Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) en ga het testen op donderdag (chest+tricep day) als het lekker gaat koop ik het ergens in april.Ja, raar hejo, je dumbbell press is wel sterk vergeleken met je military press?
verder lekkere training![]()

Taille etc is met meetlint gemeten maar bf weet ik niet ik gok erop maar denk dat ik rond de 14-16 zit, heb we een tang maar weet niet exact hoe ik moet meten knijp meestal te diep inGoed bezig, serieus zo te zien! Je vet% is dat met tang gemeten?

hamburger, dan mag ik iig hopen een runderhamburger....zit wel relatief veel vet in he, houdt daar rekening mee. 1 hamburger is 100 gr.
hamburger1 stuk 216 11. 7.16.
Yup, gaan wel 56 gram Kh's weg en 16 g vet komt erbij.
-Whey Isolaat 28,5
2 - rijst 75 g -> 100g hamburger
- 1 banaan
-1 visolie tablet
Is niet leuk om steeds koud rijst op school te eten en plus raar aangekeken te worden.. terwijl mensen 2 broodjes doner per dag eten en niet sporten.
Heb ik zwaar over om m'n doel te bereiken, hoeveel kcal kan ik eigenlijk omlaag om zo min mogelijk spier te verliezen eigenlijk?Tja dat hoort erbij en is een zwaarder aspect aan de sport als het trainen opzich..
''Everyone want to be a bodybuilder but nobody want to eat like one''Hoe vaak ik op werk wel niet te horen krijg, alweer rijst?
Dan schreeuw ik: YEAH BUDDY LIGHTWEIGHT!
Zijn ze wel stil

Als ik een maaltijd skip word ik gek, srsZonder discipline bereik je niks.
Elke maaltijd telt homie
Mooi man, goeie gewichten op je squat iig! En voeding zit ook goed. Je komt er wel
, gewoon doorzetten.