MuscleMeat

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eindeloze discussies terwijl er andere topics zjjn waarin jullie religie e.d. kunnen bespreken..

1000019613.jpg
Geen nicotinepleisters meer? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.384
Weer goed uitgerust ging 16:00 slapen ben nu om 9:15 wakker
Geen haze meer

• #1.386
Er zijn diverse app met rustgevende muziek/tonen/frequenties voor het slapengaan, maar ik neem aan dat je daar al bekend mee bent. Je kunt ook in bed voor het slapengaan positive affirmaties opschrijven op hardop oplezen.

Tot slot zijn er dingen als meditatie of ademhalingsoefeningen, die je eventueel voor het slapengaan kunt doen.
Vaak heb ik affirmaties in mijn hoofd bijvoorbeeld over weinig vet hebben, kracht en dankbaarheid.
Maar gedachtes die ik onderdruk komen af en toe naar boven als ik in bed ga liggen.
Rustig ademen terwijl ik dat heb helpt wel.

• #1.387

Nieuwe plaat

• #1.388
Straks strict press max proberen! Spieren voelen niet helemaal hersteld.
Plan is warmup 20 x 3, 40 x 1, 50 x 1, 60 x 1.
Vervolgens een poging met 70 kg. Als dat lukt een poging met 75 kg. Misschien als het echt goed ga en ik extra gek voel op het moment 80?
Ik voel me niet op het sterkst vandaag maar ik heb er vertrouwen in.

Zoals ook al door anderen beweerd, de aanleg lijkt wel aanwezig om indrukwekkende lifts neer te zetten. De uitdaging zit er denk ik vooral in om een gedegen schema langere tijd vol te kunnen houden in combinatie met goed eten en slapen, i.v.m. je psychische problematiek.

• #1.391
Overhoorde een jongen zeggen "Dat was 60 kg". Misschien in zijn hoofd. Geef mijn medicijnen maar aan hem. :roflol:
Word pissig van dat soort opmerkingen

• #1.397
Ha. Weet iemand hoe dit heet?
Ik wil dat kopen om er op te staan en Squats te doen op mijn kamer.
Naamloos.png

• #1.398
Ik heb het gevoel dat mijn benen, vooral mijn quadriceps nog heel veel ruimte hebben om te groeien.

Ha. Weet iemand hoe dit heet?
Ik wil dat kopen om er op te staan en Squats te doen op mijn kamer.
Naamloos.png
squat block

(ter voorbeeld, je kunt er nog veel meer vinden)

Vind ik persoonlijk erg fijn omdat je er een net wat sterkere hoek van hebt dan met squat schoenen beschikbaar zijn.

• #1.400
squat block

(ter voorbeeld, je kunt er nog veel meer vinden)

Vind ik persoonlijk erg fijn omdat je er een net wat sterkere hoek van hebt dan met squat schoenen beschikbaar zijn.
Thx :thumbup:
Ja klopt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven