijn ze niet crimineel mis ik ze ook niet.

Het land uitzetten vind ik een beetje te, het wordt gewoon tijd dat er met harde hand ingegrepen gaat worden, zodat die rellers het wel zullen laten.
Ook veroorzaakte schade moet gewoon verhaalt kunnen worden op dat soort mensen, en niet op de onschuldige belastingbetaler.

Terug
Naar boven