AndroidHealthClinic

Cut log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Oke jongens en wat raden jullie aan bij mn higcarb dagen?

Veel rijst + kip, havermout + whey, pasta + kip/kalkoen/beef, noem maar op :D.
ben zwaar rijst en pasta fan dus komt wel goed

broh's is het naturel mogelijk om heel gespierd te zijn en een bf te hebben van rond de 8%? Dacht dat je als naturel wel gespierd kon zijn maar niet zo droog..
Als je nou naar simplyshredded.com gaat snap je me wel :P

Laatst bewerkt:
hmm goed plan, even kijken hoe het komende week gaat en dan doe ik wat jij zegt. Kijken of havermout lekker kan zijn met kwark.

(melk krijg ik acne door bro dat is een no go, melk +kwark op een dag dan..;)

Nee, is helemaal niet lekker, maar ik bedoel, apart doen ;)! Pak soja melk, alpro soja heeft er eentje met 3.3 gr eiwitten en 0.5gr kh / 100ml oid. Vetten zijn ook niet zo erg hoog, maar die zijn toch van planten dusja.

Zelf krijg ik er ook acné van, maar niet van die sojamelk

Haha, pas op met wat je zegt want die dappere dodo gooit alles samen door de blender :roflol:

ben zwaar rijst en pasta fan dus komt wel goed

broh's is het naturel mogelijk om heel gespierd te zijn en een bf te hebben van rond de 8%? Dacht dat je als naturel wel gespierd kon zijn maar niet zo droog..
Als je nou naar simplyshredded.com gaat snap je me wel :P

Wat is heel gespierd voor jou? Voor mij is heel gespierd Jay Cutler en dat lijkt me niet naturel haalbaar :p

Wat is heel gespierd voor jou? Voor mij is heel gespierd Jay Cutler en dat lijkt me niet naturel haalbaar :p

33555_163206093693622_100000126987054_566946_605861_n.jpg

Zo wil ik naturel proberen te gaan maar zn bf lijkt me toch onmogelijk om zo laag te hebben. (als ik zoiets heb behaald ga wil ik de borst/schouders/armen en benen nog een beetje groter. (rond 100kg bf )

Denk toch dat ie gesnoept heeft :D

Zo laag BF% kan wel natural, onderhouden is een heel ander verhaal. Maar dat lijkt me ook met AAS knap lastig.

blijf dromen ahahaha
natural droog = weining massa

blijf dromen ahahaha
natural droog = weining massa
Dat weet ik dus geen naturel jongens :p (later)

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ----------

Gewicht 77 kg
taile 75
benen 32
armen 53

val ik wel af :roflol: ik heb geen enorme buik meer dat wel

Deadlift weer toegevoegd bij schema, had hem eruit gehaald omdat ik het niet goed deed, heb aantal vid's gecheckt op youtube over proper deadliften en probeerde het vandaag met als resultaat dat ik geen pijn kreeg in m'n onderrug (vorige keer kreeg ik dat wel)
Dus rug recht houden en dan benen buigen en tillen zeg maar.

Deadlift

1x70kg
1x90kg
1x90kg
1x95kg
1x120kg
1x120kg

Het lukt me niet om meerdere keren te doen, niet vanwege de kracht maar kan de positie niet goed doen omdat de barbell te laag zit en dan mn rug niet recht blijft.

Rug
Dumbbell Rows
1x10x22kg
1x10x22kg
1x8x22kg
1x8x22kg
1x8x20kg

Strict uitgevoerd en langzaam.

latt pulldown
1x10xstand8
1x10xstand8
1x8xstand 8
1x8xstand 8

t bar row
1x10x20kg
1x10x20kg
1x8x30kg
1x8x30kg

seated row

4x8xstand ?? (vergeten)

Biceps

Hammer curls
1x10x18kg
1x10x18kg
1x10x16kg
1x10x16kg

Seated dumbbell curl
1x10x16kg
1x10x16kg
1x10x16kg
1x8x16kg
1x8x16kg

Strict en langzaam uitgevoerd

Nog een oefening maar gedaan met latt pulldown dat je small gripped en dan naar beneden gaat.
En dan nog 2 oefeningen voor traps.

Cardio : 450 cal verbrand in 41 min, hartslag 150.

Verder smaken de hamburgers lekker maar ze zijn kleiner dan normale hamburgers :P dus ik weet niet hoeveel cal, eiwit etc het bevat.

Grtz

Waarom staande pulldown? En met die deadlift gewoon gaan reppen op 80kg ofzo puur voor je techniek. Singles aint cutting it.

Oh oke, scheel gelezen denkik. Op een bankje deadliften ???

Oh oke, scheel gelezen denkik. Op een bankje deadliften ???
Dat je barbell op bankje zet en dan gewichten erop en dan deadliften zo is de barbell wat hoger dat ik niet volledig naar beneden moet zakken heb wel paar vids gezien van mensen die dat doen maar bij een powercage ipv een bankje.

morgen lekker zak pasta eten :D

Dat je barbell op bankje zet en dan gewichten erop en dan deadliften zo is de barbell wat hoger dat ik niet volledig naar beneden moet zakken heb wel paar vids gezien van mensen die dat doen maar bij een powercage ipv een bankje.

morgen lekker zak pasta eten :D

Vandaag had ik ook high carb (wel bulk). Vanochtend rond de 2000kcal naar binnen gespeeld... 2 wafels (600kcal) met speculoos pasta + flesje smoothie + yoghurt + 100gr havermout met stukjes chocolade (87%+ cacao) en stukjes hazelnoot + daarna nog whey shake (56gr). Dang! Dacht echt dat ik ging ontploffen :D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven