Laxeermiddel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.202
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het voldoende is als je volgas geeft !Waarom zou men een relatieve beginner aanraden een spiergroep slechts eenmaal per zeven dagen te trainen? Want dat is wat er gebeurt als iemand tweemaal per week benen traint en de ene dag quads neemt en de tweede dag hamstrings.
Ik denk, als natty, dat vooral intensiteit belangrijk is.Als natty is het belangrijk om de frequentie hoog te houden en is een bro split verre van ideaal. Ook voor de meeste juicers tenzij je echt ver gevorderd bent.
Na 6 sets per spiergroep is het beste er wel af mits je intensiteit hoog genoeg is.
Ik denk, als natty, dat vooral intensiteit belangrijk is.
Meeste natty’s doen alleen legpress en legext. Je ziet tegenwoordig weinig bij een squat-rack. (Als ze u erhaupt benen trainen)Als natty is het belangrijk om de frequentie hoog te houden en is een bro split verre van ideaal. Ook voor de meeste juicers tenzij je echt ver gevorderd bent.
Na 6 sets per spiergroep is het beste er wel af mits je intensiteit hoog genoeg is.
Yes mits je echt alles geeft is de peut er wel uit…. Of je nou natty of juicer bent maakt niet uit, dat heeft imo meer met het herstel te maken dat dat bij een juicer sneller gaat.Als natty is het belangrijk om de frequentie hoog te houden en is een bro split verre van ideaal. Ook voor de meeste juicers tenzij je echt ver gevorderd bent.
Sommige trainen niet eens de benen, nog erger😜Meeste natty’s doen alleen legpress en legext. Je ziet tegenwoordig weinig bij een squat-rack. (Als ze u erhaupt benen trainen)
Buiten de kuiten lijkt dat een push/pull verdeling.Beter alternatief voor UB/LB vind ik zelf:
1) Chest, (front + side)delts, triceps, quads
2) Back, rear delts, biceps, hams, kuiten
Eventueel voor training 3 en 4 met benen beginnen
Tegen wie heb je het?Volgens mij moet je nog even uitleggen dat je geen 20 meer bent, maar 40plus.
Heeft iedereen toch? 😉
Nee, lul maar wat in de lucht 😂🙃😂Tegen wie heb je het?
Tegen mij?
Ik ben 42.
Maandag UB
Dinsdag LB
Donderdag UB
Vrijdag LB
Programma bevalt me eigenlijk prima.
Je bent mijn favo spekrol van de contest, dat weet je , hoewel buttie in je nek hangt.Heeft iedereen toch? 😉
Maar ze beginnen door te komen.
Morgen (of overmorgen) show ik mijn progressie.
Jij hebt al dikke abs zichtbaar hé?
40+2=42Nee, lul maar wat in de lucht 😂🙃😂
42 is bij mij 40 plus 😘
Voetbal kijken en bier drinken....Je bent mijn favo spekrol van de contest, dat weet je , hoewel buttie in je nek hangt.
Laten we zeggen dat ik 2g amfetamine verwijderd ben van een full blown sixpack, maar het is voetbal op tv dus even biertje en cornetto erbij
Dus daar hangt ze uit.