MuscleMeat

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP

Bezoekers in dit topic

gepofte aardappel @marina1975 zij kan je dat haarfijn uitleggen als het moet, kost je geen moeite en je moet er niets een bij blijven.
Das de eenvoudigste die er is.

Grote aardappel nemen en schoonwassen (kan ook meerdere kleinere)
Rondom inprikken met een vork (voor de duidelijkheid.. niet schillen dus)
Keukenpapiertje erom heen en natmaken.
Op bord leggen en 3 min max in de magnetron
Omdraaien en nog 3 minuten.
Klaar en eten maar.
 
pineapple1025 doe meer cardio, bijna elke dag. Elke dag 20 minuutjes goed fietsen (buiten comfortzone) en je hebt meer dan 2k kcal eraf in een week.
Die 15 minuutjes wandelen doet amper iets, dat heb ik van elke keer naar de koelkast te lopen op een dag om te kijken of er iets is.
 
Dat je nog de moeite neemt . Enige wat je volgens mij kan doen is met interesse volgen en verbaast blijven over ts

Is ook de laatste keer indien hij er niets mee doet.
 
Ik ga mijn dieet wel proberen te verbeteren, meer goedkope groente enzo. Ik lees echt jullie adviezen wel

11-10-2020
Ik weet zeker dat ik breder ben geworden qua spiermassa. Maar heb ook geen vet verloren geloof ik.

11-10-2020.jpg
 
Ik ga je logje ontvolgen. Was bereid om je te helpen en samen met jou een voedingschema op te stellen die binnen je budget valt. Maar goed, meneer denkt het zelf beter te kunnen en eet liever boterhammen met honing. Geef de schuld maar aan de medicatie.... het ligt toch echt bij jezelf. De leden van het forum moeten zelf weten wanneer ze moeite in je gaan steken maar ik doe het niet meer. Succes verder.
 
Sanca Saxon geef mij maar een topicban zodat ik niet in de verleiding kom om deze jongen kapot te trollen. Dank namens Mark en mij.
 
Ik ga je logje ontvolgen. Was bereid om je te helpen en samen met jou een voedingschema op te stellen die binnen je budget valt. Maar goed, meneer denkt het zelf beter te kunnen en eet liever boterhammen met honing. Geef de schuld maar aan de medicatie.... het ligt toch echt bij jezelf. De leden van het forum moeten zelf weten wanneer ze moeite in je gaan steken maar ik doe het niet meer. Succes verder.
Alsof je hier weggaat. We weten allebei dat je geen drama zou willen missen :p
 
Ik ga mijn dieet wel proberen te verbeteren, meer goedkope groente enzo. Ik lees echt jullie adviezen wel
:thumb:
Ik vind het ook wel mooi om te zien dat een heel aantal mensen nuttige adviezen geven. Er zit wel massa onder dat laagje vet en je bent sterk. Maar structuur in alles aanbrengen om de potentie eruit te krijgen is je zwakke punt. Ik hoop toch dat dat lukt :)
 
12-10-2020

Deadlift 195 kg x 4, had er 5 gekunt maar mn eelt is gescheurd
Highbar Squat 1 set, had geen zin in 3 sets
Hanging Leg Raises 3 sets
 
Huidige routine:

Maandag
Deadlift1 x 5
Highbar Squat3 x 8-12
Hanging Leg Raise3 x -
Dinsdag
Bench Press5 x 5
Weighted Pullup Neutral Grip5 x 5
Overhead Press3 x 8-12
Cable Row3 x 8-12
Donderdag
Lowbar Squat5 x 5
Back Extension3 x 8-12
Hamstring Curl3 x 8-12
Vrijdag
Overhead Press5 x 5
Pendlay Row5 x 5
Close Grip Bench Press3 x 8-12
Pullup Neutral Grip3 x -
 
15-10-2020

Was even niet geweest door speed comedown

Squat 105 kg x 5, 5, 5
Bench Press 70 kg x 5, 5 , 8 ik zweer het mijn bench is zwakker door gescheurt eelt... Anders had ik wel 85 kg 3 x 5 gedaan
Pullups 3 sets Wou weighted doen maar mn eelt is gescheurt
 
Back
Naar boven