Fitness Seller

cutten naar een respectabel vp - originele naam

• Topic Starter Topic Starter
95.5kg vanochtend, riem een gaatje strakker :cool:

ik dacht een bazentraining neer te gaan zetten zonder carbs voor het trainen..

borst;
opwarmen met 55kg ging super
65x 10 of zo
toen haalde mijn lichaam een gein met mij uit en ging het niet zo super meer :(
75x 6
70x 8
80x 5

3.75/5

en nog wat gedaan.. weet het niet meer. Ook triceps gedaan en 20 minuten cardio.
Ik dacht dat iemand die aan het 'mirin was ging omkleden maar dat was niet :mad:
dus niet langer cardio gedaan.

Ik tel normaal überhaupt nooit reps of zo en sets vergeet ik al snel. Ik ga binnenkort een schema opstellen.
Misschien wat vaker 80 reppen voor kracht.

95.5? Lekker man!!

95.5kg vanochtend, riem een gaatje strakker :cool:

ik dacht een bazentraining neer te gaan zetten zonder carbs voor het trainen..

borst;
opwarmen met 55kg ging super
65x 10 of zo
toen haalde mijn lichaam een gein met mij uit en ging het niet zo super meer :(
75x 6
70x 8
80x 5

3.75/5

en nog wat gedaan.. weet het niet meer. Ook triceps gedaan en 20 minuten cardio.
Ik dacht dat iemand die aan het 'mirin was ging omkleden maar dat was niet :mad:
dus niet langer cardio gedaan.

Ik tel normaal überhaupt nooit reps of zo en sets vergeet ik al snel. Ik ga binnenkort een schema opstellen.
Misschien wat vaker 80 reppen voor kracht.

25gavdf.jpg

Goed afgevallen, back with keto again he? :thumbs:

ff kort getraind vandaag, kwam binnen 40 minuten voor sluitingstijd.
Volle vaart rondgelopen geen tijd verspild. :D
55kg BORs opwarmen
75kg DLs opwarmen
95kg 14x
105kg 9x
115kg 5x
105kg 8x

voelde het zwaar in mn hamstrings, kon nauwelijks normaal lopen daarna.
4.5/5 nothin' but a peanut, had het gevoel dat er wat meer in zat maar werd snel licht in mn hoofd.
was mn gymschoenen vergeten en ging deadliften met mn normale schoenen.. was een stuk fijner. Ga ik vaker doen. Scheelt 1-1.5cm ROM en voelt gewoon beter.

schoudertraining
front raises, side/lateral raises en heavy shrugs gedaan.
Geen mp vandaag, doe meestal gewoon schouders met 10-12kg dbs front, side, back.
Soms behind neck mp in de smith.
3.5/5

35 mins cardio

Gister carb refeed, afvallen gaat me snel zat dus doe gewoon refeeds en zo.
Wil niet stilvallen binnenkort.
Wel vochtig vandaag maar goed. Dat was te verwachten.

Kracht schommelt heel erg tijdens de cut bij mij, bij onderhoud of meer is het wel redelijk consistent maar nu...
Kan zo 4 trainingen achter elkaar slap zijn, af en toe een goede tussendoor..

Kan ook niet verwachten dat ik even sterk blijf, toch best een zware cut. Maar tis mentaal best k*t om slechte trainingen neer te zetten.

bp 55kg opwarmen
65kg x 10
65kg x 10
75kg x 6
65kg x 8
incline db press
30kg x 6
30kg x 6
broceps gedaan ging wel aardig maar haalde met links maar 4x18.. lijkt wel of links nog slapper dan rechts wordt.

30 min cardio
supahdude pic pomp was al weg
94FgHiH.png

#swek #yolo #tig ol' bitties

Gister carb refeed, afvallen gaat me snel zat dus doe gewoon refeeds en zo.
Wil niet stilvallen binnenkort.
Wel vochtig vandaag maar goed. Dat was te verwachten.

Kracht schommelt heel erg tijdens de cut bij mij, bij onderhoud of meer is het wel redelijk consistent maar nu...
Kan zo 4 trainingen achter elkaar slap zijn, af en toe een goede tussendoor..

Kan ook niet verwachten dat ik even sterk blijf, toch best een zware cut. Maar tis mentaal best k*t om slechte trainingen neer te zetten.

bp 55kg opwarmen
65kg x 10
65kg x 10
75kg x 6
65kg x 8
incline db press
30kg x 6
30kg x 6
broceps gedaan ging wel aardig maar haalde met links maar 4x18.. lijkt wel of links nog slapper dan rechts wordt.

30 min cardio
supahdude pic pomp was al weg
94FgHiH.png

#swek #yolo #tig ol' bitties

#hashtagswek :roflol:

Veel reps met die bp man. Maar kan hoger vind je niet? Wat dacht je van minder reps maar wel wat zwaarder in gewicht? Heeft bij mij toen veel geholpen!

