AndroidHealthClinic

Contest Log Cut With Me If You Want To Live (Cutten met K82)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou men een relatieve beginner aanraden een spiergroep slechts eenmaal per zeven dagen te trainen? Want dat is wat er gebeurt als iemand tweemaal per week benen traint en de ene dag quads neemt en de tweede dag hamstrings.

Pull hams / push / quads kuiten abs / rust / repeat.

2 cycles dat je pull 1 meer rug doet pull 2 meer hams.

Ub/lb split vind ik gewoon ellende, borst/rug/schouders/armen op 1 dag is gewoon veels te veel dat je vanzelf auto pilot gaat.

Waarom zou men een relatieve beginner aanraden een spiergroep slechts eenmaal per zeven dagen te trainen? Want dat is wat er gebeurt als iemand tweemaal per week benen traint en de ene dag quads neemt en de tweede dag hamstrings.
Omdat het voldoende is als je volgas geeft !

• Like
Waarderingen: K82
Als natty is het belangrijk om de frequentie hoog te houden en is een bro split verre van ideaal. Ook voor de meeste juicers tenzij je echt ver gevorderd bent.

Na 6 sets per spiergroep is het beste er wel af mits je intensiteit hoog genoeg is.

Als natty is het belangrijk om de frequentie hoog te houden en is een bro split verre van ideaal. Ook voor de meeste juicers tenzij je echt ver gevorderd bent.

Na 6 sets per spiergroep is het beste er wel af mits je intensiteit hoog genoeg is.
Ik denk, als natty, dat vooral intensiteit belangrijk is.

• Like

Meeste natty’s doen alleen legpress en legext. Je ziet tegenwoordig weinig bij een squat-rack. (Als ze u erhaupt benen trainen)

• Like

Yes mits je echt alles geeft is de peut er wel uit…. Of je nou natty of juicer bent maakt niet uit, dat heeft imo meer met het herstel te maken dat dat bij een juicer sneller gaat.
Meeste natty’s doen alleen legpress en legext. Je ziet tegenwoordig weinig bij een squat-rack. (Als ze u erhaupt benen trainen)
Sommige trainen niet eens de benen, nog erger😜

• Like
Met 2 werksets squats en legpress op maa en do legcurl en RDL heb je het wel gehad. Kom je aan 4 sets voor je benen. 2x pw full power zowel Quads en Hams gaat nergens over natuurlijk. Werksets zijn geen back off sets natuurlijk.

Deze is ook leuk om het nog ingewikkelder te maken

Beter alternatief voor UB/LB vind ik zelf:
1) Chest, (front + side)delts, triceps, quads
2) Back, rear delts, biceps, hams, kuiten

Eventueel voor training 3 en 4 met benen beginnen

Beter alternatief voor UB/LB vind ik zelf:
1) Chest, (front + side)delts, triceps, quads
2) Back, rear delts, biceps, hams, kuiten

Eventueel voor training 3 en 4 met benen beginnen
Buiten de kuiten lijkt dat een push/pull verdeling.

Waarom vind je dat een beter alternatief?

• Like
Volgens mij moet je nog even uitleggen dat je geen 20 meer bent, maar 40plus.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
Heeft iedereen toch? 😉

Maar ze beginnen door te komen.

Morgen (of overmorgen) show ik mijn progressie.

Jij hebt al dikke abs zichtbaar hé?
Je bent mijn favo spekrol van de contest, dat weet je , hoewel buttie in je nek hangt.

Laten we zeggen dat ik 2g amfetamine verwijderd ben van een full blown sixpack, maar het is voetbal op tv dus even biertje en cornetto erbij

• Heart
  • Topic Starter Topic Starter
Je bent mijn favo spekrol van de contest, dat weet je , hoewel buttie in je nek hangt.

Laten we zeggen dat ik 2g amfetamine verwijderd ben van een full blown sixpack, maar het is voetbal op tv dus even biertje en cornetto erbij
Voetbal kijken en bier drinken....

Cornetto dippen in je bier, toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven