- Waardering
- 27.770
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2x dus. Had meer verwacht. Heb het ook al meer dan een half jaar niet gedaan.
Ik heb daarna was lateral raises, hammer curls en dumbbell shoulder press gedaan.
Ik ga de deadlift voorlopig weglaten en de onderug op bouwen met back extensions
Koop een Bijbel, lees erin.Ik ben eigenlijk heel ziek in mijn hoofd, sinds wat er mij allemaal is aangedaan hoop ik dat iemand te ver drijft zodat ik hun dood kan slaan. Ik hoop ook dat de meeste mensen sterven. En dan heb ik het niet over het parkje gebeuren, ik vond Kameel echt een toffe gast.
Ik ben mishandeld in de psychtirtratische inrichting en ik was uitgezonderd als kind omdat ik niet communiceerde vanwege mijn zware autisme. Mijn ouders zijn altijd goed voor me geweest. Maar de samenleving niet.
Ik hoop oprecht dat de meeste mensen sterven. Dan denk ik, moet maar positief denken. Dan heb ik constant affirmaties in mijn hoofd en andere positieve dingen. Maar zodra ik probeer te slapen komen de gedachtes die ik heb onderdrukt volle bak binnen. Elke keer voordat ik ga slapen lijkt het of als ik in de hel zit.
Mag hopen dat dat een grap is

Ik hoop dat iedereen zal sterven.

Wanneer heb je voor het laatst geslapen?Ik weet nog niet eens of het klopt wat ik allemaal nu zeg. Ik ben tijdelijk in de war.
Ik ook.
Ja ik ken er ook wel een paar😂
Pfff... ik schrok behoorlijk van jouw post eerder vanochtend om 11:22. Ik dacht straks gaat ie zichzelf of anderen nog wat aandoen. Goed dat je hen om advies vraagt en dat ook opvolgt.Ok. Ik ben op het advies van het vincent van gogh gestopt met haze. Ik word daar paranoia van. Negeer die rare posts zo ben ik niet.
Wat zou jij doen, als iemand in een afgelegen donkere steeg je met deze blik tegemoet zou komen?Ha. Ik weet. Komt echt van de haze. Hier is een enge selfie van vandaag
![]()