AndroidHealthClinic

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zegt de spiegel behalve de waarden die je kan meten?

• Heart
Waarderingen: K82
  • Bicep
  • Topic Starter Topic Starter
Wat zegt de spiegel behalve de waarden die je kan meten?
De spiegel zegt dat ik veel te mager, te dun, te klein en niet groot genoeg ben.....

Voor de rest dat ik er ook iets droger uit zie op verschillende vlakken, schouders komen er meer uit, buikspieren, benen blijven nog bekleed met laagje vet maar ik ben ook nog maar net een week of 5 bezig.
Daarom volgende week een tandje bij zetten en wat meer gas erop.

De spiegel zegt dat ik veel te mager, te dun, te klein en niet groot genoeg ben.....
Niet alleen de spiegel hoor hehe ;)
Voor de rest dat ik er ook iets droger uit zie op verschillende vlakken, schouders komen er meer uit, buikspieren, benen blijven nog bekleed met laagje vet maar ik ben ook nog maar net een week of 5 bezig.
Daarom volgende week een tandje bij zetten en wat meer gas erop.
Kan best zijn dat je nog in de fase zit dat je klein beetje massa pakt en vet verliest. Dat je daarom tijdelijk stil staat op de metingen. Maar als je harder wilt zeker na week of twee veranderen in je schema zoals door de anderen aangegeven!

Succes Turkse strijder!! Je weet wij zijn oppermachtige Ottomanen (Genen)!!

Cutten in a nutshell. Na de cut blaas je wel weer op met de volgende bulk!

Je gaat wel een stuk omlaag in kcal, of zie ik dat verkeerd?
Mijn plan wordt om vanaf maandag op trainingsdagen op 2700kcals te gaan zitten en op niet trainingsdagen op 2200
Die 2800 kcal nam je nu elke dag? En dan ga je 600 omlaag op niet trainingsdagen en 100 op trainingsdagen? Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor een kleinere stap omlaag, gezien je nog op +-19% staat en naar 10 wil. Anders wordt het best pittig na een tijdje.

• Bicep
Cutten in a nutshell. Na de cut blaas je wel weer op met de volgende bulk!

Je gaat wel een stuk omlaag in kcal, of zie ik dat verkeerd?

Die 2800 kcal nam je nu elke dag? En dan ga je 600 omlaag op niet trainingsdagen en 100 op trainingsdagen? Ik zou persoonlijk eerder kiezen voor een kleinere stap omlaag, gezien je nog op +-19% staat en naar 10 wil. Anders wordt het best pittig na een tijdje.
Daar heb je wel een goed punt. Ik dacht net tijdens het eten even aan het volgende; ik ga op trainingsdagen die 2800kcals aanhouden en op niet trainingsdagen ga ik op 2500kcals zitten.
Lijkt me realistischer en beter, dat zijn dan 3 niet-trainingsdagen per week = 900kcals per week minder.

Ziet er naar mijn idee beter uit. Ergens gaat het me niet snel genoeg dus thanks voor de rem, ik moet inderdaad rekening houden dat de weg nog langer is dan ik gevoelsmatig voor me zie, dus die kleinere stappen maken het dragelijker.

:flex:

Daar heb je wel een goed punt. Ik dacht net tijdens het eten even aan het volgende; ik ga op trainingsdagen die 2800kcals aanhouden en op niet trainingsdagen ga ik op 2500kcals zitten.
Lijkt me realistischer en beter, dat zijn dan 3 niet-trainingsdagen per week = 900kcals per week minder.

Ziet er naar mijn idee beter uit. Ergens gaat het me niet snel genoeg dus thanks voor de rem, ik moet inderdaad rekening houden dat de weg nog langer is dan ik gevoelsmatig voor me zie, dus die kleinere stappen maken het dragelijker.

:flex:
Lijkt me een goede keuze! Stapsgewijs en wat langzamer maar met meer gemak kom je beter mee door. Wellicht nog een klein beetje extra bij bewegen.

• Like
Lijkt me een goede keuze! Stapsgewijs en wat langzamer maar met meer gemak kom je beter mee door. Wellicht nog een klein beetje extra bij bewegen.
Ja extra bewegen is sowieso een goeie, volgende week is mijn laatste werkweek en heb daarna 3 weken vakantie dus kan ik ook meer bewegen ipv de hele dag achter laptop te zitten.

Hoeveel trainingsdagen heb je ?
3 dagen 600 minder is 1800Kcals, en komt op hetzelfde neer als dagelijks 250kcals minderen

• Like
Hoeveel trainingsdagen heb je ?
3 dagen 600 minder is 1800Kcals, en komt op hetzelfde neer als dagelijks 250kcals minderen
Ik had me voorgenomen om op niet trainingsdagen 300kcals te zakken.....

Ik zou inderdaad evengoed kunnen zeggen dat ik elke dag van 2800 naar 2500 ga.

Zou het veel uitmaken? Dat moet ik zelf even ondervinden denk ik. 2500kcal zijn nog wel goed te verdelen in 6 maaltijden van ruim 400kcals.

• Like
Waarderingen: GruX
Lage dagen zijn juist goed voor vetverbranden. Je gaat geen 3500Kcals in de week zakken, zo hard ga je niet.
3500Kcals in de week zakken is in theorie pondje vet, maar er gaat wel meer af dan vet alleen.

2500x7=17500
2800x7=19600
verschil = 2100kcals ipv 1800

Lage dagen zijn juist goed voor vetverbranden. Je gaat geen 3500Kcals in de week zakken, zo hard ga je niet.
3500Kcals in de week zakken is in theorie pondje vet, maar er gaat wel meer af dan vet alleen.

2500x7=17500
2800x7=19600
verschil = 2100kcals ipv 1800
Ik snap het, dat is ook niet waar ik over nadenk. Ik ga OF lage dagen pakken op niet trainingsdagen, OF ik ga elke dag lager zitten.
Dan kan ik dus kiezen uit 2 smaken;

1-) 7 dagen per week van 2800 naar 2500 = 7 x 300 = 2100kcals per week minder.

2-) 3 dagen (niet trainingsdagen) 600 minder pakken = 3 x 600 is 1800 per week minder.

Dat is dus even waar ik over moet denken, ik denk zelf die eerste optie maar ik ben zo'n klote denkturk die veel nadenkt. Soms echt irritant.

Misschien is de 2de optie wel beter....

Zoals ik zei is optie met 3 dagen -600kcals beter. je kunt verderop in je cut altijd nog dieper gaan. ik zie zo geen reden waarom je meer dan 1750-1800kcals moet zakken

Zoals ik zei is optie met 3 dagen -600kcals beter. je kunt verderop in je cut altijd nog dieper gaan. ik zie zo geen reden waarom je meer dan 1750-1800kcals moet zakken
Dan hou ik dat aan, vanaf maandag wordt er iedere niet-trainingsdag gegeten tot 2200kcals > Eiwit, Vet en de rest koolhydraten.

• Bicep
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven