AndroidHealthClinic

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Umik start wel nieuwe topic ben nu alleen focusen op onderarmen. Maar ben ook af aan het vallen maar weet niet of ik die datum ga halen
Wacht nog ff met nieuw topic starten. Het kan voor jezelf interessant zijn je ups en downs terug te lezen (al is het niet altijd even leuk, voor velen van ons niet, vind mn eigen log ook soms k*t om terug te lezen)
Het kan wel een hulpmiddel zijn voor je doelen. En kwa kracht heb je “hands down” veel potentie.

Doe wat je moet doen maar ik vind het zelf wat makkelijker je in 1 log te volgen :roflol:

Ik geloof dat je je topic titel ook kunt veranderen naar wat actueel is?
edit: door je eerste post die het topic opende te bewerken

• Topic Starter Topic Starter
ik word fucking gek... ze veranderen mn medicatie maar niet ben al 1.5 jaar phsycose vrij maar ze doen geen fl**ker
als ik ze zeg ik heb overgewicht ik heb last van teveel honger zeggen ze je bent niet eens dik... tuurlijk

Ok ik ga vragen of ze mn invega kunnen wisselen met haldol. Dan kan ik afvallen

Ben nu al een jaar aan het vragen voor andere medicatie ga nu gwn voor haldol vragen heb woensdag gesprek

a

Bijlagen

• greg.png
    greg.png
    36,6 KB · Weergaven: 61
welke andere dikz*k van bijna 100kg kan 20x optrekken?
Basically weighted hehe wel sterk man. Chinups lukt het me wel, zal eens naar pullups voor amrap toewerken maar die vind ik altijd moeilijker.

Droom er ook van hoeveel er zouden lukken wanneer we weer lekker lean zijn. Wat denk jij?

En hoeveel kun jij met chinups?

Basically weighted hehe wel sterk man. Chinups lukt het me wel, zal eens naar pullups voor amrap toewerken maar die vind ik altijd moeilijker.

Droom er ook van hoeveel er zouden lukken wanneer we weer lekker lean zijn. Wat denk jij?

En hoeveel kun jij met chinups?
Ik kan voor een of andere reden minder chinups dan pullups in het parkje
Ik denk omdat ik pullups gewent ben

Als ik lean ben mischien 25 pullups? Als mn invega gewisselt word met haldol met het afvallen heel makkelijk zijn

MOrgen gesprek met psychisatorer
Dan vraag ik voor haldol inplaats van invega
Als dat gebeurt kan ik makkelijk afvallen

Nieuwe pr
11x optrekken met 20 kg vest 97 kg bw
weet niet zeker of techniek goed is

Laatst bewerkt:
Waar kan ik een fatsoenlijke wrist roller kopen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven