- Waardering
- 12.184
muscle confusion!Heb het wel tegenovergesteld gegaan, up is down en down is up
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
muscle confusion!Heb het wel tegenovergesteld gegaan, up is down en down is up
Na een paar biertjes denk en zeg ik ook dingen waar ik later niet altijd achter sta.Heb gisteren 2 rare videos gemaakt voor de grap waar ik gewoon random shit was aan het zeggen. Had een terugval gehad met speed. Heb ik nu verwijderd
Gewoon van die rotzooi afblijven!Volgende keer als je aan de speed gaat zet je video's op privé tijdens uploaden 👍
Youtube idd nergens goed voor zo zie je maar weer

Ik heb ze gisteren niet bekeken, ik dacht al dat het zware kost was waar ik toen niet aan toe wasHeb gisteren 2 rare videos gemaakt voor de grap waar ik gewoon random shit was aan het zeggen. Had een terugval gehad met speed. Heb ik nu verwijderd

Hoe kom je überhaupt aan die shit? Staan de dealers bij de voordeur?Heb gisteren 2 rare videos gemaakt voor de grap waar ik gewoon random shit was aan het zeggen. Had een terugval gehad met speed. Heb ik nu verwijderd
Mark zit natuurlijk niet op een gesloten afdeling. Hoewel zelfs (juist?) daar alles beschikbaar is. Jongelui gebruiken speed en alcohol.Hoe kom je überhaupt aan die shit? Staan de dealers bij de voordeur?
Ik zou niet weten hoe ik aan speed moet komen...Mark zit natuurlijk niet op een gesloten afdeling. Hoewel zelfs (juist?) daar alles beschikbaar is. Jongelui gebruiken speed en alcohol.
Jij ook wel boefje!!
Klopt 😏