Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar wil echt graag snel wat zakken want het liefst gain ik muscle dan te lang te zitten cutten.
Wat een t*ring training vandaag.
Wat zo duizelig dat ik bijna flauw viel! weet niet waardoor het komt heb wel noxipro genomen en denk dat het daardoor komt.
Verder niks afgemaakt, kracht nam af en moest bijna flauwvallen ben dus weggegaan en ga nu slapen.
k*t
Jah weeg het ongekookt meet alles exact..
I knowmaar wil echt graag snel wat zakken want het liefst gain ik muscle dan te lang te zitten cutten.

--Misschien niet genoeg gegeten na je training? Of had je toevallig koffie op? Als je zo heftig reageert volgende keer een halve dosis nemen.
Hey bro thx dat je meeleest betekent enorm
Nee, komt 100% door de Noxipro, heb meerdere pre workout supps getest en dit is de 1e wat me bijna liet flauwvallen..
IMO wil je nu te snel. 400-500cals onder je onderhoud zitten en dan ook nog 40 minuten cardio gaat je LBM-verlies opleveren, kan niet anders. Zou mn calorieen opschroeven als ik jou was.
Mn cal is precies op onderhoud of 100 kcal beneden, ik ga niet 500 kcal onder onderhoudWel ga ik steeds lager met m'n carbs misschien komt het door dat..
---------- Toegevoegd om 12:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------
En zet dan ook effe een linkje naar je log in je signature muts
Haha,. komt goed bro!

-
Benchpress
1x10x70kg
1x10x70kg
1x10x60kh
1x10x60kg

1x10x60carbs gebenched
Oke, dacht dat je verder onder je onderhoud zat![]()
60 carbs benchen is hardcore hoor
(waren 60 bloemkolen btw)
mn ma heeft ook 2 kg kippenvleugels als avondeten gemaakt en wie mag het niet eten omdat die zit te cutten? 
mn ma heeft ook 2 kg kippenvleugels als avondeten gemaakt en wie mag het niet eten omdat die zit te cutten?
![]()
Waarom niet? Lekker low carb ... Dat beetje verzadigd vet zal je goed doen...
Jongen, niet elke dag zelfde hoeveelheden eten!
Doe 2 dagen low carb(100-200) en dan een dag high carb(400-500)
Je lichaam went snel

Persoonlijk zou ik laatste maaltijd vervangen door blikje tonijn.Om de 2 dagen doe ik high carb day dus komt goed schema weer aangepast :
Wat vind je ervan? High carb doe ik dus om de 2 dagen3 eieren
-1 visolie tablet
Cal 246 Ei 21 KH 0 Vet 18
-Whey Isolaat 28,5
- 200g hamburger
-1 visolie tablet
kcal 586 Eiwit 47 KH 15 Vet 32
4. -Rijst 75g
-Tonijn in blik
kcal 419,5 Eiwit 25,4 KH 61.3 Vet 7
(trainen) cafeine tab en 4 bcaa tabs
5. - Whey Isolaat 28,5
kcal 109 Eiwit 25,4 KH 1,3 Vet 0
6. 3 eieren
2 lepel olijfolie
Cal 349 ei 21 KH 0 Vet 27
7 - 200 g kipfilet
- 2 lepel olijfolie
-1 visolie tablet
cal 508 Ei 59 KH 0 Vet 30
9 -500 g kwark
Halve scoop whey
kcal 305 Eiwit 58 KH 19 Vet 1
Kcal : 2,553
EI 282
KH 97
VET 115![]()
Persoonlijk zou ik laatste maaltijd vervangen door blikje tonijn.
wil kwark ook weghalen maar ben er verslaafd aan geraakt bro.. met wat whey is het gewoon verslavend
Dat zou idd kunnen maar waar moet ik dan rijst+tonijn zetten dan?
Dat zou idd kunnen maar waar moet ik dan rijst+tonijn zetten dan?

Iets anders bij je kwark eten, havermout bv. Neem je gewoon soja melk, als je geen bloat wilt van de melk (heb ik althans toch) en zet je je tonijn gewoon op 't einde van de dag![]()