- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen nicotinepleisters meer?

Succes met het in slaap komen vanavond 🤞Weer goed uitgerust ging 16:00 slapen ben nu om 9:15 wakker
Geen haze meer
Vaak heb ik affirmaties in mijn hoofd bijvoorbeeld over weinig vet hebben, kracht en dankbaarheid.Er zijn diverse app met rustgevende muziek/tonen/frequenties voor het slapengaan, maar ik neem aan dat je daar al bekend mee bent. Je kunt ook in bed voor het slapengaan positive affirmaties opschrijven op hardop oplezen.
Tot slot zijn er dingen als meditatie of ademhalingsoefeningen, die je eventueel voor het slapengaan kunt doen.
Ik denk dat hij 60kg ook al indrukwekkend vond.Overhoorde een jongen zeggen "Dat was 60 kg". Misschien in zijn hoofd. Geef mijn medicijnen maar aan hem.
Word pissig van dat soort opmerkingen
Ja zou wel kloppen, sorry
Thx. Dat zie ik nu pas nu dat ik het filmpje terug kijk.Netjes. Let wel op je polsen. Als je teveel buigt kan het een blessure opleveren.
squat blockHa. Weet iemand hoe dit heet?
Ik wil dat kopen om er op te staan en Squats te doen op mijn kamer.
![]()
Thxsquat block
![]()
ATX Squat Block - Fitness Seller
Handig squatblok voor meer comfort en een betere mobiliteit tijdens het squatten. Gemaakt van massief rubber met een hoge dichtheid, vrijwel onverwoestbaar.www.fitness-seller.nl
(ter voorbeeld, je kunt er nog veel meer vinden)![]()
Mini Squat Blocks - Fitness Seller
Compacte squatblokken voor meer comfort en een betere mobiliteit tijdens het squatten. Extra kleine en lichtgewicht uitvoering om gemakkelijk mee te nemen in een sporttas. Gemaakt van massief rubber.www.fitness-seller.nl
Vind ik persoonlijk erg fijn omdat je er een net wat sterkere hoek van hebt dan met squat schoenen beschikbaar zijn.