Owww en lekker bezigggg :thumbs:

#hashtagswek :roflol:

Veel reps met die bp man. Maar kan hoger vind je niet? Wat dacht je van minder reps maar wel wat zwaarder in gewicht? Heeft bij mij toen veel geholpen!

Owww en lekker bezigggg :thumbs:

liev :$
wat meer tillen is een goed idee inderdaad
laatst ff 80kg reppen en 5x ging prima
beter wat lager in reps voor die kr8

danku :)

Gister beentjes gedaan, begonnen met een paar sets kuiten wat goed ging. Goede mind mussel. Kijk ik naast me is de kabel van de leg extension geknapt :mad:. Had bijna mn training verpest.
Ik doe extensions dan met voeten recht vooruit en tenen naar voren, relatief laag gewicht dan kan je de vastus beter activeren.
Leg curl zat er ook niet echt in omdat ik nog spierpijn had van deadlifts, en squat/leg press te weinig energie voor.
Wilde vooral extensions doen om mn vastus medaillus te benadrukken, wil liever aesthetic benen dan enorm veel massa.
Op DBB zie je heel vaak quads die alleen maar de zijkant op groeien, vind ik persoonlijk niet mooi.
Dus toen maar walking lunges gedaan met 14kg db's. Veel setjes. Ging aardig.
20 minuten cardio.

danku :)

Gister beentjes gedaan, begonnen met een paar sets kuiten wat goed ging. Goede mind mussel. Kijk ik naast me is de kabel van de leg extension geknapt :mad:. Had bijna mn training verpest.
Ik doe extensions dan met voeten recht vooruit en tenen naar voren, relatief laag gewicht dan kan je de vastus beter activeren.
Leg curl zat er ook niet echt in omdat ik nog spierpijn had van deadlifts, en squat/leg press te weinig energie voor.
Wilde vooral extensions doen om mn vastus medaillus te benadrukken, wil liever aesthetic benen dan enorm veel massa.
Op DBB zie je heel vaak quads die alleen maar de zijkant op groeien, vind ik persoonlijk niet mooi.
Dus toen maar walking lunges gedaan met 14kg db's. Veel setjes. Ging aardig.
20 minuten cardio.

Faka??!??!??!

Wat ik zo leuk vind aan deze log is dat die super vaak geupdate wordt!!!!!

Lieve Kitty,

Binnenkort schrijf ik je weer. voor nu gaat alles prima, alleen ontbreekt de motivatie bij tijden.

chest:

55kg opwarmen ging lekker
7x75 geen spot
8x75
6x80
6x80
laatste 80 hulp nodig

40 minuten cardio

ik moet wat veranderingen aanbrengen. Nieuw schema maken en me eraan houden wat voeding betreft, en voor trainingen heb ik niet eens een schema. Nooit gehad ook.
Voel me dik en vochtig, vocht komt door medicatie maar ik let ook niet zo goed op eten.

chest:

55kg opwarmen ging lekker
7x75 geen spot
8x75
6x80
6x80
laatste 80 hulp nodig

40 minuten cardio

ik moet wat veranderingen aanbrengen. Nieuw schema maken en me eraan houden wat voeding betreft, en voor trainingen heb ik niet eens een schema. Nooit gehad ook.
Voel me dik en vochtig, vocht komt door medicatie maar ik let ook niet zo goed op eten.

1 oefening voor chest en daarna cardio? Cardio lekker lang :thumbs:

Zou je niet wat langer moet trainen bro? 3 oefeningen hoofdspiergroep 2 oefeningen voor kleine spiergroep?

Wat al gezegd is en wat ik kan beamen: waarom niet lager in reps ? Gezien aantal setjes icm reps en gewicht denk ik dat je daar meer uit moet kunnen halen.

Nice weight btw !

1 oefening voor chest en daarna cardio? Cardio lekker lang :thumbs:

Zou je niet wat langer moet trainen bro? 3 oefeningen hoofdspiergroep 2 oefeningen voor kleine spiergroep?

Ja, training ging niet echt super.
Na die 5 setjes of zo had ik het wel gehad.
Ik doe niet vaak incline en zo, zou ik wel moeten doen... Redelijk vaak fdb flies.
Hoe ziet voor jou een ideale chest training eruit?

Wat al gezegd is en wat ik kan beamen: waarom niet lager in reps ? Gezien aantal setjes icm reps en gewicht denk ik dat je daar meer uit moet kunnen halen.

Nice weight btw !

Ga ik zeker doen! Ik wil sterker worden, dus na opwarmen voortaan iets in de richting van 5x5 doen.
Ben zelf niet echt blij met mn gewicht, maarja, play the cards you're dealt hè:p

Terug
Naar boven