- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Ik geloof er ook geen **** van hoor Eric, hoe kan Marokko nu ooit bovenaan staan![]()

56e plaats.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof er ook geen **** van hoor Eric, hoe kan Marokko nu ooit bovenaan staan![]()

Een paar uur geleden stond Marokko toch echt bovenaan kerel, iedereen kan die pagina's aanpassen he...Een paar uur geleden stond Marokko toch echt bovenaan kerel, iedereen kan die pagina's aanpassen he...
Yep altijd een goede reden om weg te gaan natuurlijk, die voorvallen in een ander land.

welkom bij de groep van intelligente Nederlanders, die weten waar HUN grens ligt................in het buitenland!
waarheen ben je verhuist, toch niet naar een zonnig eiland van het ( nu nog ) Nederlandse koninkrijk?
![]()
, ik zit in Zwitserland (warm in de Zomer en heerlijke sneeuw in de winter
) 
, logisch eigenlijk wie wil dat nou 
Tuurlijk, we zouden beter een voorbeeld nemen aan Australië. Wil je een hoofddoek dragen? Geen probleem maar enkel in eigen land. Wil je je eigen taal spreken? geen probleem maar in eigen land. Wil je niet werken, geen probleem, verlaat het land. Slechts 1godsdienst en wil je je eigen godsdienst? je raad het al, geen probleem verlaat het land.

@ klusmier ja de Nederlandse Antillen hebben al een hele berg geld gekregen. Waarom zeuren ze nog steeds over slaven handel? Ik heb hier ooit een werkstuk over gemaakt waar ik overgens een 8 voor kreeg. Daarin staat dat iedereen schuldig was aan deze handel, maar waar praten we over niemand leeft meer die uberhaupt iemand heeft gekent die slaaf was geweest al was die persoon ruim 100 en kende die weer iemand die eveneens 100+ jaar oud was. Laat Nederland alsjeblieft die geldkraan dichtdraaien want het verdwijnt in de zakken van corrupte politici en niet naar de bevolking zoals bedoelt was. Prima als ze onafhankelijk willen worden scheelt NL weer vele miljarden subside aan een bodem loze put.

sorry als ik je even uit je droom mag helpen......
de Antillen is al een hele berg geld BELOOFD, telkens onder andere voorwaarden ( zoals 3duizend ambtenaren naar huis sturen, enz.)
telkens wanneer eenmaal an de voorwaarden was voldaan, kwam Nederland echter niet meer over de brug met het beloofde geld.....ander kabinet = andere regels?
dat de Antillen weer over de slavenhandel praten komt omdat NL zich dusdanig gedraagt ( althans de PVV) dat Antillianen zich weer als slaven voelen gebruikt!!
degene die ze eens moeten opsluiten, zijn de PVV-cliniclowns: ze bedoelen de corrupte politici op Curacao, maar ze praten over de Antillen in algemeen!
zonder inbreng van de PVV was dat akkoord er allang geweest, en was iedereen tevreden!
vergeet niet bijvoorbeeld de inbreng van Shell die al het vuil op Curacao heeft gedumpt, vervolgens verkocht voor een symbolisch bedrag, met als voorwaarde dat er later niet over geklaagd mocht worden.........ongeveer dezelfde reactie als de PVV nu inbrengt!
wanneer NL eerder hun poot stijf hadden gehouden en de corrupte politici hadden aangepakt, was het nooit zo uit de klauwen gelopen, maar met het softe beleid van NL kan er vanalles gebeuren.......kijk maar eens om je heen ( en vergelijk het eens met pakweg 20 jaar geleden)
![]()

woorden tovenaar
Tuurlijk, we zouden beter een voorbeeld nemen aan Australië. Wil je een hoofddoek dragen? Geen probleem maar enkel in eigen land. Wil je je eigen taal spreken? geen probleem maar in eigen land. Wil je niet werken, geen probleem, verlaat het land. Slechts 1godsdienst en wil je je eigen godsdienst? je raad het al, geen probleem verlaat het land.

Bron ? (australie) misschien een mooi vakantieland voor mij.

ja in Australie hebben ze hun zaken beter voorelkaar dan hier in NL, hier hebben we een ramp kabinet dat allochtoontjes vertroeteld.
Weblog Anja Meulenbelt » Niks zielige allochtoontjes helpen zei is van de sp en in sommige dingen heeft ze een punt. Maarja als je verder leest zie je de reacties en die zijn een stuk dommer ongeveer wat een builderb aka the jezus zal zeggen.![]()
Maar mijn volgende vakantieland word dan wel australie
kun je je een betere vakantie wensen?