- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Ahahahaha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahahahaha
Als jij je armen recht vooruit houdt en gecontroleerd laat zakken en omhoog haalt is 18kg ruim voldoendenice man 100 kg wrist roller holy shit
Ik denk dat ik er zelf een ga maken een wrist roller
Ff kijken hoe die ik gekocht heb bevalt of 18 kg niet te licht is
Ja @Sanca Saxon je kan me nu gaan disliken maar je bewijst hiermee echt precies dat zwaar gewicht op de wristroller gewoon totaal achterlijk is. Je doet met extreem veel gecheat niet eens een hele rep.
Armen omhoog houden is onzin, dan zijn de schouders vol en armen niet eens warm.Als jij je armen recht vooruit houdt en gecontroleerd laat zakken en omhoog haalt is 18kg ruim voldoende
Stukje bezemsteel touwtje errond met wat duck tape, zoals bij @Sanca Saxonnice man 100 kg wrist roller holy shit
Ik denk dat ik er zelf een ga maken een wrist roller
Ff kijken hoe die ik gekocht heb bevalt of 18 kg niet te licht is
Volgens mij wel, we proberen enkel de mensen met slechte form te helpen om pijntjes zoals tintelingen in de hand te vermijden.Ik vraag me af of sommigen hier beseffen dat ze op een KRACHTSPORTforum zitten.
Is dit je beste poging tot grappig zijn?Volgens mij wel, we proberen enkel de mensen met slechte form te helpen om pijntjes zoals tintelingen in de hand te vermijden.
Nou, het heeft er toch voor gezorgd dat ik op een wedstrijd mannen, die er een paar keer per week specifiek op trainen, kon verslaan met armworstelen.Komop man, dit is gewoon ordinair ego-liften. Als ik dit soort dingen in mijn gym zie, film ik het en komt het terecht op een gym-fails pagina.
Geen idee wat je nu denkt te bereiken met deze gewichten of dat 'pr'.
Over pr's gesproken, @nattymarkp7 hoe staat het met je 1kg kwark pr?
Ik lach met jullie, stel kneusjes.
Dit gaat nergens om:
Hier heb je tenminste iets aan:
Maar blijfvooral lekker de platgetreden wegen bewandelen en zeker oppassen dat je geen te hoge RPE gebruikt en trouw je uitgeschreven schematjes volgt.
@vntl zou dan vragen of ze zijwieltjes hadden. Maar ben het wel met je eens, in principe dan.Nou, het heeft er toch voor gezorgd dat ik op een wedstrijd mannen, die er een paar keer per week specifiek op trainen, kon verslaan met armworstelen.
Als je ze zelf ook ooit eens zwaar had gedaan, dan wist je wel waarom, probeer maar eens, je hebt dan nog nooit je onderarmen zo voelen werken...
Er zijn mensen genoeg die ze op deze manier doen maar die zul je in een fitness niet tegenkomen, dat klopt.
Ik begeef me tegenwoordig onder mensen die veel gekkere dingen doen dan mij, en daar is niets mis mee, je moet alleen uit de box durven te denken.
Ik doe ze trouwens niet zo heel vaak of zo, enkel als ik weer nood heb om mijn ego te strelen (semi srs).
Inb4, tldr
BIEM
ben benieuwd hoe breed mn onderarmen in 2-3 maanden zijn met de wrist roller
Ja @Sanca Saxon je kan me nu gaan disliken maar je bewijst hiermee echt precies dat zwaar gewicht op de wristroller gewoon totaal achterlijk is. Je doet met extreem veel gecheat niet eens een hele rep.![]()