- Waardering
- 0
Hey lolbroek, het eerste artikel kun je al lezen.Ik zit trouwens ook nog te wachten op het 'wetenschappelijke onderzoek' dat onze boardnazi aka Cirkel nog zou posten...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey lolbroek, het eerste artikel kun je al lezen.Ik zit trouwens ook nog te wachten op het 'wetenschappelijke onderzoek' dat onze boardnazi aka Cirkel nog zou posten...
Ik schijt meer lucide dingen dan dat artikel. 
Zo , de bevolking heeft zijn stem uitgesproken, de uitslag is duidelijk.
Deze nieuwe regel mag ingevoerd worden

124 76,07%
NEE 24 14,72%
Geen mening 15 9,20%
76,07% van de mensen willen "ja eruit met die gasten"
jeetje wat zijn de NL'ers eigenlijk buitenlanderonvriendelijk.
En het land stond toch zo bekend als vriendelijk en funktionerend multi-kuluur landje

wie? ..............de Nederlanders? ...............ja, denk ik ook wel!
![]()
maar ik doelde op criminele allochtonen 
124 76,07%
NEE 24 14,72%
Geen mening 15 9,20%
En het land stond toch zo bekend als vriendelijk en funktionerend multi-kuluur landje
124 76,07%
NEE 24 14,72%
Geen mening 15 9,20%
...de multi-culti moet gewoon in stand blijven...alleen de multi-culti crimoos moeten er uit en in Timboektoe hun gekkigheid gaan uithalen
.Neeeee niet buitenlander onvriendelijk...de multi-culti moet gewoon in stand blijven...alleen de multi-culti crimoos moeten er uit en in Timboektoe hun gekkigheid gaan uithalen
.

Spijtig dat het allemaal niks uithaald, democratie noemen ze dat dan..