Fitness Seller

Cutlog MARKP 1800-2000 kcal 150+ gram eiwit

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ha. Ik weet. Komt echt van de haze. Hier is een enge selfie van vandaag

1000019578.jpg
Ha. Ik weet. Komt echt van de haze. Hier is een enge selfie van vandaag

1000019578.jpg
IMG_7637.jpeg

Ik ben eigenlijk heel ziek in mijn hoofd, sinds wat er mij allemaal is aangedaan hoop ik dat iemand te ver drijft zodat ik hun dood kan slaan. Ik hoop ook dat de meeste mensen sterven. En dan heb ik het niet over het parkje gebeuren, ik vond Kameel echt een toffe gast.
Ik ben mishandeld in de psychtirtratische inrichting en ik was uitgezonderd als kind omdat ik niet communiceerde vanwege mijn zware autisme. Mijn ouders zijn altijd goed voor me geweest. Maar de samenleving niet.
Ik hoop oprecht dat de meeste mensen sterven. Dan denk ik, moet maar positief denken. Dan heb ik constant affirmaties in mijn hoofd en andere positieve dingen. Maar zodra ik probeer te slapen komen de gedachtes die ik heb onderdrukt volle bak binnen. Elke keer voordat ik ga slapen lijkt het of als ik in de hel zit.
Er zijn diverse app met rustgevende muziek/tonen/frequenties voor het slapengaan, maar ik neem aan dat je daar al bekend mee bent. Je kunt ook in bed voor het slapengaan positive affirmaties opschrijven op hardop oplezen.

Tot slot zijn er dingen als meditatie of ademhalingsoefeningen, die je eventueel voor het slapengaan kunt doen.

Waarom zou hij een boek moeten lezen die zo vaak herschreven is, veranderd is, dat het vol staat met leugens en verdraaiingen? Heeft toch geen zin joh. Kan hij net zo goed een boek lezen die hij voor z'n plezier wilt lezen.
mag jij vinden. Voor mij is het Gods woord. Geeft mij wijsheid, kennis en rust.

Overigens ook de meest verkochte boek op aarde.

Verkochte, ja. Wordt nog geld voor gevraagd ook.

Het is niet wat ik vind, het is een feit ;) kijk maar eens goed naar de originele geschriften van de Bijbel; kun jij ze allemaal terugvinden? Nee.

Oké? Respecteer elkaar levensvisie.
Doe ik hoor, vind alleen elke vorm van geloof de grootste bron van alle kwaad.
In dit specifieke geval vind ik het een zeer slecht advies voor ts.

Maar jij vind het gezond om als volwassene deze materie (de bijbel, koran, tora..) te geloven?

Verkochte, ja. Wordt nog geld voor gevraagd ook.

Het is niet wat ik vind, het is een feit ;) kijk maar eens goed naar de originele geschriften van de Bijbel; kun jij ze allemaal terugvinden? Nee.
Blijf geloven dat wij afstammen van de apen. Leuk feitje, je kan je voorouders gaan bezoeken in Pairi Daiza

Blijf geloven dat wij afstammen van de apen. Leuk feitje, je kan je voorouders gaan bezoeken in Pairi Daiza
Wij stammen niet af van apen (apen leven immers parallel naast ons, in het nu), maar we delen wel dezelfde voorouder en de huidige apen (m.n. de chimpansees) zijn het meest nauw met ons verwant. Er bestaat nog geen absolute consensus over onze herkomst, maar dat de homo sapiens in onze stamboom voorkomt en onze voorouders aap-achtige (aap-mensachtige) kenmerken hadden is de wetenschap het wel redelijk over eens.

Uiteindelijk moeten we het doen met wat met de huidige wetenschappelijke kennis het meest waarschijnlijke scenario is. Het is denk ik ook niet zo relevant hoe onze voorouders er exact uit hebben gezien, maar dat door evolutie species muteren en vervolgens uitsterven danwel overleven lijkt mij eenduidig.

Dat laatste is een drogredenering en dat eerste maakt het nog geen waarheid.
Doe ik hoor, vind alleen elke vorm van geloof de grootste bron van alle kwaad.
In dit specifieke geval vind ik het een zeer slecht advies voor ts.

Maar jij vind het gezond om als volwassene deze materie (de bijbel, koran, tora..) te geloven?
Wat versta je onder geloven?

Het gaat er niet om of je gelooft dat het letterlijk is gebeurd wat er staat. Het gaat erom dat je de wijze les en gedachte achter de verhalen begrijpt. Feitelijk gezien kun je de bijbel zien als een sprookjesboek voor volwassenen, bedoeld om mensen op het rechte pad te houden, een wijze les te leren en houvast te bieden.

Baat het niet schaadt het niet. Als ts er wat aan heeft, dan is dat toch prima.
Ik heb ook nog geen beter advies gezien. Misschien moet hij wel meer naar buiten. Als je camel al sympathiek vind, :D moet je die andere 18 miljoen Nederlanders gaan leren kennen. Voor je het weet, zijn die zinloze moordneigingen over.

• Wow
Waarderingen: Loca
Dat probeerde ene AH met Mein Kampf ook.
Ik zeg ook niet dat ik voorstander van ben, maar Mein Kampf lezen is ook niet per definitie schadelijk/gevaarlijk. Het ligt aan je eigen interpretatie. Ik ben het met je eens dat religie beïnvloeden is en sektarische kenmerken heeft, als je dat bedoelt.

Laatst bewerkt:
Ik zeg ook niet dat ik voorstander van ben, maar Mein Kampf lezen is ook niet per definitie schadelijk/gevaarlijk. Het ligt aan je eigen interpretatie. Ik ben het met je eens dat religie en van beïnvloeden is en sektarische kenmerken heeft, als je dat bedoelt.
Ik reageerde dan ook op het advies aan ts om de bijbel te lezen. Ik vond dat zeer ongepast in dit geval.
Ik ken ts niet persoonlijk, maar dit soort leesvoer kan voor sommige mensen weldegelijk gevaarlijk zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven