AndroidHealthClinic

Cut naar 8% lichaamsvet en kracht log MARKP

Bezoekers in dit topic

Valt wel mee met dat zeiken toch? De meesten proberen hem te helpen, maar volgens mij is hij via deze weg gewoon niet te coachen. Ik vraag me ook af of het in zijn situatie wel verstandig is om een rigide schema aan te willen houden, als je fysiek en mentaal niet stabiel bent.
Nee het valt niet mee, en waarschijnlijk ben jij de grootste zeikerd in Mark zijn log terwijl je een kutter fysiek en kuttere lifts hebt dan hem.
Laat hem lekker doen en geniet mee als je wil, zo niet, vanboven kan je het topic ontvolgen.
 
Het is ook wel eens goed voor allerlei rigide, autistische, iedere-week-hetzelfde lifters (mezelf inbegrepen :roflol:) om te zien dat het ook anders kan, en dat Mark het best leuk doet :p

PS ik ben na week 6 van hetzelfde schema van mij, er ook wel even klaar mee, en ga het omgooien
 
Ik volg ook nooit een schema.
 
.
Was het je bedoeling om lean te worden?
Aanvankelijk niet maar door mijn medische toestand heb ik het wel 1 van mijn doelen gemaakt.
Tegen spierafbraak helpt sowieso geen enkel schema.
 
Aanvankelijk niet maar door mijn medische toestand heb ik het wel 1 van mijn doelen gemaakt.
Tegen spierafbraak helpt sowieso geen enkel schema.
Fair enough.
Heb je je voeding en intake afgestemt om dat te bereiken?
 
21-10-2020

Overhead Press 70 kg x 2 , 60 kg x 5
Deadlift 200 kg x 1, wou 5 doen
Pendlay Row 120 kg x 5, 70 kg x 5
 
5 sets in totaal voor een training?
 
27-10-2020

Weighted Pullup 20 kg x 5, BW
Bench Press 82,5 kg x 8, 70 kg x 8
 
Heb laatste week niet meer getraind, heb steeds last van mn nek. Rare hoofpijn
Ik ga morgen weer trainen denk ik of vandaag
 
7-11-2020
Ben eindelijk weer gaan trainen. Heb nog steeds nekpijn maar heb ibuprufen gepakt, het werkt niet echt

OHP 60 kg x 2 50 kg x 5
Deadlift 180 kg x 2
Pullups 3 sets

Pijn in nek was extreem, ik ga naar huisarts denk ik
 
Doe nu al 4 dagen een maaltijd per dag, al 4 dagen onder 1600 calorieen.
En ik doe laatste dagen steeds bij een calisthenics parkje 3 sets optrekken en 3 sets dips
Mijn focus nu is puur afvallen
 
Back
Naar boven